Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup oraz dostawa niszczarki biurowej dla KPP Bolesławiec

Maciej Kulik
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Wydział Zaopatrzenia
Termin:
Zamieszczenia : 27-03-2024 12:50:00
Składania : 04-04-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Warunki zamówienia :

1. Transport : koszt pokrywa Wykonawca.

2. Sposób zapłaty : 30 dni od daty otrzymania faktury.

3. Fakturę proszę wystawić na :

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul. Podwale 31-33

50-040 Wrocław

NIP 896-000-47-80

4. Przedmiot zamówienia wraz z fakturą należy dostarczyć do:

Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu, ul. Modłowa 3, 59-700 Bolesławiec, Wydział Wspomagający, o wysłaniu przedmiotu zamówienia proszę powiadomić p. Barbarę Kurkiewicz pod nr tel. 47 873 33 50.

5. Osoba upoważniona sporządzi protokół odbioru po dostarczeniu przedmiotu zamówienia.

6. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia bez wad w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia.

7. Termin realizacji : 7 dni roboczych od dnia przesłania oficjalnego zamówienia.

8. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną :

- za zwłokę w dostawie przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt 7 w wysokości 1 % wartości brutto od niezrealizowanej części zamówienia, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki (oprócz sobót i niedziel)

- z tytułu odstąpienia od realizacji zamówienia z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca w wysokości 10 % brutto wartości zamówienia.

9. Zamawiający zastrzega, że w przypadku zwłoki w realizacji zamówienia w terminie wskazanym w pkt 7, będzie upoważniony do odstąpienia od realizacji zamówienia bez wyznaczenia dodatkowego terminu na spełnienie świadczenia.

10. Zamawiający zastrzega, że naliczone kary umowne mogą zostać potrącone z wystawionej faktury VAT.

11. Termin składania ofert : 04.04.2024 r. do godz.10:00.

12. Pytania odnośnie przedmiotu zamówienia proszę kierować do : Katarzyna Czarniecka tel. 47 87 121-55,

e-mail : katarzyna.czarniecka@wr.policja.gov.pl

13. W postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835), tj:

a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach kreślonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w prawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

    14. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt 11, wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do postępowania. Podpisane oświadczenie w formie PDF należy dołączyć do składanej oferty. W przypadku braku złożenia oświadczenia Zamawiający zwróci się mailowo o uzupełnienie dokumentu. W przypadku niedostarczenia oświadczenia oferta podlega anulowaniu.

    15. W załączeniu oświadczenie.

    16. Wykonawca przystępując do złożenia oferty akceptuje powyższe warunki zamówienia.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez podania przyczyny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oświadczenia.PDF PDF 34.09 2024-03-27 12:50:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.odt odt 24.41 2024-03-27 12:50:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.odt odt 24.41 2024-03-27 12:50:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup oraz dostawa niszczarki biurowej dla KPP Bolesławiec Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się formularzu ofertowym.

Formularz ofertowy.o [...].odt

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 245