Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DLS.202.1.2024.186 Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, przeprowadzenie Integracji, szkoleń w zakresie obsługi i administracji Aplikacji oraz świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego

Termin:
Zamieszczenia : 25-03-2024 15:45:00
Składania : 05-04-2024 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: "Wykonaniu Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, przeprowadzeniu Integracji, szkoleń w zakresie obsługi i administracji Aplikacji oraz świadczeniu usług Serwisu Utrzymaniowego". Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: zawiera opis przedmiotu zamówienia i projekt umowy Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Kryteria wyboru ofert — do publikacji.docx docx 29.71 2024-03-25 15:45:00 Kryterium
Kryteria wyboru ofert — do publikacji.docx docx 29.71 2024-03-25 15:45:00 Kryterium
Projekt umowy na wykonanie aplikacji i SIG Dworca autobusowego Poznań Główny - ostat do publikacji 25.03.24.docx docx 92.19 2024-03-25 15:45:00 Kryterium
Załacznik nr 3 - system informacji dworca - opis wymagań odn. aplikacji.docx docx 56.44 2024-03-25 15:45:00 Kryterium

Komunikaty

2024-04-23 10:55 Aleksandra Szych Dzień Dobry,
w związku z postępowaniem nr DLS.202.1.2024.186 na: "Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, przeprowadzenie Integracji, szkoleń w zakresie obsługi i administracji Aplikacji oraz świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego (ID 906494)", Zamawiający uprzejmie informuje, iż jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez firmę Data Excellence Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w kwocie łącznie netto 36.500,00 zł tj. 44.895,00 zł brutto. Oferta tejże firmy zdobyła maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt według kryteriów oceny ofert i mieści się w kwocie, jaką Zamawiający zabezpieczył na realizację zamówienia.
Z poważaniem
Aleksandra Szych Kierownik Działu Lokali Strategicznych ZKZL sp. z o.o.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, przeprowadzenie Integracji, szkoleń z obsługi i administracji Aplikacji, oraz świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego Wykonanie Aplikacji do obsługi tablic informacyjnych i systemu informacji głosowej dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny, przeprowadzenie Integracji, szkoleń w zakresie obsługi i administracji Aplikacji oraz świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia projekt umowy wraz z załącznikiem nr 3. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Kryteria wyboru ofer [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wymóg rozbicia kwoty ceny z pkt 1 na składowe ceny wg ustalonych kryteriów oceny oferty. - Zamawiający oceniając wartość oferty będzie brał pod uwagę 2 składowe ceny: 1) "Cenę za wykonanie Aplikacji" z wagą 80 % (80 pkt). oraz 2) "Cenę za Serwis Utrzymaniowy" (na m-c) z wagą 20% (20 pkt). Załącznik winien zawierać proponowane ceny składowe netto, wyliczenie ceny łącznej netto i być podpisany przez osobę upoważnioną. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Kryteria wyboru ofer [...].docx

(0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Wykonawca zrealizuje Przedmiot Umowy w terminie 4 (czterech) miesięcy od dnia podpisania niniejszej Umowy przez obie Strony, z wyjątkiem świadczenia Serwisu Utrzymaniowego, zgodnie z § 9 Umowy, w tym dostarczanie Zamawiającemu najnowszych wersji Aplikacji i jej Aktualizacji, który następować będzie w okresie kolejnych 6 (sześciu) miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień Umownych wpisując "Akceptuję".

Projekt umowy na wyk [...].docx

Załacznik nr 3 - sys [...].docx

(0)
8 Wykazanie doświadczenia w realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia - Wykonawca powinien przedstawić wykaz usług porównywalnych z usługą, stanowiącą przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, że te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź w przypadku nieposiadania referencji inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, np. w formie protokołu odbioru prac, pisma lub korespondencji elektronicznej, zawierających informacje odn. zrealizowanego zakresu prac /z zaznaczeniem bez uwag, zastrzeżeń/. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Gwarancja - Wykonawca udziela 24 – miesięcznego okresu gwarancji na Aplikację będącą Przedmiotem Umowy, liczonego od dnia podpisania Protokołu Odbioru. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 421