Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem mebli dla AWL.

Deadlines:
Published : 19-03-2024 09:39:00
Placing offers : 25-03-2024 09:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


W imieniu Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanie usługi pod tytułem: „Zakup wraz z dostawą, wniesieniem i montażem mebli dla AWL.".


Opis przedmiotu zamówienia według załącznika.

Proszę o wypełnienie zestawienia asortymentowo wartościowego i podpisanie go.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków, 

Po zapoznaniu się z ofertą Wykonawcy, zastrzegamy możliwość zmiany ilości koniecznego do zakupu asortymentu. 


Zamawiający wymaga:

- dostawa wraz z wniesieniem i montażem: na koszt  Dostawcy wliczona w cenę oferty. 

- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;  

- termin dostawy: do AWL w terminie do 10 kwietnia 2024r ;

- gwarancja na meble: minimum 36 miesięcy.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Opis przedmiotu zamówienia_meble Bud 105.docx docx 1426.41 2024-03-19 09:39:00 Proceeding
Załącznik nr 1.xlsx xlsx 10.3 2024-03-19 09:39:00 Proceeding
oświadczenie_art. 7 ust. 1.docx docx 11.95 2024-03-19 09:39:00 Criterion

Announcements

2024-03-26 09:15 Ewelina Tokarska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postepowanie zostało unieważnione z powodu zmiany koncepcji realizacji zadania.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zakup wraz z dostawą fotela dla AWL. wg. załączników 1 pc. - (0)
2 Zakup wraz z dostawą puf dla AWL. wg. załączników 4 pc. - (0)
3 Zakup wraz z dostawą sofy dla AWL. wg. załączników 1 pc. - (0)
4 Zakup wraz z dostawą sofy dla AWL. wg. załączników 2 pc. - (0)
5 Zakup wraz z dostawą zestawu stolików kawowych dla AWL. wg. załączników 1 set - (0)
6 Zakup wraz z dostawą zegaru ściennego dla AWL. wg. załączników 1 pc. - (0)
7 Zakup wraz z dostawą wewnętrznej zamykanej gabloty magnetycznej z czarnymi magnesami dla AWL. wg. załączników 1 pc. - (0)
8 Zakup wraz z dostawą foteli kubełkowych dla AWL. wg. załączników 3 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 10 kwietnia 2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, montażu i wniesienia po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie - Proszę o podpisanie i załączenie skanu. Attachment required

oświadczenie_art. 7 [...].docx

(0)
(0)

The number of page views: 261