Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4/2024/ER Usługa projektowania oraz wykonywania i montażu naklejek, tablic, banerów i innych napisów

Termin:
Zamieszczenia : 15-03-2024 13:34:00
Składania : 02-04-2024 10:30:00
Otwarcia : 02-04-2024 10:40:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert zgodnie z ogłoszeniem:

Zapytanie ofertowe Nr 4/2024/ER

Data zamieszczenia ogłoszenia: 15.03.2024 r.

Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków

Informacje dotyczące zamówienia:

  1. Usługa projektowania oraz wykonywania i montażu naklejek, tablic, banerów i innych napisów w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy (wzór umowy w załączeniu).

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 02.04.2024 r. do godz. 10 30

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 02.04.2024 o godz. 10 40, Pawilon M IV, Dział

             Realizacji Zamówień.

  1. Miejsce składania ofert :

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80, 31-202 Kraków w Pawilonie A V - Centrum  Administracyjno – Konferencyjno – Szkoleniowego (Dziennik Podawczy).

  1. Kryterium oceny oferty: cena oferty brutto - 100%
  2. Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu cywilnego ani ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie ofert nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.
  3. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, że nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

     Warunki zgłaszania oferty:

       1. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić

       2.  Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej kopercie

            lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania, podpisaną

            przez osobę upoważnioną do  występowania w imieniu Wykonawcy.

Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści  jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi być dołączone do oferty i  musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę wymienioną w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub przez notariusza.

        3. Oferta winna zawierać datę końcową związania ofertą, nie krótszą  niż 3 tygodnie od  

            daty złożenia oferty.

Kontakt w sprawie ogłoszenia – tel. (12) 614 22 36 , e-mail: drz@szpitaljp2.krakow.pl

 

 

 

Naklejki, tablice, banery i napisy

 

 

Lp.

Nazwa

ilość

1

Naklejki do 0,01 m2

400 szt.

2

Naklejki od 0,02 do 0,1 m2

80 szt.

3

Naklejki od 0,2 do 0,5 m2

40 szt.

4

Tabliczki wewnętrzne do 0,01 m2

120 szt.

5

Tabliczki wewnętrzne od 0,02 do 0,1 m2

120 szt.

6

Tablice wewnętrzne od 0,2 do 0,5 m2

50 szt.

7

Tablice zewnętrzne od 0,2 do 0,5 m2

80 szt.

8

Tablice zewnętrzne od 0,5 do 1,0 m2

35 szt.

9

Banery m2

4 szt.

10

Napisy na szybach m2

20 szt.

9

Montaż / 1 h

100 h

 

 

 

Realizacja umowy sukcesywnie przez okres 1 roku.

Do wszystkich tablic, banerów i naklejek należy wykonać projekt i przedstawić do akceptacji Zamawiającemu (dotyczy każdego złożonego zamówienia).

W cenę należy wliczyć wykonanie projektu, konsultacje w miejscu wykonania usługi, usunięcie i utylizację starych tablic (tablice zewnętrzne montowane powyżej 2,5 m wysokości), montaż oraz dojazd.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 12 614 22 36 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.docx docx 144.4 2024-03-15 13:34:00 Postępowanie
Formularz cenowy.docx docx 14.02 2024-03-15 13:34:00 Postępowanie
WZÓR UMOWA.docx docx 19.11 2024-03-15 13:34:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 143.44 2024-04-03 12:46:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-03 12:46 Stanisław Niemiec Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].docx

2024-03-25 11:19 Stanisław Niemiec Pytanie
Czy może Państwo określić, ile wyjazdów monterów będzie koniecznych, oprócz godzin montażu? Może jest już jakiś harmonogram z przewidywanymi terminami montażu?
Odpowiedź
Nie ma harmonogramu. Wymiana tablic (w okresie 12 miesięcy) odbywa się na każdorazowe zapotrzebowanie Działów lub Oddziałów szpitala (może to być zmiana nazwy, wymiana tablic i naklejek po remoncie, na skutek uszkodzenia lub nowych na podstawie wykonanych przez Wykonawcę projektów.
Zgodnie z ogłoszeniem do każdej wykonywanej tablicy, naklejki, baneru należy wykonać projekt i zatwierdzić go w miejscu montażu.
2024-03-25 10:46 Stanisław Niemiec Pytanie
Proszę o podanie dokładnych wymiarów tablic, naklejek, banerów.
Oraz jeżeli chodzi o tablicach, z jakiego materiału mają być wykonane?

Odpowiedź
Dokładnych wymiarów nie jesteśmy w stanie podać dla tego podane są przedziały, a nie konkretne wymiary.
Materiał z jakiego mają być wykonane tablice to:
- tablice wewnętrzne - PCV spienione grubość do 0,5 m2 - 3 mm,
- Tablice zewnętrzne - DIBOND/TUBOND do 0,5 m2 - 3 mm, powyżej 0,5 m2 -
5 mm

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 622