Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DE.202.1.2024.159 Sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynków NZOZ przy ul. Opolskiej 58, Pl. Kolegiacki 12a, Litewska 8, Ognik 18 oraz aktualizacja instrukcji po zmianach wynikających z Ekspertyzy Technicznej dla budynku NZOZ przy ul. Marysieńki 25 w Poznaniu.

Termin:
Zamieszczenia : 14-03-2024 10:57:00
Składania : 21-03-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynków NZOZ przy ul. Opolskiej 58, Pl. Kolegiacki 12a, ul. Litewskiej 8 oraz aktualizacji instrukcji po zmianach wynikających z Ekspertyzy Technicznej dla budynku NZOZ przy ul. Marysieńki 25 w Poznaniu.

Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61-415-88-47

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PPU -instrukcje PPOŻ ul. Opolskiej 58 Pl. Kolegiacki 12a.docx docx 32.61 2024-03-14 10:57:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-03-21 11:35 Krzysztof Pawlak Zamawiający informuje, że w postępowaniu złożone zostały 21 oferty przez wykonawców:
1) Team Projekt FM Sp. z o.o. z siedzibą: w 61-806 Poznań, Święty Marcin 29/8,
Kwota oferty brutto: 50 430.00 zł
2) ADRIUM BHP Adrian Robak z siedzibą: w 32-410 Dobrzyce; ul. Plac Zgody 5,
Kwota oferty brutto: 4 059.00 zł
3) Centrum Szkoleń Bernaccy s.c. Katarzyna Bernacka, Adrian Bernacki z siedzibą: w 87-720 Raciążek, Aleja 700-lecia 17,
Kwota oferty brutto: 15 744.00 zł
4) Centrum Szkoleń Bernaccy s.c. Katarzyna Bernacka, Adrian Bernacki z siedzibą: w 87-720 Raciążek, Aleja 700-lecia 17,
Kwota oferty brutto: 15 744.00 zł
Centrum Szkoleń Bernaccy złożyło ofertę dwa razy na tą samą kwotę.
5) Ideal Marcin Malak z siedzibą: w ul. Orbitalna 23 lok. 16; 67-200 Głogów,
Kwota oferty brutto: 6 820.35 zł
6) PUREPOŻ z siedzibą: w ul. Wizjonerów 2/148, 31-356 Kraków,
Kwota oferty brutto: 5 300.00 zł
7) FIRE EXIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą: w 60-179 Poznań, ul. Mariana Smoluchowskiego 3B 20,
Kwota oferty brutto: 6 027.00 zł
8) Usługi przeciwpożarowe – Szymon Kałużny z siedzibą: w 62-510 Konin, ul. 11 Listopada 1860
Kwota oferty brutto: 24 600.00 zł
9) Inżynieria BHP z siedzibą: w 81-331 Gdynia, Falista 20,
Kwota oferty brutto: 12 300.00zł
10) FILIP GRUSZCZYŃSKI " SIGMATEL " z siedzibą: w 61-245 Poznań, os. Rusa 325,
Kwota oferty brutto: 17 835.00 zł
11) "JTP" JACEK PYREK z siedzibą: w 25-734 Kielce, ul. Jagiellońska 60B/30,
Kwota oferty brutto: 4 915.08 zł
12) ENIBE Tomasz Miarka z siedzibą: w 42-224 Częstochowa, Fieldorfa Nila,
Kwota oferty brutto: 15 375.00 zł
13) Uniepalnieni z siedzibą: w 26-660 Jedlińsk, Wola Gutowska 4c,
Kwota oferty brutto: 7 995.00 zł
14) DAST budownictwo z siedzibą: w Armii Krajowej 105/6, 81-824 Sopot,
Kwota oferty brutto: 6 642.00 zł
15) GrandFire Inżynieria Bezpieczeństwa Przemysław Kowalski z siedzibą: w 09-530 Gąbin, Nad Nidą 10A,
Kwota oferty brutto: 8 610.00 zł
16) EKO-STRAŻAK-POLSKA S.C. JOLANTA JANUSZKIEWICZ-PUTKOWSKA I WSPÓLNICY z siedzibą: w 50-570 Wrocław, Kukuczki 5/21,
Kwota oferty brutto: 22 140.00 zł
17) IMC Projekt sp. z o.o. z siedzibą: 02-013 Warszawa, Lindleya 16,
Kwota oferty brutto: 31 488.00 zł
18) PROTEC z siedzibą: w 71-012 Szczecin, Bronowicka 25B/413,
Kwota oferty brutto: 9 778.50 zł
19) Fire Protection System Gorzelak Artur z siedzibą: w 42-130 Szarlejka, Łukaszewicza 132,
Kwota oferty brutto: 9 840.00 zł
20) RINAR Rafał Krakowiak z siedzibą: w Koźla 44, 66-008 Koźla,
Kwota oferty brutto: 9 225.00 zł
21) KMB Technical Dariusz Miszczak z siedzibą: w 99-300 Kutno, Grunwaldzka 12b/57,
Kwota oferty brutto: 37 515.00 zł


W postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta ADRIUM BHP Adrian Robak z zaoferowaną kwotą 4 059.00 zł brutto.

2024-03-20 09:26 Karol Słoński W związku z zapytaniem Wykonawcy: " Czy posiadana dokumentacja (szczególnie rzuty budynków) jest w wersji papierowej, formacie pdf czy dwg?" Zamawiający informuje, iż posiada dokumentację w wersji dwg.
2024-03-20 09:25 Karol Słoński Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-03-20 08:45 Krzysztof Pawlak W związku z zapytaniem:
Budynek przy Pl. Kolegiackim 12a, ma też wejście B i wejście C. Czy Budynek stanowi jedną całość dla zamówienia? Czy wejścia są połączone korytarzami?

Zamawiający odpowiada iż:
1. budynek posiada dwa wejścia ewakuacyjne i jedno wyjście na dziedziniec,
2. budynek stanowi jedną całość dla zamówienia,
3. wejścia są połączone między korytarzami.
2024-03-18 11:45 Krzysztof Pawlak W związku z zapytaniem:

Dzień dobry.
W paragrafie 3 Zasady wykonywania przedmiotu Umowy ust. 5 wymienione są inne adresy budynków ( ul. Kasprzaka 16, Kórnicka 24, Marysieńki 25, Świt 47/49) niż w Przedmiocie Umowy (ul. Opolskiej 58, Pl. Kolegiacki 12a, Litewska 8, Ognik 18). Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji.

Zamawiający informuje, iż dokonuje zmiany w § 3 ust. 5 PPU

JEST:
Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelką posiadaną dokumentację techniczną dotyczącą budynków przy ul. Kasprzaka 16, Kórnicka 24, Marysieńki 25, Świt 47/49 w Poznaniu oraz instrukcję bezpieczeństwa pożarowego do aktualizacji przy os. Marysieńki 25.

WINNO BYĆ:
Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelką posiadaną dokumentację techniczną dotyczącą budynków przy ul. Opolskiej 58, Pl. Kolegiacki 12a, Litewska 8, Ognik 18 oraz instrukcję bezpieczeństwa pożarowego do aktualizacji przy os. Marysieńki 25.
2024-03-15 09:42 Krzysztof Pawlak Zamawiający, Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., informuje, że w toku ww. postępowania wpłynęły zapytania, poniżej Zamawiający udziela wyjaśnień.

Pytania:
1. Czy Zamawiający jest w stanie określić wielkość poszczególnych obiektów? Powierzchnia, i kubatura
2. Czy Zamawiający posiada rzuty obiektów w postaci elektronicznej?
3. Co oznacza zapis w umowie, dotyczący kar za naruszenie przepisów bhp ppoż. i ochrony środowiska?


Odpowiedź nr 1
W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuję, że posiada odpowiednią dokumentacje, która zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy.
Odpowiedź nr 2
W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuję, że posiada odpowiednią dokumentacje, która zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy.
Odpowiedź nr 3
Zamawiający wyjaśnia, że zapis w § 10 Kary umowne w pkt 4 dotyczy naruszenia przepisów bhp, ppoż.
i dotyczących ochrony środowiska zawartych w Kodeksie Pracy oraz Rozporządzeniu Ministra Pracy
i Polityki Socjalnej z 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Za każdy pierwszy stwierdzony przypadek naruszenia ww. prawa Wykonawca zostanie zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 100,00 zł, a za każde kolejne stwierdzone naruszenie powyższych przepisów 200,00 zł.
2024-03-15 09:37 Krzysztof Pawlak Zamawiający, Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., informuje, że w toku ww. postępowania wpłynęło zapytanie, poniżej Zamawiający udziela wyjaśnień.

Pytanie nr 1

Dzień dobry,
Proszę o informację czy posiadają Państwo aktualną inwentaryzację budynków w formacie dwg lub pdf. Jeżeli tak proszę o przesłanie, w celu zapoznania się ze skalą prac.

Odpowiedź nr 1

W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuję, że posiada odpowiednią dokumentacje, która zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy.
2024-03-15 09:35 Krzysztof Pawlak Zamawiający, Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., informuje, że w toku ww. postępowania
wpłynęło zapytanie, poniżej Zamawiający udziela wyjaśnień.

Pytanie nr 1

Witam

Chciałbym zapytać się, czy do wymienionych obiektów posiadacie Państwo rysunki obiektów. (proszę o wymienienie ewentualnie do którego Państwo nie posiadacie) gdyż to warunkuje w głównej mierze cenę.

Odpowiedź nr 1

W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuję, że posiada odpowiednią dokumentacje m.in. rysunki obiektów, które zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynków NZOZ przy ul. Opolskiej 58, Pl. Kolegiacki 12a, ul. Litewskiej 8 oraz aktualizacji instrukcji po zmianach wynikających z Ekspertyzy Technicznej dla budynku NZOZ przy ul. Marysieńki 25 Sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego VAT równy 23% 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy w zakresie sporządzenia instrukcji w terminie dwóch miesięcy od dnia podpisania Umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 525