Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-03-2024 10:57:00 |
Składania : | 21-03-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynków NZOZ przy ul. Opolskiej 58, Pl. Kolegiacki 12a, ul. Litewskiej 8 oraz aktualizacji instrukcji po zmianach wynikających z Ekspertyzy Technicznej dla budynku NZOZ przy ul. Marysieńki 25 w Poznaniu.
Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61-415-88-47
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-21 11:35 | Krzysztof Pawlak |
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
złożone
zostały
21
oferty
przez
wykonawców:
1) Team Projekt FM Sp. z o.o. z siedzibą: w 61-806 Poznań, Święty Marcin 29/8, Kwota oferty brutto: 50 430.00 zł 2) ADRIUM BHP Adrian Robak z siedzibą: w 32-410 Dobrzyce; ul. Plac Zgody 5, Kwota oferty brutto: 4 059.00 zł 3) Centrum Szkoleń Bernaccy s.c. Katarzyna Bernacka, Adrian Bernacki z siedzibą: w 87-720 Raciążek, Aleja 700-lecia 17, Kwota oferty brutto: 15 744.00 zł 4) Centrum Szkoleń Bernaccy s.c. Katarzyna Bernacka, Adrian Bernacki z siedzibą: w 87-720 Raciążek, Aleja 700-lecia 17, Kwota oferty brutto: 15 744.00 zł Centrum Szkoleń Bernaccy złożyło ofertę dwa razy na tą samą kwotę. 5) Ideal Marcin Malak z siedzibą: w ul. Orbitalna 23 lok. 16; 67-200 Głogów, Kwota oferty brutto: 6 820.35 zł 6) PUREPOŻ z siedzibą: w ul. Wizjonerów 2/148, 31-356 Kraków, Kwota oferty brutto: 5 300.00 zł 7) FIRE EXIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą: w 60-179 Poznań, ul. Mariana Smoluchowskiego 3B 20, Kwota oferty brutto: 6 027.00 zł 8) Usługi przeciwpożarowe – Szymon Kałużny z siedzibą: w 62-510 Konin, ul. 11 Listopada 1860 Kwota oferty brutto: 24 600.00 zł 9) Inżynieria BHP z siedzibą: w 81-331 Gdynia, Falista 20, Kwota oferty brutto: 12 300.00zł 10) FILIP GRUSZCZYŃSKI " SIGMATEL " z siedzibą: w 61-245 Poznań, os. Rusa 325, Kwota oferty brutto: 17 835.00 zł 11) "JTP" JACEK PYREK z siedzibą: w 25-734 Kielce, ul. Jagiellońska 60B/30, Kwota oferty brutto: 4 915.08 zł 12) ENIBE Tomasz Miarka z siedzibą: w 42-224 Częstochowa, Fieldorfa Nila, Kwota oferty brutto: 15 375.00 zł 13) Uniepalnieni z siedzibą: w 26-660 Jedlińsk, Wola Gutowska 4c, Kwota oferty brutto: 7 995.00 zł 14) DAST budownictwo z siedzibą: w Armii Krajowej 105/6, 81-824 Sopot, Kwota oferty brutto: 6 642.00 zł 15) GrandFire Inżynieria Bezpieczeństwa Przemysław Kowalski z siedzibą: w 09-530 Gąbin, Nad Nidą 10A, Kwota oferty brutto: 8 610.00 zł 16) EKO-STRAŻAK-POLSKA S.C. JOLANTA JANUSZKIEWICZ-PUTKOWSKA I WSPÓLNICY z siedzibą: w 50-570 Wrocław, Kukuczki 5/21, Kwota oferty brutto: 22 140.00 zł 17) IMC Projekt sp. z o.o. z siedzibą: 02-013 Warszawa, Lindleya 16, Kwota oferty brutto: 31 488.00 zł 18) PROTEC z siedzibą: w 71-012 Szczecin, Bronowicka 25B/413, Kwota oferty brutto: 9 778.50 zł 19) Fire Protection System Gorzelak Artur z siedzibą: w 42-130 Szarlejka, Łukaszewicza 132, Kwota oferty brutto: 9 840.00 zł 20) RINAR Rafał Krakowiak z siedzibą: w Koźla 44, 66-008 Koźla, Kwota oferty brutto: 9 225.00 zł 21) KMB Technical Dariusz Miszczak z siedzibą: w 99-300 Kutno, Grunwaldzka 12b/57, Kwota oferty brutto: 37 515.00 zł W postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta ADRIUM BHP Adrian Robak z zaoferowaną kwotą 4 059.00 zł brutto. |
2024-03-20 09:26 | Karol Słoński | W związku z zapytaniem Wykonawcy: " Czy posiadana dokumentacja (szczególnie rzuty budynków) jest w wersji papierowej, formacie pdf czy dwg?" Zamawiający informuje, iż posiada dokumentację w wersji dwg. |
2024-03-20 09:25 | Karol Słoński | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-03-20 08:45 | Krzysztof Pawlak |
W
związku
z
zapytaniem: Budynek przy Pl. Kolegiackim 12a, ma też wejście B i wejście C. Czy Budynek stanowi jedną całość dla zamówienia? Czy wejścia są połączone korytarzami? Zamawiający odpowiada iż: 1. budynek posiada dwa wejścia ewakuacyjne i jedno wyjście na dziedziniec, 2. budynek stanowi jedną całość dla zamówienia, 3. wejścia są połączone między korytarzami. |
2024-03-18 11:45 | Krzysztof Pawlak |
W
związku
z
zapytaniem:
Dzień dobry. W paragrafie 3 Zasady wykonywania przedmiotu Umowy ust. 5 wymienione są inne adresy budynków ( ul. Kasprzaka 16, Kórnicka 24, Marysieńki 25, Świt 47/49) niż w Przedmiocie Umowy (ul. Opolskiej 58, Pl. Kolegiacki 12a, Litewska 8, Ognik 18). Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji. Zamawiający informuje, iż dokonuje zmiany w § 3 ust. 5 PPU JEST: Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelką posiadaną dokumentację techniczną dotyczącą budynków przy ul. Kasprzaka 16, Kórnicka 24, Marysieńki 25, Świt 47/49 w Poznaniu oraz instrukcję bezpieczeństwa pożarowego do aktualizacji przy os. Marysieńki 25. WINNO BYĆ: Zamawiający udostępni Wykonawcy wszelką posiadaną dokumentację techniczną dotyczącą budynków przy ul. Opolskiej 58, Pl. Kolegiacki 12a, Litewska 8, Ognik 18 oraz instrukcję bezpieczeństwa pożarowego do aktualizacji przy os. Marysieńki 25. |
2024-03-15 09:42 | Krzysztof Pawlak |
Zamawiający,
Zarząd
Komunalnych
Zasobów
Lokalowych
Sp.
z
o.o.,
informuje,
że
w
toku
ww.
postępowania
wpłynęły
zapytania,
poniżej
Zamawiający
udziela
wyjaśnień. Pytania: 1. Czy Zamawiający jest w stanie określić wielkość poszczególnych obiektów? Powierzchnia, i kubatura 2. Czy Zamawiający posiada rzuty obiektów w postaci elektronicznej? 3. Co oznacza zapis w umowie, dotyczący kar za naruszenie przepisów bhp ppoż. i ochrony środowiska? Odpowiedź nr 1 W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuję, że posiada odpowiednią dokumentacje, która zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy. Odpowiedź nr 2 W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuję, że posiada odpowiednią dokumentacje, która zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy. Odpowiedź nr 3 Zamawiający wyjaśnia, że zapis w § 10 Kary umowne w pkt 4 dotyczy naruszenia przepisów bhp, ppoż. i dotyczących ochrony środowiska zawartych w Kodeksie Pracy oraz Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Za każdy pierwszy stwierdzony przypadek naruszenia ww. prawa Wykonawca zostanie zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 100,00 zł, a za każde kolejne stwierdzone naruszenie powyższych przepisów 200,00 zł. |
2024-03-15 09:37 | Krzysztof Pawlak |
Zamawiający,
Zarząd
Komunalnych
Zasobów
Lokalowych
Sp.
z
o.o.,
informuje,
że
w
toku
ww.
postępowania
wpłynęło
zapytanie,
poniżej
Zamawiający
udziela
wyjaśnień. Pytanie nr 1 Dzień dobry, Proszę o informację czy posiadają Państwo aktualną inwentaryzację budynków w formacie dwg lub pdf. Jeżeli tak proszę o przesłanie, w celu zapoznania się ze skalą prac. Odpowiedź nr 1 W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuję, że posiada odpowiednią dokumentacje, która zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy. |
2024-03-15 09:35 | Krzysztof Pawlak |
Zamawiający,
Zarząd
Komunalnych
Zasobów
Lokalowych
Sp.
z
o.o.,
informuje,
że
w
toku
ww.
postępowania wpłynęło zapytanie, poniżej Zamawiający udziela wyjaśnień. Pytanie nr 1 Witam Chciałbym zapytać się, czy do wymienionych obiektów posiadacie Państwo rysunki obiektów. (proszę o wymienienie ewentualnie do którego Państwo nie posiadacie) gdyż to warunkuje w głównej mierze cenę. Odpowiedź nr 1 W odpowiedzi na zadane pytanie Zamawiający informuję, że posiada odpowiednią dokumentacje m.in. rysunki obiektów, które zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. |
Komunikaty