Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-03-2024 10:19:00 |
Składania : | 22-04-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 22-04-2024 09:05:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-04-22 10:30 | Aleskandra Richter |
WYNIKI
Z
OTWARCIA
OFERT:
W
dniu
22-04-2024
Sieć
Badawcza
Łukasiewicz
-
Instytut
Metali
Nieżelaznych
informuje,
że
w
wyniku
przeprowadzonego
postępowania:
nr.
ZP/G/13/24,
prowadzonego
w
trybie
przetargu
nieograniczonego
zgodnie
z
art.
132,
którym
przedmiotem
zamówienia
jest:
"Dostawa
pieca
próżniowego
do
topienia
metali
i
stopów
metali
wraz
z
montażem,
uruchomieniem
oraz
z
przeszkoleniem
pracowników
w
zakresie
obsługi", wpłynęła 1 oferta. Zamawiający poinformował na stronie postępowania przed otwarciem ofert o kwocie przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia, tj 2 500 000,00 netto Ofertę złożyło : SECO/WARWICK Spółka Akcyjna; 66-200, ŚWIEBODZIN, ULICA SOBIESKIEGO 8, POWIAT ŚWIEBODZIŃSKI, WOJ. LUBUSKIE, REGON: 970011679 / NIP 927-010-07-56 Cena: 3 259 500,00 brutto. Termin realizacji: maksymalnie do dnia 30 listopada 2025 od podpisania umowy. Termin związania ofertą do 21-07-2024 Adres e-mail: info-poland@jsecowarwick.com |
2024-04-22 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia kwotę 2 500000,00 netto |
2024-04-11 11:39 | Aleskandra Richter |
W
dniu
11.04.2024
Jeden
z
Wykonawców
zadał
następujące
pytanie:
Nawiązując
do
postępowania
przetargowego
prosimy
o
informację
o
maksymalnej
masie
pustej
wlewnicy
wraz
z
oprzyrządowaniem. Zamawiający odpowiada: maksymalna masa wlewnicy wraz z oprzyrządowaniem wynosi 200 kg. |
2024-04-08 12:45 | Aleskandra Richter |
W
dniu
08.04.2024
jeden
z
Wykonawców
zadał
następujące
pytanie:
„Czy
w
przypadku
gdy
Wykonawca
nie
będzie
korzystał
z
zasobów
podmiotu
trzeciego
ani
nie
będzie
zlecał
realizacji
przedmiotu
przetargu
podmiotowi
trzeciemu
to
czy
jest
zobowiązany
załączyć
dokument
7_Zobw
podmiotu
trzeciego_Zał
nr
7
do
SWZ_ZP_G_13_24_KRPTL
i
jeśli
nie
to
czy
powinien
załączyć
oświadczenie
o
niewykorzystywaniu
podmiotu
trzeciego
do
realizacji
przedmiotu
przetargu?” Zamawiający odpowiada, Wykonawca nie polegając na zasobach innego podmiotu, nie musi wypełniać, ani składać załącznika nr. 7 Wypełniając JEDZ część II, Wykonawca w odpowiednich rubrykach udziela odpowiedzi negatywnej dotyczącej polegania na zasobach innego podmiotu, jak również, jeżeli nie zleca podwykonawstwa i wyłącznie samodzielnie wykona przedmiot zamówienia, również udziela w odpowiednich miejsach w JEDZ-u odpowiedzi negatywnej[nie]. |
2024-04-05 12:25 | Aleskandra Richter |
W
dniu
04
kwietnia
2024
roku
dwóch
wykonawców
zadało
pytania
do
dokumentacji
postępowania.
Poniżej
Zamawiający
przedstawia
pytania
wykonawców
(kursywą)
oraz
odpowiedzi
Zamawiającego
(pogrubionym
tekstem):
I. Pytania pierwszego wykonawcy Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności zapisów w dokumentach dotyczących: a. warunków dostawy W dokumentach 0_SWZ_ZP_G__13_24_ KRPTL TW, 1_OPZ_ Piec próżniowy_04.03.2024_MP_ŁW_07 03 TW, 2_Umowa_Zał nr 2 do SWZ_ZP_G_13_24_ KRPTL warunki dostawy różnią się od siebie. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający oczekuje dostawy w formule DDP (Incoterms 2010) wobec czego zmienia następującą treść w SWZ i OPZ: „dostawa DAP” na następującą: „dostawa DDP” b. zapewnienia materiałów do testów SAT W dokumencie 1_OPZ_ Piec próżniowy_04.03.2024_MP_ŁW_07 03 TW w punkcie 5.5 podpunkt 4 mówi o zapewnieniu materiałów do testów przez Zamawiającego natomiast 2_Umowa_Zał nr 2 do SWZ_ZP_G_13_24_ KRPTL, § 3 pkt. 1.3b wskazuje na konieczność zapewnienia materiałów do testów przez Wykonawcę. Prosimy o akceptację zmiany w umowie mówiącą o zapewnieniu materiałów do testów u Zamawiającego przez Zamawiającego. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający zmienia następującą w § 3 Umowy: „Wszystkie materiały testowe zostaną dostarczone przez Wykonawcę.” na następującą: „Wszystkie materiały testowe zostaną dostarczone przez Zamawiającego.” 2) Zgodnie z zapisami w punktach 5.3 i 5.5 dokumentu mówiącymi o opracowaniu planu testów 1_OPZ_ Piec próżniowy_04.03.2024_MP_ŁW_07 03 TW informujemy, że zostaną one wykonane zgodnie z zakresem Specyfikacji Technicznej urządzenia w następującym brzmieniu: „Uruchomienie i testowanie w (siedzibie Wykonawcy)……………………………… Przed wysyłką piec zostanie uruchomiony i przetestowany w (siedzibie Wykonawcy)………………………………Testy będą obejmowały wszystkie elementy pieca w tym testy na gorąco, które obejmować będą topienie i odlewanie do dwóch (2) form testowych. Sprzedający opracuje plan testów w celu potwierdzenia zgodności wydajności pieca ze specyfikacją i zatwierdzony przez Zamawiającego. Wszystkie materiały testowe na zostaną dostarczone przez Sprzedającego. Uruchomienie i testowanie w zakładzie Klienta Procedura testów odbiorowych na miejscu, opracowana specjalnie w celu zapewnienia zgodności ze specyfikacją wydajności pieca, zostanie opracowana przez Sprzedającego i zatwierdzona przez Kupującego przed rozpoczęciem testów odbiorczych na miejscu w zakładzie Kupującego. Odbiór w miejscu instalacji będzie nadzorowany przez inżyniera serwisu Wykonawcy………… i odbędzie się po zakończeniu instalacji. Testy zostaną przeprowadzone zgodnie z procedurą i będą obejmować testy na gorąco, które będą obejmować topienie i odlewanie do dwóch (2) form testowych. Wszystkie zużywalne materiały testowe, takie jak tygle, wykładziny tygli, termopary (do pomiaru pola temperatury formy podczas wycofywania), materiały do ubijania, stop, formy itp. zostaną dostarczone przez Kupującego. Odbiór końcowy obejmuje następujące czynności: • Kontrola zewnętrznych parametrów pieca, • Kontrola konfiguracji i wydajności instalacji, a także różnych specyfikacji i funkcji • Testy wydajności • Po zakończeniu wszystkich istotnych prac, takich jak instalacja, uruchomienie, testowanie i szkolenie oraz zakwalifikowaniu części testowej, obie strony przejdą przez odbiór punkt po punkcie zgodnie z umową techniczną i odpowiednimi normami krajowymi.” Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający informuje, że nie znając treści ofert, a zatem nie wiedząc jakie urządzenie zaproponuje wykonawca, nie jest w stanie odnieść się do podanej powyżej propozycji. 3) Prosimy o akceptację zmian zapisów w dokumencie 2_Umowa_Zał nr 2 do SWZ_ZP_G_13_24_ KRPTL a. Paragraf 3 punkt 1.4.3 - zmiana na 10 dni roboczych Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający zmienia następującą w § 3 pkt 1.4.3 Umowy zapis: „2 dni robocze” na następujący: „10 dni roboczych” b. Paragraf 5.3 punkt a - zmiana z "Faktura VAT na 90%" na "Faktura VAT zaliczkowa na 90% „ Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający odmawia dokonania zmiany, nie jest ona możliwa ze względu na warunki dotacji, z której finansowane jest zamówienie. c. Paragraf 5.3 punkt b - zmiana z "Faktura VAT na 10%" na "Faktura VAT handlowa na 100% ze wskazaniem 10 % pozostałych do zapłaty Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający odmawia dokonania zmiany, nie jest ona możliwa ze względu na warunki dotacji, z której finansowane jest zamówienie. Paragraf 5 punkt 5 - zmiana z "Za datę dokonania zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego." Na "Za datę dokonania zapłaty przyjmuje się datę uznania rachunku Wykonawcy". Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający odmawia dokonania zmiany, nie jest ona możliwa ze względu na warunki dotacji, z której finansowane jest zamówienie. e. Paragraf 6 zmiana z "W przypadku zwłoki Zamawiającego z zapłatą zasadnie wystawionej faktury Wykonawca ma prawo naliczać odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych, nie jest jednak uprawniony do wstrzymania wykonywania obowiązków gwarancyjnych i serwisowych." na "W przypadku zwłoki Zamawiającego z zapłatą zasadnie wystawionej faktury Wykonawca ma prawo naliczać odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych i jest uprawniony do wstrzymania wykonywania obowiązków gwarancyjnych i serwisowych." Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zaproponowaną przez wykonawcę. f. Paragraf 6 punkt 4 "(...)nie może przekraczać 48 godzin (w Umowie jako: „Czas Reakcji”), maksymalny czas usunięcia usterki nie dłuższy niż 30 dni,(...)" na "(...) nie może przekraczać 72 godziny (w Umowie jako: „Czas Reakcji”), maksymalny czas usunięcia usterki nie dłuższy niż 30 dni,(...)" Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zaproponowaną przez wykonawcę. g. Paragraf 6 punkt 6 zostanie dodany zapis, iż gwarancja zostanie przedłużona, ale tylko na wadliwy podzespół Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający zmienia brzmienie § 6 ust. 6 z: „Okres Gwarancji określony w ust. 2 niniejszego paragrafu będzie przedłużony o czas liczony od zgłoszenia przez Zamawiającego Wady Gwarancyjnej do dnia jej usunięcia, jednakże w żadnym przypadku nie dłużej niż o 6 miesięcy od daty zakończenia Okresu Gwarancji.” Na następujące: „Okres Gwarancji określony w ust. 2 niniejszego paragrafu będzie przedłużony dla części urządzenia która podlegała wymianie, o czas liczony od zgłoszenia przez Zamawiającego Wady Gwarancyjnej do dnia jej usunięcia, jednakże w żadnym przypadku nie dłużej niż o 6 miesięcy od daty zakończenia Okresu Gwarancji.” h. Paragraf 6 punkt 9 zostanie wykreślony. Firmy produkcyjne udzielają gwarancji producenta na urządzenia a nie rękojmię. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie zaproponowane przez wykonawcę. i. Paragraf 6 punkt 13 - zmiana z "Wykonawca zapewni bezpłatne doradztwo techniczne o sposobach usuwania awarii przez okres 10 lat od zakończenia okresu gwarancyjnego." na "Wykonawca zapewni doradztwo techniczne o sposobach usuwania awarii przez okres 10 lat od zakończenia okresu gwarancyjnego." Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zaproponowaną przez wykonawcę. j. Paragraf 8 punkt 2 podpunkt 1) zmiana z "w przypadku opóźnienia w realizacji wykonania Umowy, określonego w § 2 ust. 1 Umowy – 0,5% Wynagrodzenia brutto, określonego w § 5 ust. 1 Umowy, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminów przewidzianych w Umowie," na "w przypadku opóźnienia w realizacji wykonania Umowy, określonego w § 2 ust. 1 Umowy – 0,5% Wynagrodzenia brutto, określonego w § 5 ust. 1 Umowy, za każdy zakończony tydzień zwłoki w stosunku do terminów przewidzianych w Umowie, maksymalnie 5% wartości umowy" Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zaproponowaną przez wykonawcę. k. Paragraf 8 punkt 2 podpunkt 2) zmiana z "w przypadku, gdy Wykonawca uchybi terminowi wyznaczonemu do usunięcia wad w okresie wskazanym w uwagach w Protokole Odbioru Końcowego – w wysokości 0,1% Wynagrodzenia brutto, określonego w § 5 ust. 1 Umowy, za każdy dzień zwłoki w usuwaniu wad." na "w przypadku, gdy Wykonawca uchybi terminowi wyznaczonemu do usunięcia wad w okresie wskazanym w uwagach w Protokole Odbioru Końcowego – w wysokości 0,1% Wynagrodzenia brutto, określonego w § 5 ust. 1 Umowy, za każdy dzień zwłoki w usuwaniu wad, maksymalnie 5% wartości umowy" Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zaproponowaną przez wykonawcę. l. Paragraf 8 punkt 5 zmiana z "(...) w terminie 5 dni od daty wystąpienia przez drugą Stronę z żądaniem zapłaty" na "(...)w terminie 20 dni od daty wystąpienia przez drugą Stronę z żądaniem zapłaty" Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający odmawia dokonania zmiany, nie jest ona możliwa ze względu na warunki dotacji, z której finansowane jest zamówienie. m. W umowie nie ma paragrafu 9, od razu po paragrafie 8 następuje paragraf 10. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający dokona zmian redakcyjnych w umowie. II. Pytania drugiego wykonawcy Chcielibyśmy zaproponować następujące: 1. Zaliczka w wysokości 30% wartości zamówienia (zakładając gwarancję bankową na tę samą kwotę). 2. 50% wartości zamówienia po FAT (fabrycznym teście odbiorczym) i przed wysyłką. Dowód dostawy i faktura zostaną przesłane do naszego banku powodując wygaśnięcie gwarancji bankowej. 3. 20% wartości zamówienia po SAT (test akceptacji w Państwa zakładzie) lub w ciągu 60 dni od dostawy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. 4. Chcielibyśmy zaproponować Euro, jako walutę umowy.” Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający odmawia dokonania zmiany, nie jest ona możliwa ze względu na warunki dotacji, z której finansowane jest zamówienie. Zamawiający dokonując zmian w zapisach, dołącza następujące dokumenty: Umowa, OPZ i SWZ z adnotacją: "po zmianach 05.04.2024"oraz uprzejmie prosi Państwa Wykonawców, o pobranie właściwych dokumentów z dokonanymi zmianami. 0_SWZ_ZP_G__13_24_ K [...].pdf |
2024-03-26 08:16 | Aleskandra Richter |
W
dniu
25.03.2024
jeden
z
Wykonawców
zadał
następujące
pytania:
Dzień
dobry,
jesteśmy
zainteresowani
udziałem
w
przetargu
na
dostawę
pieca
do
topienia
i
prosilibyśmy
o
doprecyzowanie: 1. Jakie gatunki materiałów planują Państwo topić w piecu? 2. Zakres dostawy nie obejmuje formy odlewniczej. Czy może Pan określić wielkość formy jaka będzie instalowana w piecu? Zamawiający dopowiedział: Odpowiedzi na pytania: 1. W piecu topione będą różne gatunki materiałów na bazie niklu i żelaza. Precyzując: zakłada się zawartość niklu w przedziale 90%-30% udziału wagowego w stopie, podobnie w przypadku żelaza, resztę będą stanowić pierwiastki i zaprawy stopowe: Si, Fe-B, Fe-Nb, Cu, Mn, Fe-P, Cr, Ni-Cr i inne. 2. Piec musi umożliwiać zainstalowanie wlewnicy o wymiarach 52cmx52cmx35cm (szerokość x głębokość x wysokość). Ze względu technologicznych miejsce przewidziane na wlewnice powinno posiadać wymiary 55cm x 55cm x 60 cm (szerokość x głębokość x wysokość) oraz możliwość jej instalacji wewnątrz konstrukcji pieca od góry za pomocą suwnicy. |
Komunikaty