Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych nad wykonaniem robót budowlanych polegających na ociepleniu elewacji i dachu na części budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego oraz wykonaniu instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. „Termomodernizacja budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego położonego w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców 12 II etap”

Agnieszka Nocuń-Jurek
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 11-03-2024 14:04:00
Składania : 19-03-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

I          ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58 – 100 Świdnica

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości 10.000 zł – 130.000 zł netto zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych nad wykonaniem robót budowlanych polegających na ociepleniu elewacji i dachu na części budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego oraz wykonaniu instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. "Termomodernizacja budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego położonego w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców 12 II etap.

CPV  71540000-5 – Usługi zarządzania budową

CPV  71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

 

II         OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.   Prace objęte pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na ociepleniu elewacji i dachu na części budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego oraz wykonaniu instalacji fotowoltaicznej w ramach zadania pn. "Termomodernizacja budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego położonego w Jaworzynie Śląskiej przy ul. Powstańców 12 II etap realizowane będą w oparciu o przekazaną dokumentację projektową autorstwa Firmy Przedsiębiorstwo Inżynieryjne „Kelvin” Sp. z o.o. ul. Piękna 13, 85- 303 Bydgoszcz.

2.      Prace objęte nadzorem zostały podzielone na 2 zadania opisane poniżej i będą realizowane przez  dwie firmy wyłonione w drodze postępowania przetargowego.

3.      Zakładane terminy realizacji poszczególnych zadań to:

Zadanie nr 1 – do 3 miesięcy od dnia przekazania placu budowy

Zadanie nr 2 – do 2 miesięcy z założeniem, że rozpoczęcie realizacji prac nastąpi po zakończeniu zadania nr 1.

4.      Zakres prac objętych nadzorem obejmuje:

Zadanie nr 1: Ocieplenie części elewacji tylnej i części dachu 

  1. Ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu:

1)      wykopy wokół budynku wraz z odkryciem ścian fundamentowych,

2)      oczyszczenie i uzupełnienie ubytków ścian fundamentowych,

3)      ułożenie izolacji przeciwwilgociowej,

4)      ułożenie ocieplenia z płyt styropianowych,

5)      ułożenie folii kubełkowej,

6)      wykonanie opaski żwirowej wraz z obrzeżami,

             B.     Ocieplenie ścian od zewnątrz powyżej terenu:

1)      ustawienie rusztowań,

2)      skucie fragmentów odspojonych tynków elewacji,

3)      gruntowanie ścian wraz z przygotowaniem podłoża,

4)      ułożenie ocieplenia z płyt styropianowych wraz z kołkowaniem,

5)      ułożenie siatki wraz z wyprawą elewacyjną wg. kolorystyki zawartej w projekcie,

6)      wymiana orynnowania wraz z przebudową wpustów rur spustowych do kanalizacji deszczowej,

7)      wymiana obróbek blacharskich,

8)      wymiana podokienników zewnętrznych,

9)      wymiana pionowych zwodów instalacji odgromowej,

10)  wymiana drabiny na dach, 

11)  demontaż i ponowny montaż urządzeń mocowanych do elewacji (klimatyzatory 6 szt., anteny 2 szt.)

           C.    Ocieplenie ścian od wewnątrz:

1)      usunięcie nierówności i zabrudzeń na ścianach objętych ociepleniem,

2)      ułożenie płyty PIR + gk gr 10cm + 12,5mm λ=0,022 W/m2×K, na kleju,

3)      spionowanie płyt,

4)      pomalowanie pomieszczeń objętych ociepleniem,

          D.     Stolarka okienna:

1)      demontaż 1 okna  

2)      montaż nowego okna (wg. zestawienia stolarki okno nr O13 –1 szt.),

3)      naprawa i malowanie szpaletów wewnętrznych,

4)      montaż parapetów z PVC w wymienianych oknach,

5)      montaż nawietrzaków w istniejących oknach PVC

           E.     Ocieplenie dachu:

1)      usunięcie nierówności i zabrudzeń na części dachu objętej ociepleniem,

2)      ułożenie powłoki termoizolacyjnej 1,5mm λ=0,000056 W/m2×K

3)      wymiana instalacji odgromowej wraz z pomiarami.

Zadanie nr 2: Montaż instalacji fotowoltaicznej

1)   budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,14 kWp umiejscowionej na dachach budynku SDPŚ składającej się ze 108  monokrystalicznych paneli fotowoltaicznych o mocy minimalnej 455 Wp,

2)    zastosowanie optymalizatorów mocy (1 optymalizator na 2 moduły),

3)    wykonanie i ułożenie konstrukcji montażowych pod panel PV,

4)   zastosowanie falownika DC/AC umożliwiającego pracę z panelami z optymalizatorami mocy oraz i systemem monitoringu on-line,

5)   zestaw okablowania DC oraz AC,

6)   rozdzielnica RPV z zestawem zabezpieczeń AC/DC i ochronników przeciwprzepięciowych,

7)   montaż zabezpieczeń przeciwpożarowych i ochronnych od porażeń, jeśli są wymagane prawem,

8) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego dokumentów niezbędnych do przyłączenia i odebrania instalacji fotowoltaicznej przez Operatora Sieci Energetycznej oraz niezbędne do uzgodnienia wpięcia nadwyżek produkowanej energii do sieci energetycznej.

5.      Wartość zadania według kosztorysu inwestorskiego wynosi:

Dla zadania nr 1: 549.491,21 zł netto (słownie: pięćset czterdzieści dziewięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt jeden złotych 21/100 groszy)

Dla zadania nr 2: 308.673,99 zł netto (słownie: trzysta osiem tysięcy sześćset siedemdziesiąt trzy złote 99/100 groszy)

 

III   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

1.  Termin rozpoczęcia realizacji robót – planowany termin podpisania umowy z wykonawcami prac wyłonionymi w drodze postępowania przetargowego określa się na kwiecień 2024 r.

2.      Termin zakończenia realizacji zamówienia: 

- do 5 miesięcy od dnia przekazania placu budowy, lub w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót, aż do dnia skutecznego odbioru końcowego zadania.

 

IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1.   Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.      Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:

Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.      Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.      Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.      Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.      Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

 

VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ

1.    Wypełniony formularz cenowo - ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

2.      Oświadczenie o posiadaniu uprawnień:

-        budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe,

-    budowlanych w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, 

 

VII.   MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

Termin składania ofert ustala się do dnia 19 marca 2023 r. do godziny 10.00

 

VIII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.      O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.     Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.    Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX.   INFORMACJE DODATKOWE

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.    Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania objętego niniejszym zapytaniem.

5.  Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.  Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.      Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.

9.    Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem lub Zamawiający nie wyłoni wykonawcy robót przedmiotowego zadania.

 

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o posiadaniu uprawnień

Załącznik nr 3 – Projekt umowy

Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna

Załącznik nr 5 – Dokumentacja projektowa


 


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 67 2024-03-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych i doświdczenia zawodowego.docx docx 18.78 2024-03-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Projekt umowy.docx docx 33.24 2024-03-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.5 2024-03-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Dokumentacja projektowa.zip zip 20452.38 2024-03-11 14:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 67 2024-03-11 14:04:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 67 2024-03-11 14:04:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych i doświdczenia zawodowego.docx docx 18.78 2024-03-11 14:04:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Projekt umowy.docx docx 33.24 2024-03-11 14:04:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.5 2024-03-11 14:04:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych polegających na ociepleniu elewacji i dachu na części budynku Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego oraz wykonaniu instalacji fotowoltaicznej Wykonanie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 usługa Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Uprawnienia budowlane - Proszę o załączenie Oświadczenia o posiadaniu uprawnień budowlanych i doświadczenia zawodowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Ośw [...].docx

(0)
3 Warunki i termin realizacji umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 3 - Pro [...].docx

(0)
4 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 4 - Kla [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 367