Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-03-2024 14:59:00 |
Składania : | 18-03-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-03-2024 10:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Każdy z oferentów może zaoferować usługi dla dowolnej ilości pakietów.
Okres trwania umowy: 12
miesięcy
Terminy
płatności: do 60 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury.
Wycena (kwota netto +
stawka podatku VAT, kwota brutto) zgodnie z formularzem "PAKIETY WINDY", UWAGA:
kwota rocznych pomiarów elektrycznych powinna być ujęta w zryczałtowanej stawce miesięcznej.
Opis przedmiotu zamówienia (podstawowe złożenia umowy):
1. Konserwacja wykonywana będzie 1 raz w miesiącu. Obejmuje ona:
1) sprawdzanie wartości napięć zasilających,
2) sprawdzanie nastawy wyłącznika nadmiarowo-prądowego i jego regulacja,
3) sprawdzanie stanu listew zaciskowych przewodów i zamocowania w nich przewodów - dokręcenie,
4) sprawdzanie stanu styków styczników i przekaźników – oczyszczenie, szlifowanie,
5) sprawdzanie stanu kół linowych,
6) sprawdzanie pracy układu hamulcowego i ewentualna regulacja,
7) sprawdzanie stanu prowadników ślizgowych i przeciwwagi oraz luzów,
8) sprawdzanie mocowania lin na kabinie i przeciwwadze,
9) sprawdzanie i regulacja dokładności zatrzymania się kabiny na przystankach i ewentualna regulacja z tolerancją wynikającą z przepisów Urzędu Dozoru Technicznego,
10) sprawdzanie działania oraz ewentualna wymiana diod, podkładek, lampek kasety dyspozycyjnej w kabinie, żarówek, wkładek bezpiecznikowych, przycisków sterowych na taki sam typ itp.,
11) sprawdzanie i regulacja kontaktów,
12) sprawdzanie działania drzwi przystankowych, zamka bezpieczeństwa, krzywki, kontaktów oraz smarowanie tych elementów,
13) sprawdzanie działania zewnętrznych kaset wezwań i wymiana uszkodzonych elementów,
14) sprawdzanie i smarowanie rolek rygli,
15) sprawdzanie i ewentualna regulacja wyłączników krańcowych i końcowych,
16) sprawdzanie stanu systemu ochrony przeciwporażeniowej,
17) sprawdzanie stanu technicznego lin nośnych,
18) sprawdzanie prędkości jazdy,
19) sprawdzanie urządzeń wyrównujących,
20) sprawdzanie działania informacji głosowej i świetlnej wewnątrz kabiny, przygotowanie urządzenia do przeprowadzenia rewizji przez UDT i uczestniczenie w niej w terminie określonym w książce pracy dźwigu.
2. Naprawy dźwigów wymagające dużych nakładów czasowych wykonywane będą jako prace dodatkowe określone oddzielnym zleceniem po uzgodnieniu kosztów robocizny z Zamawiającym.
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY BĘDZIE W SZCZEGÓLNOŚCI DO:
1) zapewnienia całodobowej obsługi dźwigów,
2) zapewnienia dostępu do części zamiennych,
3) przystąpienia do usunięcia awarii dźwigu w ciągu 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego,
4) przystąpienia do uwolnienia osób znajdujących się w dźwigu w ciągu 0,5 h od otrzymania zgłoszenia telefonicznego,
5) konserwacji 1 raz w miesiącu urządzeń, zgodnie z zaleceniami producenta, wymaganiami wiedzy technicznej i przepisami Urzędu Dozoru Technicznego,
6) prowadzenia na bieżąco dokumentacji dźwigów (dziennika dźwigu i książki eksploatacji dźwigu),
7) przeszkolenie wyznaczonych pracowników szpitala w zakresie uwolnienia osób znajdujących się w dźwigu,
8) uczestnictwo w kontrolach UDT,
9) powiadomienie z odpowiednim wyprzedzeniem Zamawiającego o konieczności zakupu części zamiennych (na postawie wystawionego orzeczenia technicznego),
10) awarie wymagające użycia części zamiennych będą usuwane na podstawie odrębnych zleceń, w oparciu o opinię techniczną i kosztorys przedstawiony przez Wykonawcę, które wymagają akceptacji ze strony Zamawiającego. Opinia techniczna i kosztorys powinny być przedstawione przez Wykonawcę niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 dni od przybycia konserwatora,
11) udzieli gwarancji na użyte części o których mowa w §3 pkt. 10 w wymiarze 12 miesięcy,
12) zabezpieczenia terenu w trakcie wykonywania konserwacji i usuwania awarii dźwigów przed dostępem osób trzecich,
13) usuwania niezbędnych materiałów powstałych w wyniku wykonywania przedmiotu umowy,
14) zakupu materiałów i części zamiennych powyżej 200 zł po uprzednim wyrażeniu zgody przez Zamawiającego,
15) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z umową i obowiązującymi przepisami,
16) dołożenia należytej staranności w trakcie realizacji umowy, zgodnie z posiadaną wiedzą i umiejętnościami w celu realizacji przedmiotu umowy,
17) udzielania pełnej informacji na temat postępu w wykonywaniu pracy na każde żądanie Zamawiającego,
18) utrzymania porządku na terenie, na którym będą wykonywane prace,
19) utylizacji odpadów powstałych w wyniku wykonywania przedmiotu umowy we własnym zakresie.
TRYB USUWANIA AWARII:
1. Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o stwierdzonej awarii telefonicznie lub drogą elektroniczną.
2. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii w terminie 3 dni od daty zgłoszenia, w przypadku niezależnym od Wykonawcy np. konieczności importu części zamiennych po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego termin ten może zostać wydłużony do 14 dni.
3. Wykonawca po usunięciu awarii przekaże sporządzony protokół usunięcia awarii z wyszczególnieniem wymienionych części (model, typ) (załącznik).
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 661 924 405 Urszula Ślusarczyk urszula.slusarczyk@wssk.wroc.pl
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty