Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa w zakresie wykonania i dostawy dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu plakatów w formacie A3, rollup'u o wymiarach 100x 200 cm oraz wizytówek w formacie 85x54 mm

Justyna Siebert
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Kadr i Szkolenia
Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2024 13:42:00
Składania : 14-03-2024 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez Platformę Zakupową.

2. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

3. KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.

4. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie konkretnego zamówienia, a Dostawca/Wykonawca składający ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.

5.Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/przesyłki leżą po stronie Dostawcy/Wykonawcy.

6.Płatność - przelew z odroczonym terminem płatności 14 dni od daty wystawienia prawidłowo sporządzonej faktury VAT wraz z towarem pod wskazany przez Zamawiającego adres w zamówieniu.

Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania faktur w formie elektronicznej. Faktura zostanie przesłana na adres: justyna.siebert@po.policja.gov.pl lub eliza.borak@po.policja.gov.pl,

7.W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Dostawcy/Wykonawcy.

8. Dostawca/Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad. 

9. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Dostawcy/Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

10. W przypadku oferty przekraczającej środki finansowe będące w dyspozycji Zamawiającego, może on odstąpić od złożenia zamówienia, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.

11. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia/zmniejszenia nakładu przedmiotu zamówienia w przypadku gdy oferowana cena przez Dostawcę/Wykonawcę jest niższa/wyższa od środków finansowych będących w dyspozycji Zamawiającego.

12. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w specyfikacji przedmiotu zamówienia, wszystkie podane wymiary dot. parametrów technicznych, graficznych (m.in. formatu, wysokości, szerokości i głębokości, rozmieszczenia napisów) podane są w przybliżeniu. Niektóre dane zawarte w opisie przedmiotu zamówienia mogą ulegać zmianom ze względu na możliwości techniczne wykonania danego produktu przez Wykonawcę oraz dostosowanie opisu danego produktu do aktualnych potrzeb na rynku.  

13.Termin dostarczenia towaru do siedziby Zamawiającego, najpóźniej do dnia 25.04.2024 r., w możliwie jak najkrótszym czasie od dnia otrzymania zamówienia.

14. Po wyłonieniu Dostawcy/Wykonawcy, jeszcze przed realizacją zamówienia Wykonawca prześle drogą elektroniczną bezpłatną wizualizację przedmiotu zamówienia.

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacją. Akceptując powyższe warunki Oferent wyrażą zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Dostawca/Wykonawca nie wyraża zgody na powyższe warunki - proszę nie składać oferty.

Osoby do kontaktu:

Justyna Siebert, Eliza Borak (specyfikacja i rozliczenie zamówienia) tel. 47 77 128 46.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SPECYFIKACJA PLAKATY, ROLLUP, WIZYTÓWKI.pdf pdf 95.18 2024-03-08 13:42:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2024-03-18 13:21 Justyna Siebert Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na zmianę specyfikacji oraz kryteriów i warunków formalnych przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa w zakresie wykonania i dostawy dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu plakatów w formacie A3, rollup'u o wymiarach 100x 200 cm oraz wizytówek w formacie 85x54 mm - zgodnie z załączoną specyfikacją

SPECYFIKACJA PLAKATY [...].pdf

1 usługa Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
Kochanowskiego 2a
60-844, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin dostawy - do dnia 25 kwietnia 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dostawy, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 296