Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2024/BZP 00248667/01 (ZP.263.7.2024) Zakup wraz z dostawą rękawic (z podziałem na 2 zadania).

Termin:
Zamieszczenia : 18-03-2024 12:21:00
Składania : 04-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 04-04-2024 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 122.3 2024-03-18 12:21:00 Postępowanie
SWZ - rękawice.pdf pdf 375.82 2024-03-18 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - wzór umowy.doc doc 88.5 2024-03-18 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - zadanie nr 1.xlsx xlsx 13.73 2024-03-18 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - zadanie nr 2.xlsx xlsx 15.8 2024-03-18 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - formularz ofertowy.docx docx 28.23 2024-03-18 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie wykonawcy.docx docx 21.13 2024-03-18 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ – podkryteria do oceny jakości.docx docx 19.83 2024-03-18 12:21:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania (1).pdf pdf 277.65 2024-03-22 14:55:04 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do umowy - zadanie nr 1 - korekta z dnia 22.03.2024.xlsx xlsx 13.72 2024-03-22 14:55:04 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 35.95 2024-03-27 11:27:48 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi II na pytania.pdf pdf 283.2 2024-03-27 11:27:48 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert (1).pdf pdf 258.37 2024-04-04 13:45:05 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty do podpisu.pdf pdf 275.68 2024-04-18 14:45:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-18 14:45 Zamówienia Publiczne Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu działając na podstawie art. 253 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji pn. Zakup wraz z dostawą rękawic (z podziałem na 2 zadania) w poszczególnych zadaniach wybrano najkorzystniejsze oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-04-04 13:45 Zamówienia Publiczne W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-04 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
zadanie nr 1 - 75 600,00 zł;
zadanie nr 2 - 129 298,68 zł.
2024-03-27 11:27 Zamówienia Publiczne W załączeniu odpowiedzi II na pytania wraz z wydłużeniem terminu składania ofert.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Odpowiedzi II na pyt [...].pdf

2024-03-22 14:55 Zamówienia Publiczne W załączeniu odpowiedzi na pytania wraz z modyfikacją załącznika nr 1 do umowy - zad. 1.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Załącznik nr 1 do um [...].xlsx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 711