Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WI.271.2024.DPŁ „Obsługa i utrzymanie ogólnodostępnych obiektów sanitarnych, wiaty biesiadnej, ścieżki pieszo rowerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Szczepanów, Miszkowice, Paprotki”.

Daria Powązka
Gmina Lubawka Oddział: BK-4
Termin:
Zamieszczenia : 06-03-2024 14:12:00
Składania : 15-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 15-03-2024 09:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa utrzymanie Miszkowice Paprotki ŁĄCZY NAS BÓBR.docx docx 28.36 2024-03-06 14:12:00 Postępowanie
zał. nr 1 - graficzny.pdf pdf 561.47 2024-03-06 14:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór oferty.docx docx 15.5 2024-03-06 14:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - klauzula RODO.docx docx 18.21 2024-03-06 14:12:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe utrzymanie infrastruktury ŁNB 2023.docx docx 58.19 2024-03-06 14:12:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert utrzymanie miszkowice paprotki.doc doc 583.5 2024-03-15 13:25:36 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty_marzec 2024.doc doc 580 2024-04-04 14:03:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-04 14:03 Daria Powązka Dzień dobry, w załączeniu przekazuję informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].doc

2024-03-15 13:25 Daria Powązka Dzień dobry, w załączeniu przekazuję informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].doc

2024-03-13 09:49 Daria Powązka "Witam,
Proszę jeszcze o odpowiedź na jedno pytanie, mianowicie
W jaki sposób Zamawiający będzie potrącał koszty mediów w postaci energii elektrycznej na podstawie faktur od dostawcy z wynagrodzenia wykonawcy, skoro faktura za wykonaną usługę Wykonawcy będzie opodatkowana stawką VAT 8% a faktura za energię elektryczną stawką VAT 23% ?

z poważaniem
Kozłowska Wioleta"

Koszty potrącane będą na podstawie"refaktur" z zastosowaniem odpowiedniej stawki VAT.
2024-03-13 09:20 Daria Powązka Poniżej odpowiedzi:


1. Zgodnie z zapisem zapytania ofertowe „ Wykonawca obciążony będzie kosztami mediów w postaci płatności za energię elektryczną powstałymi w trakcie realizacji inwestycji i świadczenia usługi na podstawie faktur otrzymanych od dostawcy tych faktur. Opłaty o których mowa potrącane będą z wynagrodzenia Wykonawcy”
- Zamawiający nie doprecyzował z jakimi kosztami konkretnie mamy do czynienia.
- Jakie zużycie energii elektrycznej wystąpiło w poprzednim sezonie ?
- Jakie urządzenia i o jakim poborze mocy występują na wszystkich wymienionych obiektach?
- Co w przy organizowaniu imprez plenerowych przez Zamawiającego, bądź osoby upoważnione? Jeśli te koszty też będą scedowane na wykonawcę, to proszę o wykaz planowanych imprez wraz z wykazem urządzeń elektrycznych i ich poborem mocy oraz orientacyjnymi godzinami poboru energii elektrycznej.
- Proszę o przedstawienie aktualnej wysokości stawki z umowy podpisanej z dystrybutorem energii 1kw poboru energii na wymienionych obiektach i podanie czy na okres umowy jest to koszt stały czy zmienny, wysokość ceny za dystrybucję oraz innych czynników wpływających na wysokość rachunku.

Zużycie energii elektrycznej w poprzednim sezonie tj. od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r., wynosiło orientacyjnie - dla obiektu znajdującego się w Miszkowicach na działce oznaczonej numerem 95/1 4230 kWh, dla obiektu znajdującego się w Paprotkach na działce oznaczonej numerem 130/1 4954 kWh – łącznie zużycie energii dla obu obiektów wynosiło 9184 kWh. Orientacyjny koszt płatności całorocznej: około 4 000,00 zł.

Paprotki:
1. Latarnie oświetleniowe parkowe 2 kpl.
2. Wentylatory sufitowe 5 szt.
3. Urządzenia do podgrzewania wody ze zbiornikami 4 kpl.
4. Suszarki do rąk 4 szt.
5. Grzejniki stalowe 2 szt.
6. Maty grzewcze

Miszkowice
1. Przepompownia 1 szt.
2. Pompa ciepła 1 szt.
3. Suszarka do rąk 6 szt.
4. Wentylatory sufitowe 8 szt.
5. Grzejniki stalowe 9 szt.
6. Pompy obiegu 2 kpl.
7. Bufor ciepła 1 szt.

2. Zgodnie z zapisem zapytania ofertowego „wykonawca zobowiązany jest na swój koszt dokonać wywozu odpadów oraz usytuowania pojemników. Miejsca oraz ilość zostaną w razie wystąpienia takiej konieczności ustalone na etapie podpisania umowy.”
- Proszę o doprecyzowanie ilości pojemności pojemników na odpady teraz a nie jak Zamawiający wskazał „na etapie podpisania umowy” ponieważ pojemnik na odpady jest kosztem wykonawcy i musi zostać ujęty w zaproponowanej cenie.

- Z tego co się orientuję obiekty wyposażone są w pojemniki na odpady, proszę o podanie ilości.
- Proszę również o udostępnienie karty bądź kart BDO z ilością przekazanych odpadów z ubiegłego sezonu w celu skalkulowania stawki.

Śmieci wywożone były na podstawie podpisanej umowy z PGK Sanikom.


Zamawiający wymaga zakupu: 2 sztuki 1100 l, oraz minimum 15 koszy na odpady do wewnątrz 45l.

3. Zgodnie z zapisem zapytania ofertowego „Wykonawca na zlecenie Zamawiającego zobowiązany będzie do dokonania uzupełnienia ubytków w nawierzchni ścieżki pieszo rowerowej na swój koszt” Ten zapis jest nieprawidłowy i nie powinien widnieć w usługach, ponieważ naprawa nawierzchni ścieżki, nawet jeśli polega tylko na uzupełnieniu ubytków powinna być sklasyfikowana jako robota budowlana a nie usługa. Przywołać tu można wcześniejsze zamówienie Zamawiającego pn. „ Roboty naprawcze, zabezpieczającej i konserwacyjne na trasie przebiegu ścieżki o nawierzchni mineralnej realizowanej w ramach projektu pn. Łączy nas Bóbr” w zakresie oddania ścieżki pieszo rowerowej wokół zbiornika wodnego Bukówka w ramach projektu pn. Łączy nas Bóbr, w którym Zamawiający jasno napisał, że przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, a w SQZ w ramach prac budowlanych w pkt.1 wyrównanie, uzupełnienie i zagęszczenie nawierzchni mineralnej o szerokości 1,5 m – długość 350 m, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – za pomocą kruszywa łamanego – amfibolit frakcja 0-8`` Wnioskować należy, że uzupełnienie ubytków w nawierzchni ścieżki rowerowej, którego wymaga Zamawiający w zapytaniu ofertowym jest tożsamy z wcześniejszym podobnym zamówieniem na roboty budowlane. Po przez uzupełnienie ubytków należy rozumieć uzupełnienie i zagęszczenie ścieżki – za pomocą kruszywa łamanego – amfibolit frakcja 0-8.

Zapis jest prawidłowy. Zamawiający wymaga (w razie potrzeb) uzupełnienia orientacyjnie 150 mb. W razie konieczności i wystąpieniu takiej sytuacji wystawiane będą dwie odrębne faktury w zakresie innej stawki VAT. Z miejsc opracowania wyłącza się tereny podlegające zalewaniu tj. Paprotki oraz Szczepanów. Zamawiający będzie wymagał działań konserwacyjnych, nie naprawczych, bądź odbudowujących tj. drobne naprawy powstałe w trakcie trwania usługi. Przed podpisaniem umowy dokonania zostanie lustracja stanu ścieżki, oraz sporządzony protokół wraz z dokumentacją fotograficzną stanu całości ścieżki tj. około 5 km.
2024-03-11 16:46 Daria Powązka Dzień dobry, w związku z zapytaniami zainteresowanych mieszkańców wydłuża się termin składania ofert do dnia 15 marca 2024 roku do godziny 09:00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 475