Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy zasilania elektrycznego siedziby Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej–Curie 7 pod kątem spełnienia obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej

Agnieszka Nocuń-Jurek
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 05-03-2024 12:26:00
Składania : 18-03-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

I.                    ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7, 58 - 100 Świdnica działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości 10 000 zł-130 000 zł netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy zasilania elektrycznego siedziby Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej–Curie 7 pod kątem spełnienia obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.


(CPV 71 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej)

 

II.                OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.   Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowej niezbędnych do wykonania prac polegających na dostosowaniu do obecnie obowiązujących przepisów zasilania elektrycznego budynku stanowiącego siedzibę Starostwo Powiatowego Świdnicy położonego w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej – Curie 7.

              1)      Opis stanu istniejącego:

 Obiekt Starostwa Powiatowego zasilany jest ze stacji transformatorowej nr WBW41604. Obwód K-6 zasila poprzez układ pomiarowy półpośredni zlokalizowany od ulicy Generała Leopolda Okulickiego lokale biurowe Starostwa Powiatowego, tj.  piwnica i I i II piętro budynku. Obwód K-2 ze złącza zabudowanego od strony ulicy Generała Tadeusza Bora Komorowskiego zasila układy pomiarowe Powiatowego Urzędu Pracy (parter budynku) oraz MZEC (węzeł cieplny zlokalizowany w piwnicy). W korytarzu piwnicy są zlokalizowane dwie rozdzielnie elektryczne. Jedna z zabezpieczeniami obwodów pomieszczeń Starostwa, druga wlz pozostałych układów pomiarowych. Obie rozdzielnie posiadają wyłączniki mocy. Wyłączniki te sterowane są przyciskami znajdującymi się przy drzwiach wejściowych do budynku. W/w urządzenia oraz oprzewodowanie nie są zgodne z obowiązującymi obecnie przepisami, w tym nie posiadają obowiązującego certyfikatu CNBOP. Pomieszczenie, w którym zabudowana jest rozdzielnia powinno być wydzielone, posiadając odporność REI 120. Natomiast sama rozdzielnia, w której są zabudowane urządzenia musi spełniać wymagania odporności ogniowej EI60. Na parterze przy drzwiach wejściowych głównych i dodatkowych powinny zostać zabudowane PWP urządzenia uruchamiające wyłącznik prądu oraz PWP urządzenie sygnalizujące . PWP urządzenie uruchamiające musi posiadać sygnalizację STAN URUCHOMIENIA/ WYŁ. ZASIL. oraz STAN DOZORU/ ZAŁ. WYŁĄCZNIKA. Zasilanie w/w urządzeń powinno być wykonane przewodami niepalnymi  PH90/E90, np. NHXH 3x1,5mm2/E90.

             2)      Opis zamierzeń inwestycyjnych Zamawiającego:

     Planowany do realizacji zakres prac w ramach zadania obejmuje niezbędną przebudowę zasilania energetycznego budynku pod          

     kątem spełnienia obecnie obowiązujących  przepisów ochrony przeciwpożarowej.

2.      Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnej do zgodnej z przepisami prawa (Prawo Budowlane) realizacji zamierzenia oraz do przeprowadzenia procedur przetargowych. Musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225) oraz Ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. 1991 Nr 81 poz. 351).

Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszelkich wymaganych prawem uzgodnień dokumentacji projektowej, w tym rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych.      

 

UWAGA:

Wykonawca zobowiązany będzie również do uzyskania w imieniu Zamawiającego określonych prawem pozwoleń/ zgłoszeń umożliwiających realizację ww. zamierzenia oraz przekazanie ich Zamawiającemu w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia.

 

3.      W skład wymaganej dokumentacji projektowej wchodzą:

a)     Projekt budowlany - 3 egzemplarze, wraz z uzyskaniem wynikających z obowiązujących przepisów uzgodnień, zgód i zezwoleń.

b)   Kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze, wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym

c)     Przedmiar – 2 egzemplarze,

d)    Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egzemplarz.

e)   Całość ww. dokumentacji w wersji elektronicznej tj. wymagany format dla dokumentacji wskazanej w punkcie a (format PDF i format DWG), w punkcie b i c [format PDF i format ATH]; w punkcie d [format PDF] całość nagrana na płytę CD lub DVD – 1 sztuka.

 

III.             TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Terminy realizacji zamówienia do sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

IV.      INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.

 

V.        OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1.   Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.  Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.     Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.      Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.   Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.    Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

 

VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

1.    Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszelkich wymaganych prawem zgód, uzgodnień, opinii itp.

2.    Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane do realizacji projektu posiadały uprawnienia branż objętych dokumentacją projektową oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji projektów porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

 

Termin składania ofert ustala się do dnia 18 marca 2024 r. do godziny 10.00.

 

VIII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.      O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.    Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.    Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX.      INFORMACJE DODATKOWE

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.      Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.

5.  Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.   Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.     Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.

9.   Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Projekt umowy

Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna

Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy – wzór





Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 53.5 2024-03-05 12:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Umowa - projekt.doc doc 107.5 2024-03-05 12:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.46 2024-03-05 12:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy - wzór.docx docx 17.96 2024-03-05 12:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 53.5 2024-03-05 12:26:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 53.5 2024-03-05 12:26:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy - wzór.docx docx 17.96 2024-03-05 12:26:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Umowa - projekt.doc doc 107.5 2024-03-05 12:26:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.46 2024-03-05 12:26:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy zasilania elektrycznego siedziby Starostwa Powiatowego w Świdnicy przy ul. M. Skłodowskiej–Curie 7 pod kątem spełnienia obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej Wykonanie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 usługa Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie Wykonawcy - Proszę o załączenie Oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - Ośw [...].docx

(0)
3 Termin i warunki realizacji umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 - Umo [...].doc

(0)
4 Klauzula informcyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 3 - Kla [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 353