Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont pokrycia dachowego budynku przy ul. Kościuszki 16 w Lubawce

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 29-02-2024 12:06:00
Składania : 07-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 07-03-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1.        Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych – remont pokrycia dachowego w części z dachówki, remont tynków na kominach i naprawa pokrycia z papy dachu budynku mieszkalnego przy ul. Kościuszki 16 w Lubawce.

2.        Zamawiający posiada projekt budowlany remontu elewacji budynku, który stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.

3.        Przedmiar robót stanowi Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania.

4.        Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych roboty te będą rozliczane w oparciu o kosztorys robót dodatkowych lub zamiennych zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.

5.        Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność zorganizowania zaplecza socjalnego dla pracowników, zabezpieczenia placu budowy na czas wykonywanych robót oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót.

6.        Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.

7.        Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.


Termin wykonania zamówienia: do dnia 29.11.2024 r

Rozpoczęcie prac nie wcześniej niż w miesiącu maju 2024 r.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - remont dachu Kościuszki 16.docx docx 43.9 2024-02-29 12:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 (oświadczenie) - remont dachu Kościuszki 16.docx docx 24.26 2024-02-29 12:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - remont dachu Kościuszki 16.docx docx 34.02 2024-02-29 12:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - remont dachu Kościuszki 16.docx docx 26.45 2024-02-29 12:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 (oświadczenie o wykluczeniu) - remont dachu Kościuszki 16.docx docx 23.01 2024-02-29 12:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 (projekt PAB) - remont elewacji Kościuszki 16.pdf pdf 1757.47 2024-02-29 12:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 (projekt PZT) - remont elewacji Kościuszki 16.pdf pdf 1517.62 2024-02-29 12:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 (projekt rysunki) - remont elewacji Kościuszki 16.pdf pdf 4169.31 2024-02-29 12:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 (przedmiar) - remont dachu Kościuszki 16.pdf pdf 113.8 2024-02-29 12:06:00 Postępowanie
protokół.pdf pdf 458.05 2024-03-20 08:18:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-20 08:18 Maciej Kosal Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert. W załączniku zestawienie złożonych ofert.

protokół.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie całości robót budowlanych Koszt wykonania robót wg przedmiaru (załącznik nr 6) 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonanie prac: do dnia 29.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1 i Załącznik nr 4). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Kosztorys ofertowy wg przedmiaru - załącznik nr 5 - Proszę załączyć kosztorys ofertowy sporządzony wg załącznika nr 6 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 243