Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 28-02-2024 12:58:00 |
Placing offers : | 07-03-2024 12:00:00 |
Offers opening : | 07-03-2024 12:05:00 |
Procedure: | Szacowanie wartości zamówienia |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664467956 lub 570335684
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-02-29 10:04 | Paweł Grześkowiak |
Zamawiający
uprzejmie
informuje,
że
w
przedmiotowym
szacowaniu
wartości
zamówienia
wpłynęło
pytanie: "Dzień dobry Proszę o wyjaśnienie zapisu w PPU. § 7. Wynagrodzenie, 4. Wraz z fakturą Wykonawca przekazywał będzie Zamawiającemu specyfikację wykonanych usług tj. zbiorcze zestawienie godzin świadczenia usługi w danym miesiącu z odpowiednim umniejszeniem o czas przerw pracowniczych, o których mowa w § 3 ust. 24. Proszę o informacje, czy Zamawiający miał na myśli wykazanie czasu przerwy czy umniejszenie o czas przerwy wynagrodzenia dla Wykonawcy ?. Prosimy o doprecyzowanie gdyż przerwa zgodnie z Kodeksem Pracy należy się pracownikowi i jest wliczona w czas jego pracy." Zamawiający wyjaśnia: 1. Zamawiający wymaga aby wszyscy pracownicy świadczący usługi bezpośredniej ochrony w siedzibie Zamawiającego byli zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 2. na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa (Kodeks Pracy, art. 134) pracownikowi, który pełni 24 h służbę przysługuje 45 min. przerwy. Oznacza to, że przy 24-godzinnym systemie zmianowym w miesiącu 30-sto dniowym łączny wymiar przerw pracowniczych wynosi 22,5 h. 3. Przedmiotem zamówienia jest natomiast całodobowa ochrona osób i mienia 24 h / dobę, 7 dni w tygodniu. 4. Zamawiający przewiduje dwa rozwiązania: - zapewnienie zmiennika (grupy interwencyjnej) na czas przerwy pracowniczej etatowego pracownika ochrony lub - wykorzystanie przerw pracowniczych przez etatowych pracowników ochrony poza godzinami funkcjonowania Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. W przypadku drugiego wariantu, na podstawie § 7. ust. 4, Zamawiający będzie oczekiwał przedłożenia wraz z fakturą zestawienia wg. poniższego schematu: (Miesiąc 30-sto dniowy): [720 h (łączna ilość godzin w miesiącu) - 22,5 h (łączny czas przerw pracowniczych] x ....... zł (stawka za jedną godzinę ochrony) |
Announcements