Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DOA.201.1.2024 Całodobowa ochrona osób i mienia w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. prowadzona w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym wraz z obsługą systemu alarmowego, wizyjnego i sygnalizacji pożaru

Deadlines:
Published : 28-02-2024 12:58:00
Placing offers : 07-03-2024 12:00:00
Offers opening : 07-03-2024 12:05:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664467956 lub 570335684

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
4 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZAAKCEPTOWANY - ochrona osób i mienia w siedzibie Spółki 2024-2026+AP - 05.02.2024.pdf pdf 287.59 2024-02-28 12:58:00 Proceeding
5 - PPU - ZAAKCEPTOWANE - ochrona siedziby 2024 - 2026_AP-05.02.2024 - wersja 21.02.2024 + AP.pdf pdf 289.4 2024-02-28 12:58:00 Proceeding
FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 15.14 2024-02-28 12:58:00 Proceeding

Announcements

2024-02-29 10:04 Paweł Grześkowiak Zamawiający uprzejmie informuje, że w przedmiotowym szacowaniu wartości zamówienia wpłynęło pytanie:

"Dzień dobry
Proszę o wyjaśnienie zapisu w PPU. § 7. Wynagrodzenie, 4. Wraz z fakturą Wykonawca przekazywał będzie Zamawiającemu specyfikację wykonanych usług tj. zbiorcze zestawienie godzin świadczenia usługi w danym miesiącu z odpowiednim umniejszeniem o czas przerw pracowniczych, o których mowa w § 3 ust. 24.
Proszę o informacje, czy Zamawiający miał na myśli wykazanie czasu przerwy czy umniejszenie o czas przerwy wynagrodzenia dla Wykonawcy ?. Prosimy o doprecyzowanie gdyż przerwa zgodnie z Kodeksem Pracy należy się pracownikowi i jest wliczona w czas jego pracy."

Zamawiający wyjaśnia:

1. Zamawiający wymaga aby wszyscy pracownicy świadczący usługi bezpośredniej ochrony w siedzibie Zamawiającego byli zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 2. na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa (Kodeks Pracy, art. 134) pracownikowi, który pełni 24 h służbę przysługuje 45 min. przerwy. Oznacza to, że przy 24-godzinnym systemie zmianowym w miesiącu 30-sto dniowym łączny wymiar przerw pracowniczych wynosi 22,5 h. 3. Przedmiotem zamówienia jest natomiast całodobowa ochrona osób i mienia 24 h / dobę, 7 dni w tygodniu. 4. Zamawiający przewiduje dwa rozwiązania: - zapewnienie zmiennika (grupy interwencyjnej) na czas przerwy pracowniczej etatowego pracownika ochrony lub - wykorzystanie przerw pracowniczych przez etatowych pracowników ochrony poza godzinami funkcjonowania Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. W przypadku drugiego wariantu, na podstawie § 7. ust. 4, Zamawiający będzie oczekiwał przedłożenia wraz z fakturą zestawienia wg. poniższego schematu: (Miesiąc 30-sto dniowy): [720 h (łączna ilość godzin w miesiącu) - 22,5 h (łączny czas przerw pracowniczych] x ....... zł (stawka za jedną godzinę ochrony)

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Całodobowa ochrona osób i mienia w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. prowadzona w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym wraz z obsługą systemu alarmowego, wizyjnego i sygnalizacji pożaru Szczegółowy opis zamówienia w załączonych dokumentach: 1. Opisie przedmiotu zamówienia i 2. Projektowanych postanowieniach umownych. 17520 h - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 389