Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZP.271.7.2024 „Budowa ul. Spokojnej w Murowanej Goślinie”

Artur Pieczykolan
Gmina Murowana Goślina
Termin:
Zamieszczenia : 05-03-2024 10:37:00
Składania : 20-03-2024 09:00:00
Otwarcia : 20-03-2024 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Budowa_ul_Spokojnej_SWZ_OPZ_31_01_2024.zip zip 29032.13 2024-03-05 10:37:00 Postępowanie
Budowa_ul_Spokojnej_SWZ_05_03_2024_strona.zip zip 1459.94 2024-03-05 10:37:00 Postępowanie
Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf pdf 162.46 2024-03-05 10:37:00 Postępowanie
20_03_2024_INFORMACJA_Z_OTWARCIA_OFERT_FZP.271.7.2024_WWW.pdf pdf 64.91 2024-03-20 09:56:26 Publiczna wiadomość
Unieważnienie_Wykonawcy_www-sig.pdf pdf 481.27 2024-03-25 17:43:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-25 17:46 Artur Pieczykolan Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej Ustawą lub Pzp, Zamawiający informuje o unieważnieniu prowadzonego postępowania, na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy. Zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W prowadzonym postępowaniu zostały złożone oferty:
1) KOSOX Sebastian Kaczmarczyk ul. Kwiatowa 48 62-005 Potasze Cena brutto: 3 073 450,00 PLN
2) PB Haus Sp. z o.o. Sp. k. ul. Wilkowicka 47 64-100 Leszno Cena brutto: 3 124 477,30 PLN
3) INFRADROG SP. Z O.O. ul. KSYCKIEGO 6B/1 64-800 CHODZIEŻ Cena brutto: 3 432 055,86 PLN

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 2 120 264,00 zł brutto, której nie może zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.
Tym samym zasadne stało się unieważnienie postępowania.
Zamawiający dziękuje za udział w postępowaniu i informuje o planowanym powtórzeniu procedury udzielenia zamowienia publicznego w zakresie ww. zadania.
2024-03-25 17:43 Artur Pieczykolan Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania. Zamawiający dziękuje za udział w postępowaniu i informuje o planowanym powtórzeniu procedury udzielenia zamówienia publicznego w zakresie ww. zadania.

Unieważnienie_Wykona [...].pdf

2024-03-20 09:56 Artur Pieczykolan Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert w postępowaniu

20_03_2024_INFORMACJ [...].pdf

2024-03-20 09:16 Artur Pieczykolan Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 2 120 264,00 zł brutto
2024-03-20 09:00 Komunikat Zamawiającego 2 120 264,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 617