Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RG.V.271.1.2024 Poprawa usług społecznych poprzez modernizację infrastruktury społecznej w Lubaszu

Andrzej Łusiewicz
Gmina Lubasz
Termin:
Zamieszczenia : 26-02-2024 15:15:00
Składania : 02-04-2024 09:00:00
Otwarcia : 02-04-2024 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
projekt_techniczny_cz_I.zip zip 29671.92 2024-02-26 15:15:00 Postępowanie
projekt_techniczny_cz_II_przedmiary.zip zip 29680.35 2024-02-26 15:15:00 Postępowanie
SWZ_zalączniki_ogłoszenie.zip zip 2768.13 2024-02-26 15:15:00 Postępowanie
zal_7_do_projektu_umowy_klauzula_RODO.docx docx 72.88 2024-03-25 09:23:52 Postępowanie
10_projektowane_postanowienia_umowy_remont_urzedu_poprawione.doc doc 331 2024-03-12 13:35:05 Publiczna wiadomość
SWZ_Urząd_poprawiony.doc doc 401 2024-03-12 13:35:05 Publiczna wiadomość
ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia.pdf pdf 54.39 2024-03-12 14:11:36 Publiczna wiadomość
ogłoszenie_o_zmianie_zamówienia_termin.pdf pdf 35.88 2024-03-18 13:41:28 Publiczna wiadomość
Pytanie_z_15_03_24_i_odpowiedz.pdf pdf 406.13 2024-03-26 14:20:40 Publiczna wiadomość
informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 584.72 2024-04-02 13:58:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-02 13:58 Andrzej Łusiewicz Informacja z otarcia ofert.

informacja_z_otwarci [...].pdf

2024-04-02 09:00 Komunikat Zamawiającego Nr sprawy: RG.V.271.1.2024 Lubasz, dnia 02.04.2024 roku




Informacja


dotyczy: postepowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Poprawa usług społecznych poprzez modernizację infrastruktury społecznej w Lubaszu


Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Gmina Lubasz informuje, że Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 2.807.500,00 zł brutto.

Przewodniczący Komisji Przetargowej


Wiesław Graj
2024-03-26 14:20 Andrzej Łusiewicz Pytanie z 15.03.2024 r. i odpowiedź.

Pytanie_z_15_03_24_i [...].pdf

2024-03-18 13:41 Andrzej Łusiewicz UWAGA!!!!

Zmiana terminu składania ofert do 02.04.2024 r. do godz. 9.00, otwarcie 02.04.2024 r. godz. 9.30.

W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.

ogłoszenie_o_zmianie [...].pdf

2024-03-12 14:11 Andrzej Łusiewicz W załączeniu ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - wykreślono zakres dotyczący wycinki i nasadzeń drzew.

ogłoszenie_o_zmianie [...].pdf

2024-03-12 13:35 Andrzej Łusiewicz Informacja dla Wykonawców.

Zamawiający informuje, że ogranicza zakres zamówienia poprzez rezygnację z wycinki drzew szt. 4, nasadzen zastępczych szt. 4. W związku z powyższym nie należy wyceniać tego zakresu w kosztorysie ofertowym.
Dołączono poprawione projektowane postanowienia umowy oraz poprawiony SWZ.

10_projektowane_post [...].doc

SWZ_Urząd_poprawiony [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1460