Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI-Z.26.6.2024 Dostawa stacji komputerowych i monitorów dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 26-02-2024 10:05:00
Składania : 12-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 12-03-2024 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Część I SWZ - Instrukcja dla Wykonawców.pdf pdf 763.6 2024-02-26 10:05:00 Postępowanie
Część II SWZ - Przedmiot zamówienia.pdf pdf 646.99 2024-02-26 10:05:00 Postępowanie
Część III SWZ - Formularz oferty.doc doc 97.5 2024-02-26 10:05:00 Postępowanie
Część IV SWZ - Projekt umowy.pdf pdf 462.64 2024-02-26 10:05:00 Postępowanie
Oświadczenie.doc doc 106.5 2024-02-26 10:05:00 Postępowanie
Załączniki do Formularza oferty.zip zip 53.97 2024-02-26 10:05:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_26.02.2024 r..pdf pdf 118.2 2024-02-26 10:05:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści SWZ_28.02.2024 r..pdf pdf 476.63 2024-02-28 08:45:14 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ_01.03.2024 r..pdf pdf 463.65 2024-03-01 11:49:54 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_06.03.2024 r..pdf pdf 37.75 2024-03-06 09:02:51 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ_06.03.2024.pdf pdf 469.93 2024-03-06 09:02:51 Publiczna wiadomość
Informacja o otwartych ofertach_12.03.2024 r..pdf pdf 311.24 2024-03-12 11:59:14 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert_25.03.2024 r..pdf pdf 138.8 2024-03-25 08:50:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-25 08:50 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze ofert_25.03.2024 r.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-03-12 11:59 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Informację o otwartych ofertach_12.03.2024 r.

Informacja o otwarty [...].pdf

2024-03-12 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 278 000,00 zł brutto, w tym:
- Część 1 Stacje komputerowe z napędem optycznym: 119 600,00 zł
- Część 2 Stacje komputerowe: 133 900,00 zł
- Część 3 Monitory: 24 500,00 zł
2024-03-06 09:02 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia i zmianę treści SWZ_06.03.2024 r. oraz Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_06.03.2024 r.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Wyjaśnienia i zmiana [...].pdf

2024-03-01 11:49 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia treści SWZ_01.03.2024 r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2024-02-28 08:45 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia treści SWZ_28.02.2024 r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 857