Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 19:10:22
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 892474
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 892474 : IR-I.7013.29.2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. „Parking ulica Dworcowa w Koronowie"

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Aleksandra Kisły
  • Organizacja
    Urząd Miejski Koronowo
  • Oddział
    Wydział Inwestycji i Remontów
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2024-02-23 09:30:00
  • Składania
    2024-02-29 09:24:00
  • Otwarcie ofert
    2024-02-29 10:00:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

                                                                              Koronowo, 19.02.2024 r.

 

Wytyczne

do postępowania przetargowego na sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą „Parking ulica Dworcowa w Koronowie”.

                                                                                                             

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej parkingu  na działkach 686/1, 686/2, 687/2, 687/3, 687/6 mieszczących się  w miejscowości Koronowo, będących własnością Gminy Koronowo. Na terenie działki 687/6 znajdują się  budynki oznaczone w ewidencji nr 5549 oraz nr 3490,  które przeznaczone są do rozbiórki na postawie decyzji nr 58/2022 znak sprawy WB.6741.55.2022 z dnia 19.12.2022 roku.

 

Krótka charakterystyka :

1) parking jednopoziomowy,

2)  nawierzchnia parkingu z kostki w miejscach dla pojazdów uprzywilejowanych, oraz dla osób z niepełnosprawnościami, pozostała część parkingu z płyt ażurowych uzupełnionych kamieniem,

3) ogrodzenie panelowe należy zaprojektować dla całego parkingu, natomiast front parkingu zamknąć  częściowo ogrodzeniem nawiązującym do pozostałych budynków, zachowując ład przestrzenny i zgodność z MPZP,

4) ze względu na charakter gruntu należy zaprojektować odwodnienie całej powierzchni parkingu,

5) na budynek gospodarczy zaadoptować należy, istniejący, oznaczony w ewidencji nr 3487 zgodnie z MPZP, (należy dokonać oceny stanu technicznego, ewentualnie dokonać wzmocnienia konstrukcji w porozumieniu z Konserwatorem Zabytków), elewacja w/w budynku, okna oraz drzwi zewnętrzne zgodne z MPZP,

6)  w miejscu budynków nr 5549 oraz 3490 należy zaprojektować pomieszczenia gospodarcze 6 szt. o wymiarach 3m x 2m na zabezpieczenie  potrzeb mieszkańców budynku przy ulicy Dworcowej 2,

7) przewidzieć należy również miejsce na pojemniki śmietnikowe w formie wiaty zintegrowanej  z budynkiem od strony działki nr 686/3. Wiata w rozumieniu Zamawiającego oznacza, że miejsce na pojemniki śmietnikowe ma być zadaszone. Wymiary sugerowane 4m x 2m. Zapewnić  należy optymalny dostęp dla pojazdów służb odbierających odpady,


Ilość i rodzaj pomieszczeń w budynku gospodarczym:

 Budynek gospodarczy powinien  zapewnić umieszczenie następujących pomieszczeń:

*  gospodarczego z doprowadzoną wodą- zgodnie z wymaganiami dla tego typu obiektów,

*  technicznego na potrzeby obsługi parkingu,

*  toalety ogólnodostępnej oddzielonej od pomieszczeń technicznych dostosowanej do potrzeb osób  z niepełnosprawnościami,

Należy przewidzieć możliwie 2 wejścia do budynku:

* jedno wejście do pomieszczenia technicznego i gospodarczego

* drugie, jako dostęp do pomieszczenia toalety ogólnodostępnej

Ostateczna ilość i wielkość pomieszczeń oraz ich wyposażenia – z zachowaniem odpowiednich przepisów prawa.

 

Ogólne wymagania dla parkingu:

* terenie parkingu powinno zostać wyznaczone jedno miejsce postojowe dla samochodów osobowych uprzywilejowanych, np.: Policja, Pogotowie Ratunkowe oraz miejsce  dla osób z niepełnosprawnościami,

* miejsce na składowanie śniegu,

* ilość miejsc parkingowych - zgodnie z możliwościami działki - powierzchnią oraz aspektami prawnymi,

* zabezpieczyć należy 5 stanowisk dla rowerów,

*  urządzenia małej architektury (kosze na śmieci, kosze na psie odchody, donice na rośliny ozdobne - betonowe lub w kolorze betonu, ławki),

* oświetlenie,

*  monitoring obszaru objętego projektem.

1.      Przedmiotem zamówienia jest:

Ø  pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym: opinii technicznych, opinii konserwatora zabytków, aktualnej mapy do celów projektowych, uzgodnień z Wydziałem Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego                             w Bydgoszczy – Geolog Powiatowy, z gestorami sieci,

Ø  opracowanie mapy do celów projektowych,

Ø  opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w tym:

·         projektu koncepcyjnego – (1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie.pdf)

·         projektu budowlano – wykonawczego/ technicznego wraz ze wszelkimi uzgodnieniami oraz opiniami niezbędnymi do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót i jego uzyskania (4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),

·         specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz.                 w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),

·         innych opracowań, których konieczność wykonania wyniknie na etapie projektowania (2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),

Ø  uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile będzie taka potrzeba,

Ø  uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej,

Ø  uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego                             w Koronowie  przed przystąpieniem do prac projektowych zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu,

Ø  uzyskania zezwolenia przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych bądź w przypadku konieczności złożenie wniosku i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę

 

Forma opracowania

Dokumentację projektową należy wykonać w formie tradycyjnej:

-        projekty budowlane/wykonawcze 4 egz. dla zamawiającego oraz  w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń,

-        szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych  - 4 egz.,

-        przedmiar robót - 2 egz.,

-        kosztorys inwestorski i ofertowy - 2 egz.  + jedna aktualizacja kosztorysu na własny koszt po zakończeniu umowy w czasie ustalonym przez Zamawiającego,

-        wizualizację fotorealistyczna,

-        wykonanie banneru fotorealistycznego.

oraz elektronicznej -  1 egz. kompletnej dokumentacji na płytach CD lub innych nośnikach (musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość),    

Uwagi do zadania:

Kwota zabezpieczona w budżecie: środki własne Gminy.

Wartość szacunkowa ustalona na podstawie badania rynku, poprzez zapytanie skierowane bezpośrednio do projektantów.

 

Płatności:

 

Przewiduje się fakturowanie częściowe:

- I transza: po uzyskaniu mapy do celów projektowych, wykonaniu i zaakceptowaniu koncepcji wraz z wizualizacją fotorealistyczną (minimum 6 zdjęć) i po wykonaniu wcześniej uzgodnionego z Zamawiającym 1 baneru  fotorealistycznego o wymiarach ok  7m/3m – do 31.03.2024 roku - 40% wynagrodzenia.

- II transza: po uzyskaniu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia i dostarczeniu kompletu dokumentacji do Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie -  60 % wynagrodzenia - planowany rok wydatkowania 2024 r.

 

Termin wykonania zadania: 6 miesięcy od dnia podpisania umowy

Doświadczenie: Ubiegający się o zamówienie przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie 1 projektu polegającego na wykonaniu dokumentacji projektowo- kosztorysowej   na budowę parkingu  na minimum 30 miejsc parkingowych oraz 1 projektu obiektu o dowolnym charakterze znajdującego się w strefie konserwatorskiej na kwotę minimum 50.000,00 zł

Posiada przynajmniej jedną osobę w zespole projektowym posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektoniczno – budowlanej, konstrukcyjno - budowlanej oraz minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie projektowania.

 

Sporządziła:                                                                                                     Zatwierdził:


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 53  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Wytyczne- Parking Dworcowa.pdf pdf 834.71
2024-02-23 09:30:00
Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych-1.pdf pdf 123.97
2024-02-23 09:30:00
Kryterium
Oferta Parking PDF.pdf pdf 538.51
2024-02-23 09:30:00
Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa wersja edytowalna Parking ul.Dworcowa.doc doc 44.5
2024-02-23 09:30:00
Kryterium
Wzór umowy-Parking Dworcowa.pdf pdf 1233.74
2024-02-23 09:30:00
Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna.docx docx 17.51
2024-02-23 09:30:00
Kryterium
Wykaz usług PDF.pdf pdf 432.92
2024-02-23 09:30:00
Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja edytowalna.docx docx 18.03
2024-02-23 09:30:00
Kryterium
ZUS, KRUS, US- PDF.pdf pdf 416.94
2024-02-23 09:30:00
Kryterium
Protokół z otwarcia ofert.pdf pdf 248.54
2024-03-04 12:45:25
Publiczna wiadomość
Otwarcie ofert- Parking Dworcowa.pdf pdf 187.43
2024-03-04 12:45:25
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2024-03-04 12:45:25
Aleksandra Kisły Dzień dobry.
W załączeniu prokokół z zakończenia postępowania.
Z poważaniem Aleksandra Kisły UM w Koronowie

Załączniki

  • Protokół z otwarcia [...].pdf
  • Otwarcie ofert- Park [...].pdf

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. „Parking ulica Dworcowa w Koronowie”. - 1 szt. - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2076 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - 6 miesiący od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

Informacja dot. prze [...].pdf

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oferta Parking PDF.p [...].pdf

Załącznik nr 1- ofer [...].doc

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy-Parking D [...].pdf

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

Wykaz usług PDF.pdf

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - ośw [...].docx

ZUS, KRUS, US- PDF.p [...].pdf

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
696
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt