Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NGK.6871.4.46.2024 Wykonanie i dostarczenie gadżetów do Urzędu Miejskiego w Koronowie.

Renata Lutowska
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Nieruchomości i Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 20-02-2024 15:10:00
Składania : 23-02-2024 09:00:00
Otwarcia : 23-02-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Gmina Koronowo zaprasza do złożenia oferty na wykonanie i dostarczenie gadżetów do Urzędu Miejskiego w Koronowie. Dostawa będzie się odbywała na następujących warunkach:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa gadżetów zgodnie z załącznikiem nr 1.
  2. Wszystkie koszty związane z wykonaniem zadania będące przedmiotem niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
  3. Kryterium oceny: przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: najniższa cena ofertowa brutto – 100 %
  4. Termin realizacji zamówienia: 3 tygodnie od dnia przesłania zlecenia.
  5. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej.
  6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  1. Płatność zostanie dokonana  przelewem po wykonaniu zlecenia, na podstawie wystawionej faktury w ciągu 14 dni. Płatność zostanie  dokonana na rachunek znajdujący się na tzw. białej  liście podatników.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.
  3.  Osoba do kontaktu: Malwina Tkaczyk  (tel. 52 3826 443, Plac Zwycięstwa 1).

Wszystkie gadżety muszą posiadać jednokolorowy nadruk z logo Gminy Koronowo oraz napis: „Gmina Koronowo-Segreguj z Nami” (czcionka RIVERSIDE).

Przedmioty muszą koniecznie być zróżnicowane kolorystycznie - do wyboru przez zamawiającego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opis.pdf pdf 324.14 2024-02-20 15:10:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 125.16 2024-02-20 15:10:00 Kryterium
Protokół z postępowania.xlsx xlsx 57.09 2024-02-29 09:10:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-29 09:10 Renata Lutowska Witam serdecznie

W załączeniu przekazuję protokół z postępowania na Wykonanie i dostarczenie gadżetów do Urzędu Miejskiego w Koronowie.

pozdrawiam
Malwina Tkaczyk

Protokół z postępowa [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pudełko śniadaniowe Pudełko śniadaniowe zgodne z opisem w załączniku nr 1. 100 szt. - (0)
2 Notatnik A5 Notatnik A5 zgodny z opisem w załączniku nr 1. 100 szt. - (0)
3 Zestaw kredek w tubie Zestaw kredek zgodny z opisem w załączniku nr 1. 100 szt. - (0)
4 Parasol Parasol zgodny z opisem w załączniku nr 1. 50 szt. - (0)
5 Butelka sportowa Butelka zgodna z opisem w załączniku nr 1. 100 szt. - (0)
6 Bawełniany worek na owoce i warzywa Worek zgodny z opisem w załączniku nr 1. 200 szt. - (0)
7 Bawełniana torba na zakupy Torba zgodna z opisem w załączniku nr 1. 100 szt. - (0)
8 Notatnik A5 z długopisem Notatnik A5 z długopisem zgodny z opisem w załączniku nr 1. 100 szt. - (0)
9 Torba na zakupy Torba zgodna z opisem w załączniku nr 1. 100 szt. - (0)
10 Podkładka pod mysz Podkładka zgodna z opisem w załączniku nr 1. 100 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2575 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność przelewem po wykonaniu zlecenia na podstawie faktury VAT w terminie 14 dni od daty wpływu do Zamawiającego Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji zamówienia - 3 tygodnie od dnia przesłania zlecenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 251