Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 14-02-2024 09:30:00 |
Placing offers : | 20-02-2024 09:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Szacowanie wartości zamówienia |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Szacowanie wartości zamówienia na usługę administrowania i wykonywania czynności niezbędnych do prawidłowego działania SDIP oraz systemu monitoringu i systemu komunikacji alarmowej na terenie miasta Płocka polegająca na połączeniu dwóch poniższych zadań:
1. Szacowanie wartości zamówienia na usługę administrowania i wykonywania czynności niezbędnych do prawidłowego działania SDIP oraz systemu monitoringu i systemu komunikacji alarmowej na dwudziestu przystankach na terenie miasta Płocka (według załącznika "OPZ I")
2. Szacowanie wartości zamówienia na usługę administrowania i wykonywania czynności niezbędnych do prawidłowego działania SDIP oraz systemu monitoringu i systemu komunikacji alarmowej na jedenastu przystankach na terenie miasta Płocka (według załącznika "OPZ II")
Proszę o podanie szacowanej miesięcznej wartości ryczałtowej netto na usługę, której szczegółowy opis zawarty jest w załącznikach do postępowania. Zadanie realizowane będzie na okres 8-10 miesięcy.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 243671617.
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements