Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Czyszczenie lamp sufitowych w sali konferencyjnej „Olimpia” w budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach

Monika Mazurkiewicz
Urząd Miejski Starachowice
Deadlines:
Published : 14-02-2024 08:31:00
Placing offers : 19-02-2024 08:30:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Referat Administracji i Kadr Urzędu Miejskiego w Starachowicach, w imieniu Zamawiającego - Gminy Starachowice zaprasza do złożenia oferty dla niżej opisanego zamówienia: „Czyszczenie lamp sufitowych w sali konferencyjnej „Olimpia” w budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach ul. Radomska 45”.

 I. Zamawiający: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice II. Przedmiotem zamówienia jest czyszczenie lamp sufitowych w sali konferencyjnej „Olimpia” w budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik- Zapytanie ofertowe .pdf

II. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od podpisania umowy.

III. Kryterium wyboru oferty: Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria: Cena- 100% brutto.

IV. Sposób przygotowania oferty:

• Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.

• Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia.

• Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 1.

V. Badania ofert:

1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

2. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

3. Oferta zostanie odrzucona jeśli:

• jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym

• Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.

VII. Miejsce oraz termin składania ofert:

• Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS

Termin składania ofert- 19.02.2024 r. do godz. 08:30.

VIII. Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej cenyz Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.

2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.

4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

IX.Osoba uprawniona do kontaktów:

Referat Administracji i Kadr tel.(41) 273-83-17.

Informacji technicznych udzieli Konserwator budynku Urzędu Miejskiego tel. 600-899-502.

Załączniki:

Zał. nr 1-Formularz ofertowy

Zał. nr 2- Projekt umowy

Zał. Zapytanie ofertowe- Szczegółowy opis zapytania ofertowego.




Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
2.Formularz ofertowy.pdf pdf 107.77 2024-02-14 08:31:00 Proceeding
projekt umowy.pdf pdf 128.04 2024-02-14 08:31:00 Proceeding
Zaproszenie do złożenia oferty.pdf pdf 1619.94 2024-02-14 08:31:00 Proceeding
2.Formularz ofertowy.pdf pdf 107.77 2024-02-14 08:31:00 Criterion

Announcements

2024-02-19 14:25 Monika Mazurkiewicz Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty postępowania pod nazwą: Czyszczenie lamp sufitowych w sali konferencyjnej „Olimpia” w budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach (ID 887946)".
W postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy: MULTICOM MATEUSZ BOTKIEWICZ.
Uzasadnienie oceny i wyboru: oferta spełniała wymagane kryterium wyboru oferty.

Wpłynęły oferty:
1.MULTICOM MATEUSZ BOTKIEWICZ- z ceną ofertową brutto: 3.739,20 zł
2. berlin.com sp. z o.o.- z ceną ofertową brutto: 3.741,66 zł
3. Perfect Clean Przemysław Wojda- z ceną ofertową brutto: 7.872,00 zł

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Czyszczenie lamp sufitowychw sali konferencyjnej „Olimpia” w budynku Urzędu Miejskiegow Starachowicach - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

2.Formularz ofertowy [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14. dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 396