Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DA.2611.2.3.2024.OS Dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby MOSiR na okres do 28.02.2025 r.

Olga Sampławska
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu Department: Dział administracyjny - DA
Deadlines:
Published : 13-02-2024 08:45:00
Placing offers : 19-02-2024 11:00:00
Offers opening : 19-02-2024 11:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa artykułów elektrycznych dla  Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu.

Przedmiotem dostaw będzie asortyment, który został określony pomiędzy Stronami w załączniku nr 1 do umowy – formularzu ofertowym oraz inne artykuły elektryczne dostępne w bieżącej ofercie Wykonawcy.

Zamawiający szacuje zakup artykułów pozostałych - nieokreślonych w formularzu ofertowym w wysokości nieprzekraczającej 40% ogólnej wartości zamówienia podstawowego-ofertowego.

Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. Zaoferowane materiały winny posiadać odpowiednie normy, atesty, świadectwa jakości, jeśli wymagają tego określone przepisy prawa.

 Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w formularzu ofertowym produktów, charakteryzujących je, poprzez wskazanie np. na konkretny wyrób: nazwy, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, jeśli nie zostały one nazwane przez Zamawiającego.

Szacunkowe ilości artykułów podane w formularzu ofertowym – nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są jedynie podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Ilość zamawianych artykułów hydraulicznych nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy.

Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji zaproponowanych przez Wykonawcę produktów ofertowych.

 TERMIN REALIZACJI

Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie przez okres od dnia zawarcia umowy do dnia 28.02.2025 r.,

 DOSTAWA

Artykuły będą odbierane przez Zamawiającego na jego koszt. Dostawy artykułów będą następować partiami. Wielkości poszczególnych dostaw będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.

Termin realizacji poszczególnych dostaw ustala się na okres maksymalnie 7 dni roboczych od daty telefonicznego,
e-mailowego, lub osobistego zgłoszenia zamówienia na artykuły. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu dostawy.

Zamawiający może odmówić odbioru dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest  wymienić wadliwe materiały na nowe, wolne od wad.

 LOKALIZACJA SKLEPU WYKONAWCY

Sklepy Wykonawcy muszą znajdować się w granicach administracyjnych miasta Elbląga.

 CENY

Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym zgodnie z zapisami w projekcie umowy.

W przypadku artykułów nieokreślonych w formularzu ofertowym, obowiązują ceny z dnia złożenia zamówienia pomniejszone o zaproponowany przez Wykonawcę rabat.

Minimalny wymagany przez Zamawiającego rabat wynosi 10%. Zaproponowany rabat nie może ulec zmniejszeniu przez cały okres realizacji umowy.

 OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

1)       cena brutto – 60% (X1)

2)       rabat – 40%  (X2), z zastrzeżeniem, że zaproponowany przez Wykonawcę rabat nie może być mniejszy niż 10%

sposób oceny oferty:

 X1+ X2 = ocena łączna

gdzie:

X1= (wartość najniższa*60 pkt)/wartość badana

X2= liczba punktów przyznana na podstawie wskazanej przez wykonawcę wielkości upustu dla towarów pozaofertowych zgodnie z poniższą tabelą:

 

Wielkość upustu

Liczba punktów

10,1 % -15%

10

15,1 % - 25%

20

25,1 % - 35%

30

Powyżej 35%

40

 

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższą oceną łączną.

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

 UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
formularz ofertowy -elektryczne 2024 popr.xlsx xlsx 15.38 2024-02-13 08:45:00 Subject of the order
art elektryczne projekt umowy.docx docx 46.22 2024-02-13 08:45:00 Criterion

Announcements

2024-02-21 14:39 Olga Sampławska Informacja o rozstrzygnięciu postępowania
Zamawiający zawiadamia, że postępowanie nr DA.2611.2.3.2024.OS Dostawa artykułów elektrycznych na potrzeby MOSiR na okres do 28.02.2025 r. zostało rozstrzygnięte.
Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: HURTOWNIA ELEKTRYK WOJCIECHOWSCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA, 19-300 Ełk, ul. Suwalska 91, ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert: 90 pkt.
2024-02-15 08:59 Olga Sampławska Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęło pytanie:
"10. świetlówka master 13W/840/2P sztuka 20
11. świetlówka master 18W/840/2P sztuka 5
12. świetlówka master 26W/840/2P sztuka 20
- wszyscy producenci oświetlenia, z którymi współpracujemy wycofali sprzedaż tradycyjnych świetlówek „pinowych” jak w zapytaniu.
proszę o informację czy można wycenić zamiennie odpowiedniki LED?"

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie świetlówek LED.
2024-02-14 12:09 Olga Sampławska Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły pytania:
„8. żarówka led 5W GU10 3000K 465 lm sztuka 10
- czy mogę zaproponować żarówkę 5,5W 500lm ?”
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza żarówkę 5,5W 500lm.

„20. oprawa awaryjna led sztuka 5
- czy mogę prosić o więcej informacji dot. oprawy? Opis jest niewystarczający do przygotowania oferty”
Odpowiedź: Zamawiający doprecyzowuje opis przedmiotu zamówienia w poz. 20 - oprawa awaryjna z własnym zasilaniem (akumulator), czas świecenia 180 min
po zaniku napięcia, IP65, napięcie zasilania AC, 240V światło białe (nie gorsze jak TM-S2.MXSTX060W)

„22. oprawa LED 18W sztuka 5
- czy mogę prosić o więcej informacji dot. oprawy? Opis jest niewystarczający do przygotowania oferty”
Odpowiedź: Zamawiający doprecyzowuje opis przedmiotu zamówienia w poz. 22- oprawa LED IP20 18W 60cm 6500K.

„76. stycznik 1faz 25A do wpięcia na szynę sztuka 5
77. stycznik 1 faz 40A do wpięcia na szynę sztuka 5
78. stycznik 3 faz 25A do wpięcia na szynę sztuka 5
79. stycznik 3 faz 40A do wpięcia na szynę sztuka 5
80. stycznik 3 faz 63A do wpięcia na szynę sztuka 5
- czy styczniki mają posiadać konkretne styki NO i NC?”
Odpowiedź: Styczniki mają posiadać styki główne NO (mogą posiadać styk pomocniczy NC), zasilanie cewki 240V
2024-02-13 15:06 Olga Sampławska Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęło pytanie:
"Czy jest możliwość wyceny towaru innego producenta pomimo tego, że nazwa wskazuje na konkretnego? Np.10. świetlówka master 13W/840/2P sztuka 20
Czy koniecznie musi być Philips, czy może być zamiennik o takiej samej charakterystyce?"

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, o nie gorszych parametrach.
2024-02-13 11:52 Olga Sampławska Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęło pytanie:
"pytanie odnośnie pozycji 82. - Jaka ma być podstawa w złączu, PBD1 czy PBD0?"

Odpowiedź: W złączu ma być podstawa PBD0.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa artykułów elektrycznych Proszę podać łączną wartość netto z formularza ofertowego, UWAGA: w przypadku gdy poszczególne pozycje w formularzu ofertowym mają różne stawki VAT, proszę ręcznie wpisać łączną wartość netto i łączną wartość brutto wynikające z formularza, a w stawce VAT wybrać opcję - "Różna stawka VAT"

formularz ofertowy - [...].xlsx

1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz ofertowy - Proszę o przesłanie formularza ofertowego w edytowalnej wersji .xlsx Attachment required (0)
3 Rabat na artykuły nieokreślone w formularzu ofertowym 40% Proszę podać proponowany rabat, przy czym rabat nie może być mniejszy niż 10% (0)
4 Warunki zamówienia - Akceptuję warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 wzór umowy - Akceptuję wzór umowy, proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

art elektryczne proj [...].docx

(0)
6 Lokalizacja sklepu - Proszę wpisać adres sklepu (0)
7 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (DZ. U z 2022, poz. 835) - Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 350