Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-02-2024 11:55:00 |
Składania : | 21-02-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 21-02-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli rocznej i sporządzenie ekspertyz stanu technicznego 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych:
- kontroli rocznej i ekspertyzy budynku położonego w Starej Białce nr 31, w zakresie wskazanym w decyzji PINB.403/28/23/1-24 (Załącznik nr 6 do zapytania),
- kontroli rocznej i ekspertyzy budynku położonego przy Aleja Wojska Polskiego 15 w Lubawce, w zakresie wskazanym w decyzji PINB.403/1/24/2-24 (Załącznik nr 6 do zapytania).
2. Złożona oferta musi obejmować wykonanie całości zamówienia, we wszystkich branżach (kontrolę w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i sanitarnej, kontrolę inst. gazowych, kontrolę przewodów kominowych, ekspertyzę mykologiczną).
3. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
4. Dokumentacja projektowa musi być wykonana przez osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie.
5. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynkach objętych przedmiotem zamówienia.
Termin wykonania zamówienia:
- przeprowadzenie kontroli rocznej i złożenie w siedzibie Zamawiającego sporządzonych protokołów do dnia 04.03.2024 r,
- złożenie w siedzibie Zamawiającego sporządzonych ekspertyz do dnia 26.04.2024 r.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-02-27 11:38 | Maciej Kosal | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający informuje, że postępowanie zostaje unieważnione. Najniższa ze złożonych ofert przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. |
2024-02-27 11:36 | Maciej Kosal | Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert. W załączniku zestawienie złożonych ofert. |
Komunikaty