Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WI.271.22.2023 „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru istniejącego budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Lubawce na potrzeby utworzenia przedszkola Etap II”

Daria Powązka
Gmina Lubawka Oddział: BK-4
Termin:
Zamieszczenia : 06-02-2024 14:19:00
Składania : 26-02-2024 08:00:00
Otwarcia : 26-02-2024 08:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załączniki-projekt.zip zip 52629.22 2024-02-06 14:19:00 Postępowanie
OPZ _ II etap ZSP.docx docx 18.29 2024-02-06 14:19:20 Postępowanie
SWZ - zmiana sposobu użytkowania Zespołu Szkolno Przedszkolnego (002).doc doc 664 2024-02-06 14:19:20 Postępowanie
Umowa_ZSP_Lubawka.docx docx 72.25 2024-02-06 14:19:20 Postępowanie
08dc2713-19c3-6e4f-8c80-300011ded9bf-1.pdf pdf 94.55 2024-02-06 14:19:22 Postępowanie
08dc320a-14ce-c1a6-1ee4-b7000106a260-1.pdf pdf 36.36 2024-02-20 17:56:24 Postępowanie
Zmiana terminu skłądania ofert.doc doc 573.5 2024-02-20 17:58:31 Postępowanie
ZADASZENIE WEJSCIA PRZEDSZKOLA I SZKOLY.pdf pdf 5110.08 2024-02-23 15:09:50 Postępowanie
1.pdf pdf 5600.38 2024-02-23 15:10:05 Postępowanie
2.pdf pdf 1250.25 2024-02-23 15:10:05 Postępowanie
WYPOSAŻENIE KUCHNI.pdf pdf 275.66 2024-02-23 15:10:05 Postępowanie
PB_Opis techniczny - branza elektryczna i teletechniczna.pdf pdf 265.44 2024-02-16 13:48:12 Publiczna wiadomość
IE_Lubawka- IE-ARCH RZUT PIWNICE.pdf pdf 2335.39 2024-02-16 13:48:12 Publiczna wiadomość
IE_Lubawka- IE-ARCH RZUT PARTERU.pdf pdf 4833.71 2024-02-16 13:48:12 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert ZSP II etap — kopia.docx docx 79.02 2024-02-26 09:38:30 Publiczna wiadomość
RZUT PIWNIC - ZMYWALNIA.pdf pdf 719.07 2024-02-20 10:53:53 Publiczna wiadomość
IS_Lubawka- IS-RZUT PARTERU-INS WOD-KAN.pdf pdf 1905.89 2024-02-20 10:53:53 Publiczna wiadomość
IS_Lubawka- IS-RZUT PIWNIC-INS WOD-KAN.pdf pdf 797.89 2024-02-20 10:53:53 Publiczna wiadomość
ZADASZENIE WEJSCIA PRZEDSZKOLA I SZKOLY.pdf pdf 5314.47 2024-02-20 10:53:53 Publiczna wiadomość
ZESTAWIENIE STOLARKI.pdf pdf 456.8 2024-02-20 10:53:53 Publiczna wiadomość
WYPOSAŻENIE KUCHNI.pdf pdf 275.66 2024-02-23 15:13:08 Publiczna wiadomość
1.pdf pdf 5600.38 2024-02-23 15:13:08 Publiczna wiadomość
2.pdf pdf 1250.25 2024-02-23 15:13:08 Publiczna wiadomość
ZADASZENIE WEJSCIA PRZEDSZKOLA I SZKOLY.pdf pdf 5110.08 2024-02-23 15:13:08 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty_marzec 2024.doc doc 725 2024-03-05 12:10:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-05 12:10 Daria Powązka Dzień dobry, w załączeniu przekazuję informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Pozdrawiam: Daria Powązka - Łazarek

Wybór najkorzystniej [...].doc

2024-02-26 09:38 Daria Powązka W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

2024-02-26 07:56 Daria Powązka Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia pn.: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru istniejącego budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Lubawce na potrzeby utworzenia przedszkola – Etap II




Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę: 1 000 000,00 zł. (brutto).
2024-02-23 15:13 Daria Powązka Dzień dobry do postępowania załączono dokumenty - 4 sztuki załączników - które opisane zostały w postępowaniu tj.

Zamawiający rozszerza zakres przedmiotowego postępowania o: elementy wyposażenia kuchni wskazane w załącznikach dołączonych na stronie prowadzonego postępowania. Ponadto dokonuje się uzupełnienia postępowania o następujące załączniki graficzne:

1. Zadaszenie wejścia przedszkola i szkoły,
2. ZGLOSZENIE ROBOT BUDOWLANYCH II ETAP_luty_2023-RZUT PARTERU-000,
3. ZGLOSZENIE ROBOT BUDOWLANYCH II ETAP_luty_2023-RZUT PIWNIC-000,
4. WYPOSAŻENIE KUCHNI.


Opis zawarty był od początku w SWZ w dniu pierwotnego ogłoszenia.


Daria Powązka - Łazarek

WYPOSAŻENIE KUCHNI.p [...].pdf

1.pdf

2.pdf

ZADASZENIE WEJSCIA P [...].pdf

2024-02-20 12:43 Daria Powązka Zamawiający – Gmina Lubawka z siedzibą pod adresem: Plac Wolności 1, 58 – 420 Lubawka, na podstawie artykułu 284 ustawy prawo zamówień publicznych, zawiadamia o przedłużeniu terminu składania ofert i otwarcia ofert w postępowaniu pn.: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru istniejącego budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Lubawce na potrzeby utworzenia przedszkola Etap II”:

Termin składania ofert: do 26 lutego 2024 rok do godziny 08:00,
Termin otwarcia ofert: 26 lutego 2024 rok godzina 08:30.



Daria Powązka - Łazarek


Uzasadnienie:

Zamawiający w dniu dzisiejszym udzielił odpowiedzi na zapytania zainteresowanych Wykonawców wobec powyższego mając na uwadze zasadę przejrzystości prowadzonego postępowania oraz równy dostęp potencjalnych Wykonawców do informacji jak również umożliwienie potencjalnym Wykonawcom, jak najlepsze przygotowanie ofert, poprzez wydłużenie czasu na ich złożenie.

Jednocześnie Zamawiający na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Pzp dokonuje zmiany treści SWZ, w taki sposób, że:

1. Wszędzie tam, gdzie w Specyfikacji Warunków Zamówienia [SWZ] lub innych dokumentach jest mowa o Terminie składania i otwarcia ofert, należy przyjąć datę: 26.02.2024r.
2. Ulega zmianie termin związania z ofertą: na dzień 26.03.2024 r.
2024-02-20 10:53 Daria Powązka
1. Zwracam się z prośbą o przekazanie przedmiarów dla branży sanitarnej i elektrycznej.

Branża sanitarna i elektryczna została ujęta w przedmiarze wskaźnikowo - procentowo.

2. Proszę o przesłanie załącznika graficznego wyposażenia kuchni.

Załączono załącznik graficzny wyposażenia kuchni – zlew dwukomorowy z młynkiem.

3. Proszę o przesłanie zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej.

Zestawienie stolarki wykazano w załączniku - ZESTAWIENIE STOLARKI. W załączniku przedstawiono elementy stolarki nowej.

4.Proszę o wskazanie czy generalny wykonawca ma do wykonania jakieś prace budowlane w pomieszczeniach 19/0, 11/0, 17/0.

Pomieszczenie nr 19/0 (korytarz) – do wykonanie wydzielenie klatki schodowej z montażem drzwi oddzielenia pożarowego jak na rysunku. Zamknięcie korytarza drzwiami dwuskrzydłowymi (wejście od pom. 28/0).

Pomieszczenie nr 11/0 (jadalnia) – wykonanie przebicia w podłodze – stropie na potrzeby wykonania windy towarowej, rozbiórka ścianki działowej przy proj. windzie, budowa ścianki działowej miedzy pom. 11/0 a pom. 12/0, montaż umywalki przy proj. windzie.

Pomieszczenie nr 17/0 – istniejąca sala do zachowania uwzględniając uwagi jak na rysunku parteru.

5. Proszę o wskazanie czy w pomieszczeniach 15/0, 12/0, 18/0, 8/0 oprócz wykonania ścian z płyt GK, Zamawiający przewiduje inne prace budowlane?

Po ewentualnych wyburzeniach lub budowie ścian działowych uzupełnienie okładzin posadzek, i malowanie pomieszczeń po wykonaniu robót budowlanych. W pom. 14/0 dostosowanie [posadzki i sufitów w analogii do korytarzy. Pom. 18/0 montaż zlewy gospodarczego ze złączka do węża, wyk. Kratki ściekowej. Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych. Pom. Nr 8 jak na rysunku wykonanie przebicia i montaż drzwi wejściowych do szatni. Przesunięcie grzejnika będącego w kolizji z proj. drzwiami. Zamurowanie istniejących drzwi przy proj. WC niepełnosprawnych. Roboty wykończeniowe pomieszczenia - posadzka i sufit po rozbiórce ściany działowej. Malowanie pomieszczenia.

6. Proszę o zamieszczenie projektu instalacji sanitarnej.

W załączeniu.

7. Proszę o informacje czy przy przenoszeniu mis WC i umywalek na wysokość zgodną z projektem, generalny wykonawca ma obliczyć również ich wymianę na nowe.

Należy wykorzystać istniejąca armaturę i ją dostosować –można skorzystać z elementów likwidowanych toalet.

8. Proszę o przesłanie rysunku technicznego szczegółów projektowanego dachu zielonego Dach zielony – rysunki zostały zamieszczone w pliku wielostronicowym.

ZADASZENIE WEJSCIA PRZEDSZKOLA I SZKOLY. Tam też znajduje się opis warstw i szczegół krawędzi dachu.

RZUT PIWNIC - ZMYWAL [...].pdf

IS_Lubawka- IS-RZUT [...].pdf

IS_Lubawka- IS-RZUT [...].pdf

ZADASZENIE WEJSCIA P [...].pdf

ZESTAWIENIE STOLARKI [...].pdf

2024-02-16 13:48 Daria Powązka Dzień dobry w załączeniu przekazuję dokumenty, w związku z zapytaniami potencjalnych Wykonawców.

Pozdrawiam Daria Powązka - Łazarek

PB_Opis techniczny - [...].pdf

IE_Lubawka- IE-ARCH [...].pdf

IE_Lubawka- IE-ARCH [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1269