Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-02-2024 14:19:00 |
Składania : | 26-02-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 26-02-2024 08:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-03-05 12:10 | Daria Powązka |
Dzień
dobry,
w
załączeniu
przekazuję
informację
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty. Pozdrawiam: Daria Powązka - Łazarek |
2024-02-26 09:38 | Daria Powązka | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
2024-02-26 07:56 | Daria Powązka |
Informacja
o
kwocie
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia
pn.:
Przebudowa
i
zmiana
sposobu
użytkowania
parteru
istniejącego
budynku
Zespołu
Szkolno
–
Przedszkolnego
w
Lubawce
na
potrzeby
utworzenia
przedszkola
–
Etap
II Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, na realizację zadania zamierza przeznaczyć kwotę: 1 000 000,00 zł. (brutto). |
2024-02-23 15:13 | Daria Powązka |
Dzień
dobry
do
postępowania
załączono
dokumenty
-
4
sztuki
załączników
-
które
opisane
zostały
w
postępowaniu
tj.
Zamawiający rozszerza zakres przedmiotowego postępowania o: elementy wyposażenia kuchni wskazane w załącznikach dołączonych na stronie prowadzonego postępowania. Ponadto dokonuje się uzupełnienia postępowania o następujące załączniki graficzne: 1. Zadaszenie wejścia przedszkola i szkoły, 2. ZGLOSZENIE ROBOT BUDOWLANYCH II ETAP_luty_2023-RZUT PARTERU-000, 3. ZGLOSZENIE ROBOT BUDOWLANYCH II ETAP_luty_2023-RZUT PIWNIC-000, 4. WYPOSAŻENIE KUCHNI. Opis zawarty był od początku w SWZ w dniu pierwotnego ogłoszenia. Daria Powązka - Łazarek |
2024-02-20 12:43 | Daria Powązka |
Zamawiający
–
Gmina
Lubawka
z
siedzibą
pod
adresem:
Plac
Wolności
1,
58
–
420
Lubawka,
na
podstawie
artykułu
284
ustawy
prawo
zamówień
publicznych,
zawiadamia
o
przedłużeniu
terminu
składania
ofert
i
otwarcia
ofert
w
postępowaniu
pn.:
„Przebudowa
i
zmiana
sposobu
użytkowania
parteru
istniejącego
budynku
Zespołu
Szkolno
-
Przedszkolnego
w
Lubawce
na
potrzeby
utworzenia
przedszkola
Etap
II”: Termin składania ofert: do 26 lutego 2024 rok do godziny 08:00, Termin otwarcia ofert: 26 lutego 2024 rok godzina 08:30. Daria Powązka - Łazarek Uzasadnienie: Zamawiający w dniu dzisiejszym udzielił odpowiedzi na zapytania zainteresowanych Wykonawców wobec powyższego mając na uwadze zasadę przejrzystości prowadzonego postępowania oraz równy dostęp potencjalnych Wykonawców do informacji jak również umożliwienie potencjalnym Wykonawcom, jak najlepsze przygotowanie ofert, poprzez wydłużenie czasu na ich złożenie. Jednocześnie Zamawiający na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy Pzp dokonuje zmiany treści SWZ, w taki sposób, że: 1. Wszędzie tam, gdzie w Specyfikacji Warunków Zamówienia [SWZ] lub innych dokumentach jest mowa o Terminie składania i otwarcia ofert, należy przyjąć datę: 26.02.2024r. 2. Ulega zmianie termin związania z ofertą: na dzień 26.03.2024 r. |
2024-02-20 10:53 | Daria Powązka |
1. Zwracam się z prośbą o przekazanie przedmiarów dla branży sanitarnej i elektrycznej. Branża sanitarna i elektryczna została ujęta w przedmiarze wskaźnikowo - procentowo. 2. Proszę o przesłanie załącznika graficznego wyposażenia kuchni. Załączono załącznik graficzny wyposażenia kuchni – zlew dwukomorowy z młynkiem. 3. Proszę o przesłanie zestawienia stolarki okiennej i drzwiowej. Zestawienie stolarki wykazano w załączniku - ZESTAWIENIE STOLARKI. W załączniku przedstawiono elementy stolarki nowej. 4.Proszę o wskazanie czy generalny wykonawca ma do wykonania jakieś prace budowlane w pomieszczeniach 19/0, 11/0, 17/0. Pomieszczenie nr 19/0 (korytarz) – do wykonanie wydzielenie klatki schodowej z montażem drzwi oddzielenia pożarowego jak na rysunku. Zamknięcie korytarza drzwiami dwuskrzydłowymi (wejście od pom. 28/0). Pomieszczenie nr 11/0 (jadalnia) – wykonanie przebicia w podłodze – stropie na potrzeby wykonania windy towarowej, rozbiórka ścianki działowej przy proj. windzie, budowa ścianki działowej miedzy pom. 11/0 a pom. 12/0, montaż umywalki przy proj. windzie. Pomieszczenie nr 17/0 – istniejąca sala do zachowania uwzględniając uwagi jak na rysunku parteru. 5. Proszę o wskazanie czy w pomieszczeniach 15/0, 12/0, 18/0, 8/0 oprócz wykonania ścian z płyt GK, Zamawiający przewiduje inne prace budowlane? Po ewentualnych wyburzeniach lub budowie ścian działowych uzupełnienie okładzin posadzek, i malowanie pomieszczeń po wykonaniu robót budowlanych. W pom. 14/0 dostosowanie [posadzki i sufitów w analogii do korytarzy. Pom. 18/0 montaż zlewy gospodarczego ze złączka do węża, wyk. Kratki ściekowej. Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych. Pom. Nr 8 jak na rysunku wykonanie przebicia i montaż drzwi wejściowych do szatni. Przesunięcie grzejnika będącego w kolizji z proj. drzwiami. Zamurowanie istniejących drzwi przy proj. WC niepełnosprawnych. Roboty wykończeniowe pomieszczenia - posadzka i sufit po rozbiórce ściany działowej. Malowanie pomieszczenia. 6. Proszę o zamieszczenie projektu instalacji sanitarnej. W załączeniu. 7. Proszę o informacje czy przy przenoszeniu mis WC i umywalek na wysokość zgodną z projektem, generalny wykonawca ma obliczyć również ich wymianę na nowe. Należy wykorzystać istniejąca armaturę i ją dostosować –można skorzystać z elementów likwidowanych toalet. 8. Proszę o przesłanie rysunku technicznego szczegółów projektowanego dachu zielonego Dach zielony – rysunki zostały zamieszczone w pliku wielostronicowym. ZADASZENIE WEJSCIA PRZEDSZKOLA I SZKOLY. Tam też znajduje się opis warstw i szczegół krawędzi dachu. RZUT PIWNIC - ZMYWAL [...].pdf |
2024-02-16 13:48 | Daria Powązka |
Dzień
dobry
w
załączeniu
przekazuję
dokumenty,
w
związku
z
zapytaniami
potencjalnych
Wykonawców. Pozdrawiam Daria Powązka - Łazarek |
Komunikaty