Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RRG.271.2.2024.3.MW Dostawa tablic znaków drogowych i urządzeń BRD w 2024 r.

Marcin Wójcik
Gmina Giżycko Department: Urząd Gminy Giżycko - RRG
Deadlines:
Published : 01-02-2024 11:18:00
Placing offers : 16-02-2024 12:00:00
Offers opening : 16-02-2024 13:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny, na realizację zadania pn.:

"Dostawa tablic znaków drogowych i urządzeń BRD w 2024 r."

Zamawiający wymaga, dla oceny oferty, wypełnienia załącznika – zestawienia znaków i urządzeń BRD do zamówienia (załączniki nr 1 i 2 do zaproszenia).

1.      Przedmiot zamówienia:

·        dostawa tablice znaków, innych znaków na indywidualne zamówienie, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, wg. zestawienia znaków i urządzeń BRD do zamówienia nr 1 (wg. załącznika nr 1 i 3 do zaproszenia) w terminie do 30 kwietnia 2024 r.

·        dostawa tablice znaków, innych znaków na indywidualne zamówienie, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, wg. potrzeb Zamawiającego (wg. załącznika nr 2 do zaproszenia) – w terminie do 31 grudnia 2024 r.

Znaki i urządzenia BRD, winne spełniać wymagania zawarte w:

·              Rozp. MI i MSWiA z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych 
(tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 2310 – ze zmianami),

·              Rozp. MI z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie  szczegółowych warunków technicznych dla znaków
i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 2311 – ze zmianami),

ponadto wymagania określone normą PN-EN 12899 i obowiązującymi normami dla znaków drogowych i ich producentów:

·              PN-EN 12899-1:2010 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 1: Znaki stałe.

·              PN-EN 12899-2:2010 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 2: Podświetlane słupki przeszkodowe (TTB).

·              PN-EN 12899-3:2010 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 3: Słupki prowadzące i urządzenia odblaskowe.

·              PN-EN 12899-4:2008 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 4: Zakładowa kontrola produkcji.

·              PN-EN 12899-5:2008 Stałe pionowe znaki drogowe — Część 5: Wstępne badanie typu.

2.      Termin realizacji zamówienia:

·        tablice znaków, innych znaków na indywidualne zamówienie oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, wg. zestawienia znaków i urządzeń BRD do zamówienia nr 1 w terminie do 30 kwietnia 2024 r.

·        tablice znaków, innych znaków na indywidualne zamówienie oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (w tym: lustra drogowe, progi zwalniające, wygrodzenia), wg. potrzeb Zamawiającego
w terminie do 31 grudnia 2024 r.

3.      Okres gwarancji:

zamawiający wymaga aby produkty objęte dostawą objęte były rękojmią przez okres 24 miesiące,

4.      Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:

cena 100 %,

(suma wartości brutto za znaki wymienione w zestawieniach: załączniku nr 1 i załączniku nr 2).  

5.      Sposób przygotowania ofert:

ofertę należy sporządzić w formie pisemnej (skan PDF podpisany), w języku polskim.

6.      Miejsce i termin złożenia ofert:

·        pocztą  elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,  

·        do dnia 16 lutego 2023 r. do godziny 12.00.

7.      Termin otwarcia ofert: w dniu 16 lutego 2024 r. o godzinie 13.00.

8.      Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.

9    Dostawca oświadcza, że cena podana w ofercie (wg. zestawień stanowiących załączniki nr 1 i 2 do zaproszenia), obejmuje dostawę znaków z kategorii: A-ostrzegawcze, B-zakazu, C-nakazu, D-informacyjne, w grupie znaków
M-małe lub S-średnie; oraz innych znaków z kategorii: E; F; G; T (lico znaku z folii odblaskowej: II typ/ 2 typ; 2 generacji); oraz urządzeń  bezpieczeństwa ruchu drogowego, tj.: słupki prowadzące z PCV U-1a, tablice do oznaczenia skrajni U-9a i U-9b; słupki blokujące U-12c, bariery szczeblinkowe (żółte lub biało/ czerwone) U-11a;  progi zwalniające-wyspowe U-16a; progi zwalniające-listwowe U-16d; lustra drogowe U-18a (Ø = 800 mm) i U-18b (1000/800 mm) – wg. potrzeb Zamawiającego, będzie obowiązująca w całym okresie ważności umowy (do 31 grudnia 2024 r.) i zawiera wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia jakie ponosi Zamawiający
(w tym koszty dostawy).

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zaproszenie treść na PZ.docx docx 19.68 2024-02-01 11:18:00 Proceeding
zał. nr 1 zest.znaków i urz. BRD do zamówienia nr 1 do 30.04.2024.xlsx xlsx 13.76 2024-02-01 11:18:00 Subject of the order
zał. nr 2 zest.znaków i urz. BRD do zamówienia wg. potrzeb do 31.12.2024.xlsx xlsx 13.03 2024-02-01 11:18:00 Subject of the order
zał. nr 2 zest.znaków i urz. BRD do zamówienia wg. potrzeb do 31.12.2024.xlsx xlsx 13.03 2024-02-01 11:18:00 Criterion
zał. nr 3 - zamówienie - wzór.doc doc 64 2024-02-01 11:18:00 Criterion
Oświadczenie.docx docx 12.97 2024-02-01 11:18:00 Criterion

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 wykaz znaków i urządzeń BRD, planowanych do dostarczenia w terminie do 30 kwietnia 2024 r. Załącznik nr 1 do Zaproszenia

zał. nr 1 zest.znakó [...].xlsx

1 pc. Urząd Gminy Giżycko
Mickiewicza 33
11-500, Giżycko
(0)
2 Wykaz tablic znaków i urządzeń BRD, planowanych do dostarczenia w 2024 r. Załącznik nr 2 do Zaproszenia

zał. nr 2 zest.znakó [...].xlsx

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

zał. nr 2 zest.znakó [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Wynagrodzenie będzie płatne przelewem max do 30 na rachunek bankowy Dostawcy, wskazany na fakturze od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Proszę wstawić termin < od 30 dni i potwierdzić wpisując "Akceptuję"

zał. nr 3 - zamówien [...].doc

(0)
3 Termin realizacji Zamówienia nr 1 - do 30.04.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Dostawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin realizacji innych zamówień do 31 grudnia 2024 r. wg. potrzeb Zamawiającego - do 31.12..2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunek formalny - Dostawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 – ze zmianami). Attachment required

Oświadczenie.docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 736