Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp-241/ZP-109/2023 Szp-241/ZP-109/2023 - USŁUGA DORADCZA - „BENCHMARKING I OPTYMALIZACJA PRACY SZPITALA”

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 31-01-2024 13:07:00
Składania : 16-02-2024 09:00:00
Otwarcia : 16-02-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.      Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przez Wykonawcę usługi doradczej w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu (dalej Szpital) na podstawie danych przekazanych przez Zamawiającego. Zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 8 do SWZ - OPZ.

2.      Przedmiot zamówienia realizowany będzie w okresie od 01-01-2024 do 31-12-2025 r.

3.      Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 6 – OPZ do SWZ,


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (31-01-2023).pdf pdf 104.03 2024-01-31 13:07:00 Postępowanie
Załac zniki nr 3 do 9.7z 7z 73.48 2024-01-31 13:07:00 Postępowanie
SWZ - 109.pdf pdf 6367.48 2024-01-31 13:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 88 2024-01-31 13:07:00 Postępowanie
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 196.5 2024-02-16 09:22:43 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 41.5 2024-02-16 09:22:43 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 375.5 2024-02-20 12:39:02 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 110.69 2024-02-20 12:39:02 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu (04-03-2024).pdf pdf 63.94 2024-03-04 12:38:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-04 12:38 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu (04-03-2024)

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2024-02-20 12:39 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2024-02-16 09:22 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2024-02-16 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: USŁUGA DORADCZA „BENCHMARKING I OPTYMALIZACJA PRACY SZPITALA” przeznaczył kwotę 275 000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 637