Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-01-2024 13:08:00 |
Składania : | 07-02-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-02-2024 10:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Przedmiot zamówienia: pełnienie obowiązków Inspektora ochrony przeciwpożarowej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy od 01.03.2024-28..02.2025
(płatności miesięczne na podstawie prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku - termin płatności do 60 dni)
WYMAGANIA:
wiedza teoretyczną i praktyczną w zakresie:
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie obowiązków wynikających z art. 4 Ustawy o ochronie przeciwpożarowej z dn. 24 sierpnia 1991r. /Dz. U. z 2021 r, poz. 869 ze zm. oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719) tj.:
Dodatkowo:
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 661 924 405 Urszula Ślusarczyk adres e-mail urszula.slusarczyk@wssk.wroc.pl................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty