Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: BI.271.6.2024.ZK „Zakup materiałów do wykonania remontu budynku gminnego w Sołectwie Lamkowo w ramach realizacji funduszu sołeckiego w 2024 roku”

Marta Malinowska
Urząd Miejski w Barczewie
Deadlines:
Published : 23-01-2024 11:50:00
Placing offers : 26-01-2024 09:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Znak sprawy: BI.271.6.2024.ZK

                                                                                    

Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890

Telefon: (89) 514 83 46 wew.77

Adres e – mail: zofia.kaczor@barczewo.pl

Strona internetowa: www.barczewo.bip.net.pl

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700 – 1500

 

Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

„Zakup materiałów do wykonania remontu budynku gminnego w Sołectwie Lamkowo w ramach realizacji funduszu sołeckiego w 2024 roku”

 

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów niezbędnych do wykonania remontu budynku gminnego w Sołectwie Lamkowo.

Zakres zamówienia obejmuje zakup materiałów zgodnie z załączoną tabelką.


Lp.

Nazwa materiału

ilość

Jednostka

1.        

Wkręt z łbem stożkowym 5x90 T25

7

kg

2.        

Wkręt z łbem stożkowym 5x45

6

kg

3.        

Wkręt z łbem stożkowym 6x140

300

szt

4.        

Kątownik 30x30x3

20

mb

5.        

Wkręt karton gips do blach 3,5x35

20

kg

6.        

Nakrętka 2nm 8b

1

kg

7.        

Podkładka poszerzana 8

0,50

kg

8.        

Pręt gwintowany 8x200

6

Szt

9.        

Łącznik budowlany 90x90x65 kl4

30

Szt

10.      

Łącznik budowlany 105x105x90 kl5

70

Szt

11.      

Płyta gips karton 12,5 mm wodoodporna

26

Szt

12.      

Knauf natroll plus 040 op.  6,6 m2 lub równoważny

24

Szt

13.      

Płyta OSB 12 mm

50

szt

14.      

Rura kanalizacyjna 160 1 m

1

Szt

15.      

Kolanko kanalizacyjne po 160x90

1

szt

16.      

Trójnik knalizacyjny po 160x160x90

1

szt

17.      

Redukcja kanalizacyjna po 160x110

2

Szt

18.      

Trójnik rewizyjny 110

2

Szt

19.      

Rura kanalizacyjna 110 1 m

8

Szt

20.      

Kolanko kanalizacyjne 110x45

6

Szt

21.      

Trójnik kanalizacyjny 110x50x90

2

Szt

22.      

Rura kanalizacyjna 50x50

4

Szt

23.      

Rura kanalizacyjna 50 2 m

4

Szt

24.      

Rura kanalizacyjna 110 50cm

3

Szt

25.      

Kolanko kanalizacyjne 110x90

6

szt

26.      

Kolanko kanalizacyjne 50x45

6

Szt

27.      

Kolanko kanalizacyjne 50x15

2

Szt

28.      

Trójnik kanalizacyjny50x50x90

4

Szt

29.      

Rura kanalizacyjna 50 1 m

7

Szt

30.      

Kolanko kanalizacyjne 50x90

5

Szt

31.      

Rura kanalizacyjna 110 3 m

3

szt

32.      

Rura PEX 25x2,5

15

Mb

33.      

Rura PEX 16x2

25

Mb

34.      

Trójnik PEX 25x16x25

4

Szt

35.      

Złączka PEX 25x16

1

Szt

36.      

Kolanko PEX 25x25

1

Szt.

37.      

Trójnik PEX 16x16x16

6

Szt.

38.      

Kolanko PEX 16x1/2 GW

4

Szt

39.      

Listwa PEX 16x1/2 150 mm

3

szt

40.      

Zawór kątowy anty z filtrem cluro lub równoważny 1/2x1/2

10

szt

 

  

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Dostawa materiałów do 09.02.2024r.

Odbiór własny Sołectwa Lamkowo

 

4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

1) Kryterium oceny ofert – cena 100 % Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, pomniejszona o przyznany rabat. (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).

2) W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.

3) Oferty będą oceniane w następujący sposób:

       

        Pc = (Cn : Cb) x 100   

        gdzie:

        Pc – liczba punktów;

        Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;

        Cb – cena brutto badanej oferty;

100 – waga kryterium cena (100%)

 

5. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY

1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:

 Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wyklucza się:

a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rozdz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.

 

6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3;

2)  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 4 ;

3) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie

 

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 26.01.2024r., godz. 9:00

 

9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.

6) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań zostaną odrzucone.

 

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.

1)     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2)     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)     Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
rodo.pdf pdf 249.6 2024-01-23 11:50:00 Proceeding
umowa z Wykonawcą.pdf pdf 225.36 2024-01-23 11:50:00 Proceeding
zał. nr 2 opz lamkowo.pdf pdf 132.4 2024-01-23 11:50:00 Proceeding
zał. nr 2 opz lamkowo.pdf pdf 132.4 2024-01-23 11:50:00 Subject of the order
Załącznik nr 4- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.doc doc 55.5 2024-01-23 11:50:00 Criterion
Załącznik nr 3 - Oświadczenie.doc doc 28 2024-01-23 11:50:00 Criterion
informacja o unieważnieniu.pdf pdf 144.41 2024-01-29 09:33:44 Public message

Announcements

2024-01-29 09:33 Marta Malinowska Informacja o unieważnieniu postępowania

informacja o unieważ [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 „Zakup materiałów do wykonania remontu budynku gminnego w Sołectwie Lamkowo w ramach realizacji funduszu sołeckiego w 2024 roku” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2

zał. nr 2 opz lamkow [...].pdf

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia zawarcia umowy do dnia 09.02.2024r.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Warunki udziału w postępowaniu - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 4 Attachment required

Załącznik nr 4- Oświ [...].doc

(0)
7 Warunki udziału w postępowaniu - Oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3

Załącznik nr 3 - Ośw [...].doc

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 146