Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-01-2024 12:28:00 |
Składania : | 29-01-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 29-01-2024 10:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Biuro Architekta Miejskiego Urzędu Miejskiego w Starachowicach zaprasza do złożenia ofert dotyczących szacowania wartości zamówienia pn. „Opracowanie koncepcji i dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla wykonania elementów małej architektury oraz zieleni na placu Rynek w Starachowicach” w ramach zadania pn: „Wierzbnik 400”.
Niniejsze zapytanie ma na celu wyłącznie ustalenie wartości szacunkowej właściwego zamówienia. Postępowanie przetargowe dotyczące przedmiotowego Zamówienia zostanie opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Starachowice. W związku z powyższym oferty złożone przez wykonawców w ramach niniejszego zapytania nie będą skutkowały wyborem oferty najkorzystniejszej i podpisaniem wiążącej umowy z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Wykonawcy, który złożył najtańszą ofertę w niniejszym zapytaniu nie będzie przysługiwało roszczenie o zawarcie umowy z Zamawiającym.
1. W związku z koniecznością ustalenia wartości zamówienia Zamawiający określił zakres Przedmiotu Zamówienia w załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia: 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.
3. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Komunikacja w przypadku zapytań oraz przekazywania informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość”.
5. Sposób komunikacji:
Osobą odpowiedzialną za ustalenie wartości zamówienia jest Małgorzata Turaj. Numer telefonu kontaktowego: (41) 273 82 12, adres e-mail: małgorzata.turaj@starachowice.eu w dniach 22.01.2024 r. – 29.01.2024 r., w godzinach 7:30-15:30.
6. Termin i sposób ustalenia wartości zamówienia:
Oszacowaną wartość zamówienia należy złożyć do dnia 29.01.2024 r. do godz. 10.00 na adres e-mail: malgorzata.turaj@starachowice.eu lub bezpośrednio na platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/starachowice.
Uwaga.
Do postępowania załączono formularz ofertowy, który należy wypełnić, zeskanować i załączyć do maila lub na platformie OpenNexus (załącznik nr 2).
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel (41) 273-82-12
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty