Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TIR/03/RB/TP/2024 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku przy ulicy Kard. A. Hlonda 16 w Rudzie Śląskiej

Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2024 14:35:00
Składania : 12-02-2024 09:00:00
Otwarcia : 12-02-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załączniki techniczne.zip zip 45481.07 2024-01-25 14:35:34 Postępowanie
Załączniki w PDF.zip zip 523.22 2024-01-25 14:35:34 Postępowanie
SWZ RFZ TP1 25.01.2024.pdf pdf 376.12 2024-01-25 14:35:33 Postępowanie
Załączniki do edycji.zip zip 106.38 2024-01-25 14:35:33 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu 08dc1da9-399e-8e65-4579-ba0011dbefe0 (1).pdf pdf 81.34 2024-01-25 14:35:37 Postępowanie
Informacja o kwocie.pdf pdf 215.15 2024-02-05 08:36:17 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytania 06.02.2024.pdf pdf 58.28 2024-02-06 14:58:48 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 41.74 2024-02-12 13:06:24 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 64.27 2024-02-22 13:20:32 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o unieważnieniu 08dc339d-d06d-480b-c632-8a00016dc6e2.pdf pdf 45.03 2024-02-22 13:20:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-22 13:20 Joanna Szykowska Zamawiający- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. na podstawie art. 260 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), zawiadamia, iż przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr TIR/03/RB/TP/2024 pn. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w budynku przy ulicy Kard. A. Hlonda 16 w Rudzie Śląskiej (ID 877326)- wszczęte i prowadzone na podstawie ogłoszenia o zamówieniu nr 2024/BZP 00067916 opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25 stycznia 2024 roku zostało unieważnione w oparciu o art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.
Szczegóły oraz ogłoszenie o unieważnieniu postępowania w załączeniu.

Zawiadomienie o uni [...].pdf

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

2024-02-12 13:06 Joanna Szykowska Zamawiający, działając na mocy art. 222 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia o ofertach złożonych w postępowaniu.
Szczegóły w załączeniu.

informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-06 14:58 Joanna Szykowska Działając na podstawie art. 284 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), Zamawiajacy przekazuje treść pytań dot. wyjaśnień treści SWZ wraz z odpowiedziami.
Szczegóły w załączeniu

Odpowiedź na pytani [...].pdf

2024-02-05 08:36 Joanna Szykowska Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przekazuje informacje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (kwota brutto).
Szczegóły w załączeniu.

Informacja o kwocie. [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 952