Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3/DEG/AC/2024 Serwis techniczny analizatorów laboratoryjnych oraz dodatkowych urządzeń laboratoryjnych (przeglądy okresowe, naprawy) na okres jednego roku dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku

Termin:
Zamieszczenia : 19-01-2024 13:12:00
Składania : 25-01-2024 13:00:00
Otwarcia : 25-01-2024 13:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 727 58 00 wew.288 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie do złożenia ofert.pdf pdf 497.99 2024-01-19 13:12:00 Postępowanie
Formularz asortymentowo-cenowy.doc doc 103 2024-01-19 13:12:00 Kryterium
OŚWIADCZENIA.docx docx 15.22 2024-01-19 13:12:00 Kryterium
23.01.2024 - Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 605.5 2024-01-23 09:36:08 Publiczna wiadomość
Zestawienie złożonych ofert.pdf pdf 328.92 2024-01-25 14:06:04 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze.pdf pdf 269.74 2024-02-02 11:24:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-02 11:24 Angelika Sierla Zamawiający przekazuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-01-25 14:06 Angelika Sierla Zamawiający przekazuje zestawienie złożonych ofert

Zestawienie złożonyc [...].pdf

2024-01-23 09:36 Angelika Sierla Zamawiający przekazuje pytania wraz z udzielonymi odpowiedziami

23.01.2024 - Pytania [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część 1 - Analizator Hematologiczny MYTHIC 18 oraz Mieszadło hematologiczne MH-900 Należy wpisać sumę netto z pozycji RAZEM z formularza asortymentowo-cenowego w zakresie części 1 1 szt. - (0)
2 Część 2 - Analizator Immunochemiczny MINI VIDAS BLUE Należy wpisać sumę netto z pozycji RAZEM z formularza asortymentowo-cenowego w zakresie części 2 1 szt. - (0)
3 Część 3 - Analizatory: Rapidchem 754 oraz Rapidlab 348 Należy wpisać sumę netto z pozycji RAZEM z formularza asortymentowo-cenowego w zakresie części 3 1 szt. - (0)
4 Część 4 - Czytnik pasków moczu DIRUI H - 500 Należy wpisać sumę netto z pozycji RAZEM z formularza asortymentowo-cenowego w zakresie części 4 1 szt. - (0)
5 Część 5 - Koagulometr COAG CHROM 3003 Należy wpisać sumę netto z pozycji RAZEM z formularza asortymentowo-cenowego w zakresie części 5 1 szt. - (0)
6 Część 6 - Laboratoryjny sprzęt medyczny Należy wpisać sumę netto z pozycji RAZEM z formularza asortymentowo-cenowego w zakresie części 6 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie /min. 14 dni, max. 60 dni/ od daty dostarczenia kompletnych i prawidłowo wystawionych dokumentów rozliczeniowych. Proszę określić termin wpisując ilość dni z powyższego zakresu (0)
3 Termin realizacji - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz asortymentowo-cenowy - Proszę o załączenie wypełnionego i podpisanego formularza (odpowiednio do zakresu składanej oferty - ilości części) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz asortyment [...].doc

(0)
6 Oświadczenia - Proszę o załączenie wypełnionych i podpisanych oświadczeń (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

OŚWIADCZENIA.docx

(0)
7 Certyfikat - Proszę o załączenie kopii aktualnego certyfikatu obejmującego zakres usług serwisu technicznego ww. analizatorów (dot. każdej części). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 358