Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonywanie napraw bieżących w branży dekarskiej mających na celu usuwanie skutków awarii i inne bieżące prace związane z utrzymaniem substancji w budynkach i lokalach komunalnych i budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie ZGM w Lubawce

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 18-01-2024 12:52:00
Składania : 26-01-2024 11:00:00
Otwarcia : 26-01-2024 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw bieżących, prac mających na celu usuwanie skutków awarii i inne bieżące prace związane z utrzymaniem substancji w budynkach i lokalach komunalnych i budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie ZGM w Lubawce.

2. Do zakresu robót o których mowa w ust. 1 zalicza się w szczególności:

Wykonywanie: napraw bieżących dachów, konserwacja i wymiana rynien i rur spustowych, przemurowania i otynkowania kominów i prac mających na celu usuwanie skutków awarii i inne bieżące prace związane z utrzymaniem substancji w budynkach i lokalach komunalnych i budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie ZGM w Lubawce,

3. Za wykonanie danego zlecenia/danej pracy wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy ustalone będzie w oparciu o kosztorysy powykonawcze zaakceptowane przez Zamawiającego.

4. Jeżeli wartość prac oszacowana przez Wykonawcę nie przekroczy netto 500,00 zł to Wykonawca nie będzie zobowiązany do przedstawienia kosztorysu powykonawczego. 

 

Termin wykonania zamówienia: do dnia: 31.12.2024 r.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 (oświadczenie wykonawcy) - roboty dekarskie 2024.docx docx 14.41 2024-01-18 12:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu) - roboty dekarskie 2024.docx docx 14.02 2024-01-18 12:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 (klauzula informacyjna rodo) - roboty dekarskie 2024.docx docx 28.35 2024-01-18 12:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 (wykaz budynków) - roboty dekarskie 2024.docx docx 27.75 2024-01-18 12:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 (wzór umowy) - roboty dekarskie 2024.doc doc 71.5 2024-01-18 12:52:00 Postępowanie
oGŁOSZENIE - ROBOTY DEKARSKIE 2024.doc doc 87 2024-01-18 12:52:00 Postępowanie
protokół dekarskie.pdf pdf 455.48 2024-01-26 12:49:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-26 12:49 Maciej Kosal Szanowni Państwo! Dziękujemy za przedstawienie ofert. W załączniku zestawienie złożonych ofert.

protokół dekarskie.p [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Stawka roboczogodziny wraz z narzutami (bez podatku VAT) Stawka roboczogodziny wraz z narzutami (bez podatku VAT) 1 rbg. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonanie prac do dnia 31.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i dołączyć podpisany dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i dołączyć podpisany dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 4). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i dołączyć podpisany dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Polisa OC - Proszę dołączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 307