Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.372.2.1.2024 Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie, ul. Bączkowskiego 11a.

Termin:
Zamieszczenia : 18-01-2024 11:14:00
Składania : 25-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 25-01-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, prosz

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Kościan, dnia 18 stycznia 2024 r.

OR.372.2.1.2024       

ZAPYTANIE  OFERTOWE

 

Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę na dostawę  artykułów biurowych  dla potrzeb Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie, ul. Bączkowskiego 11a.

Zamawiający:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacyjny 

w Kościanie

zwany dalej „Ośrodkiem Rehabilitacyjnym w Kościanie”

1.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie zgodnie z załącznikiem do zapytania ofertowego  nr 1.

  1. Termin realizacji zamówienia:  od dnia 01.02.2024 r. do 31.01.2025 r.   .
  2. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany przedmiot zamówienia.
  3. Kryterium wyboru oferty : najniższa cena.
  4. Sposób obliczenia: cena powinna być wyliczona na podstawie załączonego formularza cenowego który stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  5. Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz cenowy  ( załącznik nr 2 ) oraz  oświadczenie ( załącznik nr 3 do zapytania ofertowego )  o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
  6. Niespełnienie wymagań zawartych w ust. 6  przez Wykonawcę spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  7. Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:

§     akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym,

§     uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty,

§     gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,

§     uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.

§     wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub  14 RODO1)  wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym.

  1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
  2.  Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.
  3. Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:

1)         administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Dyrektor Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie , ul. Bączkowskiego 11a, 64-000 Kościan;

2)         inspektorem ochrony danych osobowych w Ośrodku Rehabilitacyjnym w Kościanie  jest Pan Łukasz Grajewski, e-mail:

biuro@or.koscian.pl;  
tel.  65
 512 12 70*

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego na dostawę materiałów biurowych  dla potrzeb Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie, ul. Bączkowskiego 11a.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pana/Pani danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;

3)       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;

4)        obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy; 

5)       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

- posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

UWAGA:

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ustawy  z dnia 13 kwietnia 2022 r. Dz.U. 2022 r poz. 835 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 

Załączniki:

1.Opis przedmiotu zamówienia

2.Formularz cenowy.

2. Oświadczenie o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

3. Projekt umowy.

 DYREKTOR

                                                                                                             Ośrodka Rehabilitacyjnego

                                                                                                             w Kościanie

                                                                                                           /-/ Agata Michalkiewicz

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz cenowy.ods ods 5.61 2024-01-18 11:14:00 Postępowanie
Przedmiot zamówienia.ods ods 5.01 2024-01-18 11:14:00 Postępowanie
Oświadczenie o braku wpisu na listę zał nr 2.docx docx 17.54 2024-01-18 11:14:00 Postępowanie
Projekt umowy.docx docx 29.43 2024-01-18 11:14:00 Postępowanie
866456-protocol.xlsx xlsx 41.92 2024-02-05 10:06:49 Publiczna wiadomość
875091-postępowanie unieważnione.xlsx xlsx 40.07 2024-02-13 08:41:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-13 08:41 Helena Wojciechowska Protokół z postępowania na dostawę artykułów biurowych - postępowanie unieważnione

875091-postępowanie [...].xlsx

2024-02-05 10:06 Helena Wojciechowska Raport z wyboru ofert

866456-protocol.xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Ośrodka Rehabilitacyjnego w Kościanie, ul. Bączkowskiego 11a. Zgodnie z formularzem cenowym załącznik do zapytania ofertowego nr 2 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2575 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 263