Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 12-01-2024 14:47:00 |
Placing offers : | 18-01-2024 11:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego zaprasza do złożenia oferty na wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 9, usytuowanego w Starachowicach przy ul. Stanisława Staszica, na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków miasta Starachowice obrębu 0002 numerem 1203/10 o pow. 0,0557 ha, dla której Wydział Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Starachowicach prowadzi księgę wieczystą nr KI1H/00026556/3.
Dokumentację budowlaną należy wykonać z uwzględnieniem:
rzutów kondygnacyjnych podziemnych i nadziemnych,
elewacji budynku,
rzutu dachu,
powierzchni użytkowych wszystkich lokali i pomieszczeń przynależnych wraz z podaniem powierzchni użytkowej całego budynku,
inwentaryzacji budowlanej,
instalacji wewnętrznych tj. elektrycznej, wodno – kanalizacyjnej, gazowej i centralnego ogrzewania,
wykazu powierzchni poszczególnych lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi określonymi odpowiednią numeracją,
zestawienia udziałów w gruncie i nieruchomości wspólnej poszczególnych lokali
I. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferta winna zawierać:
Nazwę oferenta, numer uprawnień zawodowych, numery: Regon i NIP.
Cenę netto, podatek VAT i cenę brutto wykonania inwentaryzacji.
Termin wykonania do 60 dni od daty podpisania umowy
II. KRYTERIUM OCENY OFERTY - CENA
III. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Ofertę należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza na platformie zakupowej „Open Nexus”.
Szczegółowych informacji udziela Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 104, tel. 41 273 82 58.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 41 273 82 58
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements