Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 271.01.2024 Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Oleśnie

Deadlines:
Published : 11-01-2024 14:49:00
Placing offers : 19-01-2024 09:55:00
Offers opening : 19-01-2024 10:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1 formularz ofertowy.doc doc 59.5 2024-01-11 14:49:48 Proceeding
2 oświadczenie.docx docx 23.77 2024-01-11 14:49:48 Proceeding
3. projekt umowy.doc doc 98 2024-01-11 14:49:49 Proceeding
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 194.71 2024-01-11 14:49:49 Proceeding
opz_sp1 2024.xlsx xlsx 49.56 2024-01-11 14:49:49 Proceeding
swz.pdf pdf 720.68 2024-01-11 14:49:49 Proceeding
protokół otwarcia.pdf pdf 115.46 2024-01-19 13:44:47 Public message
informacja o wyborze oferty.pdf pdf 336.91 2024-01-25 12:49:17 Public message
unieważnienie.pdf pdf 220.7 2024-01-25 12:49:17 Public message
wybor najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 341.2 2024-01-25 12:49:17 Public message

Announcements

2024-01-25 12:49 Kamil Brzęczek Wybór oferty, unieważnienie zadań częściowych nr 4,5

informacja o wyborze [...].pdf

unieważnienie.pdf

wybor najkorzystniej [...].pdf

2024-01-19 13:44 Kamil Brzęczek Informacja z otwarcia ofert

protokół otwarcia.pd [...].pdf

2024-01-19 09:55 Buyer message Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Pakiet 1 - 67.125,42 złotych
Pakiet 2 - 73.485,69 złotych
Pakiet 3 - 37.979,82 złotych
Pakiet 4 - 38.844,20 złotych
Pakiet 5 - 2.536,50 złotych

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 309