Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WB1-PP.3037.3.2024 Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gminy Kórnik w 2024 roku

Mariusz Stodolniak
Urząd Miasta i Gminy Kórnik Oddział: Miasto i Gmina Kórnik
Termin:
Zamieszczenia : 09-01-2024 12:04:00
Składania : 15-01-2024 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W imieniu Miasta i Gminy Kórnik informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców.



Urząd Miasta i Gminy Kórnik zaprasza do składania ofert cenowych na przygotowywanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu oraz wynikami tej analizy sporządzoną w formie graficznej i opisowej na terenie gminy Kórnik w 2024 roku, zgodnie z ustawą z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) i innymi obowiązującymi przepisami prawa.

Oferowana cena brutto powinna zostać skalkulowana dla jednego projektu decyzji, bez jej różnicowania ze względu na jej rodzaj (WZ, ICP, zmiana decyzji). Zadanie będzie realizowane na podstawie umowy, której wzór stanowi załącznik do zapytania i zgodnie z ustaleniami w niej zawartymi. 

Niniejsze zapytanie ofertowe ma na celu wybór dwóch oferentów, z którymi zostanie podpisana umowa.

Szacunkowa ilość projektów do wykonania w 2024 r.:

- decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w roku 2024  - 100 szt.

- decyzji o warunkach zabudowy (w tym projektów zmian decyzji oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy budynków mieszkalnych do 70 m2) w roku 2024 - 350 szt.

Faktyczna ilość projektów decyzji będzie zależna od ilości złożonych wniosków przez Inwestorów. Wykonanie projektów decyzji zlecane będzie sukcesywnie odrębnym zleceniem, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do wstawienia się w siedzibie Zamawiającego w celu otrzymania poszczególnych zleceń, nie rzadziej jednak niż raz na dwa tygodnie.  

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:  

1.    Spełniają warunki określone w art. 50 ust. 4 oraz art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.), zgodnie z którymi sporządzenie projektu decyzji o ustaleniu warunków zabudowy oraz projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego powierza się osobie, o której mowa w art. 5, albo osobie wpisanej na listę izby samorządu zawodowego architektów posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej albo uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej.

Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeśli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające posiadanie ww. uprawnień (załącznik nr 1)

2. Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie zawodowe. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca udokumentuje fakt opracowania co najmniej 120 projektów decyzji będących przedmiotem zamówienia, dla gmin z powiatu poznańskiego, w okresie ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poprzez dołączenie wykazu wykonanych usług (załącznik nr 2) oraz referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi.

3. Oświadczą, iż nie są Wnioskodawcą, jak również nie reprezentują Wnioskodawcy jako pełnomocnicy, w prowadzonych postępowaniach o ustalenie warunków zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, jak również nie występowali z wnioskami o zmianę przeznaczenia w prowadzonych procedurach planistycznych na terenie gminy Kórnik, obecnie oraz w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert.

4. Przedłożą kserokopię polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zawodowej;

5. Przedstawią przykładowe wzory sporządzonych przez oferenta projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą graficzną i tekstową oraz projektów decyzji celu publicznego.  


Wykonawca, który nie spełnia powyższych warunków będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.

Oferty cenowe należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 stycznia 2024 r. godz. 12.00, poprzez platformę zakupową.

Z dwoma oferentami, którzy złożą najkorzystniejszą według zlecającego ofertę, zostaną zawarte umowy na sporządzanie projektów decyzji w 2024 roku. 

Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy na 3-miesięczny okres próbny, bez konieczności jej przedłużania do końca 2024 roku.  Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku różnicy w cenie pomiędzy pierwszą a drugą najkorzystniejszą ofertą, może podjąć negocjację z oferentem, który złożył drugą najkorzystniejszą ofertę w zakresie ustalenia niższej ceny.  

Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą Pzp. Zgodnie z art. 2 ust. 1  pkt.1 ustawy Pzp, przepisy stosuje się do zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130.000 zł.


Miasto i Gmina Kórnik informuje, iż w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r., poz 1570), od dnia 1 listopada 2019 r. będzie dokonywać płatności od 15.000 zł brutto należnego wynagrodzenia Zleceniobiorcy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności tzw. "split payment".



Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru wykonawcy, bez podania przyczyny. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- przekroczenia szacowanych środków na realizację zamówienia,

- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
umowa powierzenia wzór.pdf pdf 232.85 2024-01-09 12:04:00 Postępowanie
wzór umowy.pdf pdf 421.61 2024-01-09 12:04:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Projekt decyzji - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Uprawnienia do świadczenia usług - Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku przedłożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w art. 50 ust. 4 oraz art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.); (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Doświadczenie - Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku wykazania przez Oferenta realizacji minimum 120 projektów decyzji o warunkach zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie gmin z powiatu poznańskiego w okresie 12 miesięcy poprzedzających złożenie oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Oświadczenie - Zamawiający wymaga, aby Oferent oświadczył, iż nie uczestniczy w prowadzonych postępowaniach administracyjnych o ustalenie warunków zabudowy / inwestycji celu publicznego / nie składał wniosków o zmianę przeznaczenia terenu w procedurach planistycznych na terenie gminy Kórnik jako Wnioskodawca / pełnomocnik Wnioskodawcy obecnie oraz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 227