Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RIM.271.1.2024 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Słupcy

Sylwia Frydrychowicz
Urząd Miasta w Słupcy
Termin:
Zamieszczenia : 09-01-2024 10:40:00
Składania : 25-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 25-01-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 140.73 2024-01-09 10:40:00 Postępowanie
SWZ - RIM.271.1.2024.pdf pdf 518.89 2024-01-09 10:40:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ - RIM.271.1.2024.zip zip 2009.37 2024-01-09 10:40:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #872103.pdf pdf 28.95 2024-01-25 12:06:11 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania z dnia 30.01.2024.pdf pdf 199.47 2024-01-30 09:12:33 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku z dnia 30.01.2024.pdf pdf 59.28 2024-01-30 09:42:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-01 13:16 Sylwia Frydrychowicz Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Uzasadnienie prawne
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 3 oferty:
1. Zakład Drogowy Sp. z o.o., Psary Małe, ul. Krótka 1a, 62-300 Września.
2. Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki, Os. Kazimierza Wielkiego 14a/1, 62-200 Gniezno.
3. Sobczak Zakład Robót Drogowych Sp. z o.o., Psary Małe, ul. Długa 1A, 62-300 Września.
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 200 000,00 zł.
Oferta nr 1 Wykonawcy - Zakład Drogowy Sp. z o.o. za wykonanie przedmiotu zamówienia opiewa na kwotę 519 060,00 zł.
Oferta nr 2 Wykonawcy - Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki, opiewa na kwotę 672 871,50 zł za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Oferta nr 3 Wykonawcy - Sobczak Zakład Robót Drogowych Sp. z o.o., opiewa na kwotę 378 718,00 zł za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2024-01-30 09:42 Sylwia Frydrychowicz Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 30.01.2024 r.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2024-01-30 09:12 Sylwia Frydrychowicz Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania z dnia 30.01.2024

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2024-01-25 12:06 Sylwia Frydrychowicz Informacja z otwarcia ofert z dnia 25.01.2024 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-25 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający - Gmina Miejska Słupca, na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć 200 000,00 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ).

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 370