Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-01-2024 12:59:00 |
Składania : | 15-01-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 15-01-2024 11:05:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
KSL.7021.4.2024.KZ Krosno, dnia 08.01.2024 r.
OGŁOSZENIE
Postępowanie przeprowadzone w trybie przetargowym zgodnie z zapisem § 8 pkt 1 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r.
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 632, fax. 13 47 43 624, e-mail: gk@um.krosno.pl, www.krosno.pl,
1. Ogłasza,
że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn. „Remonty
kanalizacji deszczowej - bieżące utrzymanie, modernizacja i remonty
kanalizacji deszczowej na terenie miasta Krosna"
2. Opis
przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
· remont studni kanalizacji deszczowej,
· remont przyłączy i wpustów ulicznych
· wykonanie nowych studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej,
· regulacja urządzeń podziemnych kanalizacji deszczowej
· remonty odcinków kanalizacji deszczowej
· wykonanie remontów kanałów sieci kanalizacji deszczowej,
· wykonywanie robót cząstkowych ogólnobudowlanych na sieci kanalizacji deszczowej.
· wymiana i montaż pokryw i włazów na studniach kanalizacji deszczowej
do 20 grudnia 2024 r.
– publikacja na stronie internetowej Zamawiającego (https://platformazakupowa.pl).
Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 29.01.2004 r. DZ.U. 2004 nr 19 poz. 177 Prawo zamówień publicznych – ustawa z dnia 11 września 2019 r. (Dz.2021 poz. 1129)
5.2 Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzenie kosztorysowe powykonawcze, ustalone w oparciu o rzeczowe obmiary wykonanych robót, przemnożone przez odpowiednie im ceny jednostkowe zawarte w ofercie Wykonawcy – ustalone w „Kosztorysie ofertowym”
5.3 Ustalenie ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego wykonanych robót sporządzonego w układzie i w formie jak kosztorys ofertowy.
5.4 Kosztorys powykonawczy sporządzany będzie sukcesywnie wraz z postępem robót, w oparciu o zgłoszone awarie. Obmiary ilości robót wykonanych zostaną, przemnożone przez odpowiednie im ceny jednostkowe zawarte w ofercie Wykonawcy- ustalonym kosztorysie powykonawczym.
5.5 Przy rozliczeniu kosztorysowym niedopuszczalna jest zmiana ceny jednostkowej poszczególnych elementów robót, które zostały ujęte w kosztorysie ofertowym Wykonawcy.
6. Inne istotne warunki zamówienia:
Zakres robót związanych z bieżącym utrzymaniem, modernizacją i remontami kanalizacji deszczowej obejmuje:
a) remont studni kanalizacji deszczowej,
b) remont przykanalików (wpustów ulicznych),
c) wykonanie nowych studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej,
d) wykonanie nowych przykanalików,
e) regulacja urządzeń podziemnych,
f) wykonanie kanałów sieci kanalizacji deszczowej,
g) czyszczenie elementów sieci kanalizacji deszczowej.
h) zabezpieczanie terenu (całodobowe) i usuwanie na zgłoszenie usterek i awarii elementów sieci kanalizacji deszczowej
i) wykonywanie drobnych robót ogólnobudowlanych na sieci kanalizacji deszczowej.
j) montaż pokryw na studniach kanalizacji deszczowej
k) montaż wpustów na studniach kanalizacji deszczowej
Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie, zapoznanie się z przedmiotem zleconej pracy oraz oznakowanie i zabezpieczenia terenu. W zakres ceny wchodzić będzie oprócz robót związanych z przedmiotem zamówienia również:
- zlokalizowanie awarii i zabezpieczenie miejsca awarii.
- ubezpieczenie wykonywanych robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej.
Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych robót w
terminie 24 h od chwili zgłoszenia. W
przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej zgłoszonej telefonicznie i pocztą
elektroniczną lub pisemnie wykonawca przystąpi do wykonania zleconych robót
najpóźniej w terminie 4 h od chwili
zgłoszenia. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego zabezpieczenia awarii w sposób
gwarantujący bezpieczne korzystanie terenu w obrębie powstałej szkody; pod względem
BHP i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz
zabezpieczenia strefy ruchu pieszego.
a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”Kosztorys ofertowy”.
b) Kosztorys ofertowy musi być podpisany przez Oferenta.
c) Ofertę należy złożyć elektronicznie przez portal https://platformazakupowa.pl/
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 stycznia 2024 r., do godziny: 11:00 w formie elektronicznej na adres prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl
Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 15 stycznia 2024 r. o godz. 11:05 w Urzędzie Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5.
8. Do oferty należy dołączyć skany:
8.1 Aktualny odpis z właściwego
rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
8.2 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia,
wymagane jest wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: kanalizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
9. Do zamówienia należy dołączyć następujące oświadczenia, że oferenci;
9.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem.
9.2 Posiadają niezbędną
wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia
10. Ponadto wypełnione załączniki dołączone do zapytania ofertowego tj.
- załącznik Nr 1 Formularz ofertowy
- załącznik Nr 2 Oświadczenie
- załącznik Nr 3 Wykaz osób
- załącznik Nr 4 Oświadczenie kierownika robót budowlanych
- załącznik Nr 5 Kosztorys ofertowy :
Strona tytułowa kosztorysu ofertowego musi zawierać
a) stawki kosztorysowe: zgodnie z kosztorysem szczegółowym, określającym stawkę r-g, oraz narzuty procentowe liczone w kosztorysie z podaniem :
Kosztów zakupu materiałów %
Kosztów bezpośrednich %
Kosztów sprzętu i robocizny %
Naliczenie zysku %
b) wykaz szczegółowy materiałów i ich cen
c) wykaz r-g sprzętu
d) algorytm obliczenia kosztorysu
Narzuty:
Koszty pośrednie [Kp] …………… % R,S
Zysk [Z]……………………………% R+Kp(R), S+Kp(S)
Vat [V]……………………………. % ∑( R+Kp(R) +Z(R), M, S+Kp (S) + Z (S))
Wartość kosztorysowa robót bez podatku VAT: ………… zł
Podatek VAT: …………………………………………….................... zł
Ogółem wartość kosztorysowa robót: ……………………... zł
Słownie: …………………………………………………..................................................................................
10.1 Podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym cena ofertowa brutto, brana będzie pod uwagę w trakcie oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Cena ofertowa brutto musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, niezależnie od wchodzących w ich skład elementów. Przyjmuje się matematyczną zasadę zaokrąglania trzeciej liczby po przecinku. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich przeznaczonych do tego miejscach występujących w formularzu ofertowym. Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać i wprowadzać dodatkowych pozycji do formularza ofertowego.
Cena ofertowa brutto musi obejmować wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. W cenie ofertowej brutto Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia w tym udzielenia gwarancji na wykonane usługi na okres 5 lat.
10.2 Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o załączony przedmiar z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia publicznego oraz wszystkie inne koszty towarzyszące, np. koszty oznakowania terenu robót.
10.3 Wartość realizacji zamówienia robót podobnych nie przewidzianych w trakcie
realizacji umowy nie może przekroczyć 50% wartości umowy.
11. Kryterium oceny ofert:
Przed oceną ofert Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu i określi czy każda z ofert spełnia wymagane warunki określone SIWZ, czy została prawidłowo podpisana oraz czy jest zgodna z wymaganiami zawartymi w zamówieniu.
Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Najniższa cena brutto – 100%
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
d) Zamawiający niezwłocznie opublikuje wyniki z postępowania o udzieleniu zamówienia na stronie internetowej „https://platformazakupowa.pl/”.
12. Odpowiedzialność stron
Istotne postanowienia stron, które zostaną wprowadzone do treści umowy
12.1. Zlecanie robót do wykonania następować będzie telefonicznie lub pisemnie przez kontakt; e-mail: zaborowski.krzysztof@um.krosno.pl tel. (13) 47 43 632
12.2. Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych robót w terminie 24 h od chwili zgłoszenia. W przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej zgłoszonej telefonicznie i pocztą elektroniczną lub pisemnie wykonawca przystąpi do wykonania zleconych robót najpóźniej w terminie 4 h od chwili zgłoszenia. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego zabezpieczenia awarii w sposób gwarantujący bezpieczne korzystanie terenu w obrębie powstałej szkody pod względem BHP i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz zabezpieczenia strefy ruchu pieszego.
13. Strony postanawiają, że obowiązującą formą odszkodowania za nienależyte wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia są kary umowne, które będą naliczane w następujących wypadkach i wysokościach:
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku:
a) odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego.
b) za niedotrzymanie terminu wykonania prac określonych w zleceniu - w wysokości 300 złotych za każdy dzień opóźnienia, liczonego od dnia określonego w zleceniu.
c) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady w wysokości 1 % wynagrodzenia umownego, za każdy dzień opóźnienia liczonego od dnia wyznaczonego na usunięcie wad.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne:
a) z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, za wyjątkiem wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w wysokości 20 % ustalonego wynagrodzenia,
3. Kara umowna płatna będzie na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez stronę uprawnioną do jej naliczenia, w terminie wskazanym w nocie obciążeniowej, nie krótszej niż 14 dni od jej otrzymania.
4. Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa faktycznie poniesionej szkody, strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie Cywilnym.
14. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Krzysztof Zaborowski – inspektor ds. zarządzania kanalizacją
deszczową Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5 pok. 212 w godz. 7:30 – 15:30 tel. (0-13) 474 3629.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-01-16 15:19 | Krzysztof Zaborowski |
Protokół
z
otwarcia
ofert
nr
KSL.7021.4.2024.KZ
|
Komunikaty