Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI-Z.26.2.2024 Dostawa materiałów opatrunkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 08-01-2024 12:59:00
Składania : 19-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 19-01-2024 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Część II SWZ - Przedmiot zamówienia.pdf pdf 66.81 2024-01-08 12:59:00 Postępowanie
Część III SWZ - Formularz oferty.doc doc 150 2024-01-08 12:59:00 Postępowanie
Część IV SWZ - Projekt umowy.pdf pdf 155.66 2024-01-08 12:59:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_08.01.2024 r..pdf pdf 248.51 2024-01-08 12:59:00 Postępowanie
Oświadczenie.doc doc 118 2024-01-08 12:59:00 Postępowanie
Załączniki do Formularza oferty.zip zip 182.94 2024-01-08 12:59:00 Postępowanie
Część I SWZ - Instrukcja dla Wykonawców (IDW).pdf pdf 392.43 2024-01-08 12:59:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści SWZ_15.01.2024 r..pdf pdf 154.6 2024-01-15 11:48:35 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ_16.01.2024 r..pdf pdf 187.89 2024-01-16 09:38:14 Publiczna wiadomość
Informacja o ofertach złożonych w postępowaniu_19.01.2024 r..pdf pdf 218.02 2024-01-19 13:26:06 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert_05.02.2024 r..pdf pdf 279.94 2024-02-05 09:32:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-05 09:32 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze ofert_05.02.2024 r.

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-01-19 13:26 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Informację o ofertach złożonych w postępowaniu_19.01.2024 r.

Informacja o ofertac [...].pdf

2024-01-19 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę ogółem 279 180,00 zł brutto, w tym:
- Część 1 zamówienia - 900,00 zł
- Część 2 zamówienia - 38 500,00 zł
- Część 3 zamówienia - 10 570,00 zł
- Część 4 zamówienia - 17 730,00 zł
- Część 5 zamówienia - 1 590,00 zł
- Część 6 zamówienia - 6 860,00 zł
- Część 7 zamówienia - 1 520,00 zł
- Część 8 zamówienia - 590,00 zł
- Część 9 zamówienia - 1 760,00 zł
- Część 10 zamówienia - 17 950,00 zł
- Część 11 zamówienia - 17 600,00 zł
- Część 12 zamówienia - 7 320,00 zł
- Część 13 zamówienia - 3 790,00 zł
- Część 14 zamówienia - 13 050,00 zł
- Część 15 zamówienia - 80 400,00 zł
- Część 16 zamówienia - 45 690,00 zł
- Część 17 zamówienia - 4 700,00 zł
- Część 18 zamówienia - 8 200,00 zł
- Część 19 zamówienia - 460,00 zł
2024-01-16 09:38 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia i zmianę treści SWZ_16.01.2024 r.

Wyjaśnienia i zmiana [...].pdf

2024-01-15 11:48 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia treści SWZ_15.01.2024 r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 598