Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.851.2023 Wykonanie, dostawa i montaż tkaniny w istniejących roletkach okiennych - 18 szt. wraz z utylizacją starej tkaniny

Termin:
Zamieszczenia : 27-12-2023 14:03:00
Składania : 03-01-2024 14:01:00
Otwarcia : 03-01-2024 14:06:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:


Wykonanie, dostawa i montaż tkaniny w istniejących roletkach okiennych - 18 szt. wraz z utylizacją starej tkaniny Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 606 813 503 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis Przedmiotu Zamówienia.docx docx 593.3 2023-12-27 14:03:00 Postępowanie
Opis Przedmiotu Zamówienia.docx docx 593.3 2023-12-27 14:03:00 Kryterium

Komunikaty

2024-01-11 12:48 Paweł Grześkowiak Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. uprzejmie informuje, że w przedmiotowym postepowaniu wpłynęła 1 oferta.
W toku badania i oceny ofert została ona wybrana jako najkorzystniejsza.
Oferta złożona została przez: MULTIROLETY ŁUKASZ PŁOCKI, PIOTR PŁOCKI Sp.j. z siedzibą w Łodzi 93-114 przy ul. Przędzialnianej 93. Wykonawca zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za kwotę 3542,40 zł brutto (słownie: trzy tysiące pięćset czterdzieści dwa złote 40/100 brutto).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie, dostawa i montaż tkaniny w istniejących roletkach okiennych - 18 szt. wraz z utylizacją starej tkaniny wg załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 2 tygodnie licząc od dnia udzielenia zamówienia. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia 8 stycznia 2024. Prosimy potwierdzić wpisując w pole obok słowo "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując w polu obok słowo "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując w polu obok słowa "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Formularz cenowy / Opis przedmiotu zamówienia - Prosimy o dołączenie wypełnionego (z określeniem cen jednostkowych i wartości poszczególnych pozycji) Opisu Przedmiotu Zamówienia (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Opis Przedmiotu Zamó [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 212