Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAG. Artykuły biurowe 2023 Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4.

Termin:
Zamieszczenia : 19-12-2023 10:12:00
Składania : 05-01-2024 08:30:00
Otwarcia : 05-01-2024 08:35:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


UWAGA!!! W dniu 29.12.2023 o godzinie 11:00 zostały zmienione ilości asortymentu następujących pakietach: 2.1; 2.2. W związku z powyższą zmianą termin składania ofert szacunkowych został przedłużony do dnia 05.01.2024 do godziny 8:30.

UWAGA! W dniu 20.12.2023 o godzinie 14:00 zostały zmienione ilości asortymentu następujących pakietach: 2.1; 2.2; 4.1; 4.2. W związku z powyższą zmianą termin składania ofert szacunkowych został przedłużony do dnia 29.12.2023 do godziny 12:00.

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel +12 68 76 363 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr. 1. Opis przedmiotu zamówienie oraz formularz cenowy oferty szacunkowej na dostawę artykułów biurowych na 24 m.xlsx xlsx 25.17 2023-12-29 11:14:31 Postępowanie
Załącznik nr. 2. Opis przedmiotu zamówienie oraz formularz cenowy oferty szacunkowej na dostawę artykułów biurowych na 36 m.xlsx xlsx 25 2023-12-29 11:14:31 Postępowanie
Wniosek o oszacowanie wartości dostawy artykułów biurowych.doc doc 80.5 2023-12-29 11:14:31 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pakiet nr. 1.1. Materiały biurowe i piśmiennicze 24 miesiące. 1 szt. - (0)
2 Pakiet nr. 2.1. Papier ksero. 24 miesiące. 1 szt. - (0)
3 Pakiet nr. 3.1. Papier komputerowy. 24 miesiące. 1 szt. - (0)
4 Pakiet nr. 4.1. Koperty. 24 miesiące. 1 szt. - (0)
5 Pakiet nr. 1.2. Materiały biurowe i piśmiennicze 36 miesiące. 1 szt. - (0)
6 Pakiet nr. 2.2. Papier ksero. 36 miesiące. 1 szt. - (0)
7 Pakiet nr. 3.2. Papier komputerowy. 36 miesiące. 1 szt. - (0)
8 Pakiet nr. 4.2. Koperty. 36 miesiące. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 452