-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 865230
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
TP.6.2023 Usługi fizjoterapeutyczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
Wystawiający
-
UżytkownikUrszula Łomńska
-
Organizacja
-
OddziałZespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-15 12:10:00
-
Składania2023-12-27 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-12-27 10:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne i inne szczególne usługi wymienione w załączniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE (Dz. U. UE. L z 2014 r. nr 94, poz. 65 ze zm.).
CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne
Nazwa postępowania:
Usługi fizjoterapeutyczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danej części/zadania.
Każde zadanie stanowi odrębne zamówienie.
Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdego zadania/części.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na JEDNĄ - konkretną część/zadanie.
Zamawiający informuje, że działając zgodnie z dyspozycją art. 91 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. ogranicza liczbę części, które może udzielić jednemu Wykonawcy. Zamawiający wskazuje, że jednemu Wykonawcy może być udzielona jedna (1) część przedmiotu zamówienia określona w niniejszym postępowaniu. W związku z tym maksymalna liczba części, jaka może być udzielona jednemu Wykonawcy wynosi jeden (1).
Treść art. 91 „[Podział zamówienia na części] ustawy Pzp.:
ust. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia, lub dopuścić możliwość składania ofert częściowych w ramach jednego postępowania o udzielenie zamówienia, określając zakres i przedmiot części oraz wskazując, czy ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
(…)
ust. 3. Zamawiający może ograniczyć liczbę części, którą można udzielić jednemu wykonawcy, pod warunkiem że maksymalną liczbę części, jaka może być udzielona jednemu wykonawcy, wskaże w ogłoszeniu o zamówieniu, a w przypadku trybu negocjacji bez ogłoszenia - w zaproszeniu do negocjacji.”
Zamawiający
informuje, że oferta złożona na więcej niż jedną część przez danego Wykonawcę
zostanie odrzucona.
INFORMACJE WSPÓLNE DLA CZĘŚCI/ZADAŃ OD NR 1 DO NR 6
Usługi fizjoterapeutyczne – terapie neurorozwojowe:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych, w tym specjalistycznymi metodami neurorozwojowymi dla dzieci w wieku 0-2 lat.
Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie fizjoterapii neurorozwojowej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.
W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2024 r.;
- II turnus od maja 2024 r. – do sierpnia 2024 r.
- III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.
Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
· 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
· 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
· 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
· 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
· 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Usługi fizjoterapeutyczne – terapie neurorozwojowe podzielone są na następujące części/zadania:
Część nr 1 – obejmuje około 60 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
Część nr 2 - obejmuje około 135 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
Część nr 3 - obejmuje około 300 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
Część nr 4 - obejmuje około 400 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
Część nr 5 - obejmuje około 220 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
Część nr 6 - obejmuje około 160 h, miejsce świadczenia usługi miasto Strzegom.
INFORMACJE WSPÓLNE DLA CZĘŚCI/ZADAŃ OD NR 7 DO NR 12
Usługi fizjoterapeutyczne:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.
Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.
W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2024 r.;
- II turnus od maja 2024 r. – do sierpnia 2024 r.
- III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.
Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
· 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
· 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
· 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
· 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
· 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Usługi fizjoterapeutyczne podzielone są na następujące części/zadania:
Część nr 7 - obejmuje około 180 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
Część nr 8 - obejmuje około 300 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
Część nr 9 - obejmuje około 200 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
Część nr 10 - obejmuje około 160 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
Część nr 11 - obejmuje około 60 h, miejsce świadczenia usługi miasto Strzegom.
Część nr 12 - obejmuje około 150 h, miejsce świadczenia usługi miasto Strzegom.
INFORMACJE DLA CZĘŚCI/ZADANIA NR 13
Usługi fizjoterapeutyczne z elementami osteopatii
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych (około 100 h) oraz usług osteopatii (około 152 h) dla dzieci w wieku od 0 do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej. Łącznie zadanie obejmuje około 252 h.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych oraz osteopatii,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały.
W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2024 r.;
- II turnus od maja 2024 r. – do sierpnia 2024 r.
- III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.
Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
· 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
· 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
· 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
· 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
· 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Część nr 13 - obejmuje około 252 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
INFORMACJE WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH ZADAŃ
1. Informacje dodatkowe:
· Wykonawca składa ofertę cenową zgodnie z treścią wzoru zaproponowanego przez Zamawiającego. Formularz ofertowy dla wszystkich części/zadań stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
· Wykonawca w ofercie (formularzu ofertowym) podaje wynagrodzenie dla danej części/ zadania posługując się przy jej określeniu, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia dla danego zadania oraz zapisami stosownego projektu umowy. Wynagrodzenie podaje się w postaci:
CZĘŚĆ NR ………
Cena brutto za jedną (1) godzinę (h) zegarową usługi wynosi: ……………….. zł ........ gr brutto (słownie:………………………………………………)
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-02-23
20:34:35
|
Urszula Łomńska |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania.
Załączniki |
2024-01-11
19:20:43
|
Urszula Łomńska |
Informacja
dot.
wyboru
najkorzystniejszej
oferty
dla
części
nr
1,
4,
5,
7,
10
i
13.
Załączniki |
2024-01-04
13:12:57
|
Urszula Łomńska |
Informacja
dot.
wyboru
najkorzystniejszej
oferty
dla
części
nr
8,
odrzuceniu
oferty
oraz
unieważnieniu
części
nr
2,
3,
6,
9,
11
i
12.
Załączniki |
2023-12-27
13:53:37
|
Urszula Łomńska |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
2023-12-27
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zgodnie
z
dyspozycją
art.
222
ust.
4
ustawy
Pzp.
informuje,
że
na
sfinansowanie
zadań
zamierza
przeznaczyć
następujące
środki
finansowe: - dla części nr 1 w wysokości do 6.000,00 zł brutto; - dla części nr 2 w wysokości do 13.500,00 zł brutto; - dla części nr 3 w wysokości do 30.000,00 zł brutto; - dla części nr 4 w wysokości do 40.000,00 zł brutto; - dla części nr 5 w wysokości do 22.000,00 zł brutto; - dla części nr 6 w wysokości do 16.000,00 zł brutto; - dla części nr 7 w wysokości do 18.000,00 zł brutto; - dla części nr 8 w wysokości do 30.000,00 zł brutto; - dla części nr 9 w wysokości do 20.000,00 zł brutto; - dla części nr 10 w wysokości do 16.000,00 zł brutto; - dla części nr 11 w wysokości do 6.000,00 zł brutto; - dla części nr 12 w wysokości do 15.000,00 zł brutto; - dla części nr 13 w wysokości do 25.200,00 zł brutto. Łącznie całe postępowanie w wysokości do 257.700,00 zł brutto. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?