Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 13-12-2023 15:14:00 |
Placing offers : | 20-12-2023 15:30:00 |
Offers opening : | 20-12-2023 15:35:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo
Przedmiotem umowy będzie przyjęcie przez Administratora obowiązku administrowania i utrzymania cmentarza komunalnego w Sędziszowie Małopolskim oraz organizacji chowania zmarłych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
polegające m.in. na:
„Administrator” przyjmuje do prowadzenia w imieniu i na rzecz właściciela
cmentarza zadania Gminy w zakresie:
-
Prowadzenia ewidencji grobów, a w szczególności ksiąg cmentarnych zgodnie
z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie
sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z 2001 r., Nr 90, poz. 1013 ze
zm.).
- Wykonywania czynności związanych z pochówkiem:
a) wskazywanie miejsca pochówku,
b) przygotowanie miejsca pochówku,
c) prowadzenie ewidencji pochówków.
- Pobierania opłat za rezerwację
miejsca na cmentarzu komunalnym i przygotowanie miejsca pochówku.
- Pobierania i aktualizowania opłat za miejsce na cmentarzu przewidzianych na
kolejne 20 lat.
- Przyjmowania interwencji od dysponentów grobów dotyczących spraw cmentarza
i załatwiania tych spraw.
- Wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich oraz
ekshumację.
- Udostępniania obiektów cmentarza komunalnego innym podmiotom świadczącym
usługi pogrzebowe z uwzględnieniem stosownych opłat i zasad.
- Wydawania zezwoleń na budowę, remont nagrobka lub grobowca i kontrola robót
wg. wydanego zezwolenia.
- Utrzymania czystości i porządku na terenie cmentarza komunalnego oraz obiektów
cmentarnych obejmujące:
a)
całoroczne sprzątanie terenu cmentarza komunalnego, w szczególności utrzymanie
porządku i czystości Domu Pogrzebowego, Kaplicy oraz obejść,
b) bieżące koszenie (okres letni). Wykonawca w trakcie lub po zakończeniu
koszenia, zobowiązany jest do usunięcia z grobowców zanieczyszczeń powstałych z
koszenia trawy,
c) bieżące odśnieżanie i posypywanie piaskiem (okres zimowy),
- Pielęgnacji i utrzymania
istniejącej zieleni na terenie cmentarza poprzez jednorazowe przycięcie zbyt wysokich
tui, których wysokość po obcięciu pozostawić 3,0 m.
- Konserwacji istniejącego drzewostanu, usuwanie posuszu, wiatrołomów, odrostów
korzeniowych. Konserwacja istniejącego drzewostanu wymagająca zastosowania
specjalistycznego sprzętu (wycinka drzew, usuwanie konarów) - każdorazowa wg
odrębnej umowy.
- Bieżąca konserwacja ogrodzenia, w szczególności naprawa drobnych uszkodzeń:
wyprostowanie elementów stalowych, oczyszczenie podmurówki i uzupełnienie
ubytków na cokole jego pomalowanie – dot. istniejącego odcinka ogrodzenia
starej części cmentarza od strony północnej oraz ogrodzenia kwatery żołnierzy z
I wojny światowej.
- Zgłaszania firmie odbierającej odpady z cm kom minimum 1 dobę wcześniej o
konieczności odbioru odpadów. Wywóz nieczystości stałych z terenu cmentarza -
wg odrębnej umowy.
- Wykonywania alejek na ,,nowej części cmentarza” obejmujących ułożenie obrzeży
z wypełnieniem kamieniem ozdobnym - wg odrębnej umowy.
- Opracowania i umieszczenia w widocznym miejscu regulaminu cmentarza i
aktualnie obowiązującego cennika.
- Prowadzenia książek obiektów budowlanych cmentarza komunalnego: Kaplica, Dom
Pogrzebowy, ogrodzenie).
- Nadzoru nad eksploatacją istniejącej studni S-1s na działce nr ew. 1198 w
Sędziszowie Małopolskim odwierconej pod potrzeby cmentarza komunalnego.
- Bieżące aktualizowanie elektronicznej bazy danych osób pochowanych i
uzupełnianie inwentaryzacji grobów w programie zarządzania cmentarzem
komunalnym w Sędziszowie Małopolskim „Mogiły.pl”.
Ponadto „Administrator” zobowiązany jest m.in. do:
nadzorowania wykonywanych na ,,nowej części cmentarza komunalnego’’ tzw.
„piwniczek” pod poszczególne rodzaje grobów i bezwzględnego dopilnowania, aby
każda „piwniczka” przed rozpoczęciem robót budowlanych została wytyczona
geodezyjnie.
Z tyczenia piwniczki/piwniczek ma być wykonany szkic i wykaz współrzędnych
podpisany przez uprawnionego geodetę.
Po wykonaniu „piwniczki/piwniczek” ma zostać wykonana inwentaryzacja
powykonawcza i podpisana przez uprawnionego geodetę.
Po każdym etapie tyczenia jednej lub kilku „piwniczek” kopia dokumentacji z
tyczenia
i powykonawcza na bieżąco ma być przekazywana do tut. Urzędu — Referatu Ochrony
Środowiska i Gospodarki Lokalowej, a oryginały mają pozostać u Administratora.
Do końca lutego 2025 roku Administrator przekaże do tut. Urzędu — Referatu
Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalowej kompleksową inwentaryzację
„piwniczek” wykonanych za okres od 01.01.2024 do 31.12.2024 r.
Do obowiązku Administratora należeć
będzie również wykonywanie elementów odbojowych, przejść pomiędzy grobami i
ewentualnych alejek na „starej” części cmentarza komunalnego — każdorazowy ich
zakres bezwzględnie musi być uzgodniony na piśmie z Gminą Sędziszów Małopolski.
„Administrator” zobowiązuje się do prowadzenia powierzonych mu spraw zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa.
Bieżącą
kontrolę i nadzór nad wykonaniem obowiązków określonych umową sprawować będą w
imieniu Gminy pracownicy Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalowej
Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Małopolskim.
Gmina zachowuje wszelkie swoje ustawowe uprawnienia do sprawowania nadzoru nad
przestrzeganiem przepisów ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i
chowaniu zmarłych (Dz. U. 2023 r., poz. 887 t.j.) i aktów prawa miejscowego z
zakresie objętym niniejszą umową.
„Administrator” nie ponosi
odpowiedzialności za zniszczenie grobów i ich elementów wyposażenia na skutek
wypadków losowych (powodzi, obsunięcia terenu, zapadnięcia się grobów, wichury,
skutków wynikłych z powalenia drzew i konarów przez wichury oraz skutki
wandalizmu).
W okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. opłaty za miejsca pod
groby i grobowce na
cmentarzu komunalnym zgodnie z Uchwałą Nr XXXIX/369/17 Rady Miejskiej w
Sędziszowie Małopolskim z dnia 21 września 2017 r. w sprawie ustalenia
wysokości opłat za miejsca na Cmentarzu Komunalnym w Sędziszowie Małopolskim
pobierać będzie Administrator i przekazywać je na rachunek Gminy — Nr 62 9172
0003 0000 0491 2000 0010 do dnia 15-tego następnego miesiąca.
W terminie od dnia 01.01.2024 r. do
31.12.2024 r. Administrator przekazuje Zamawiającemu wykaz pobranych opłat
zawierający:
- dane osoby wnoszącej opłatę,
- dokładną lokalizację grobu i jego rodzaj,
- datę dokonania opłaty,
- wartość naliczonej opłaty.
Obowiązkiem Administratora będzie odbieranie od Gminy ponumerowanego i opieczętowanego kwitariusza, w którym dokumentuje się pobieranie opłat. Rozliczenie opłat zgodnie z kwitariuszem następuje w terminie do 15-go następnego miesiąca.
„Administrator”
dokonuje ewidencji opłat cmentarnych w kasie fiskalnej, będącej własnością
Gminy, która została przekazana Administratorowi na potrzeby fiskalizacji w/w
opłat. W związku z tym Administrator jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji
opłat zgodnie z art. 111 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i
usług (Dz. U. z 2021 r., poz. 685 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Finansów z
dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie kas rejestrujących (Dz. U. z 2021 r., poz.
1625 t.j.). W terminie do 15-tego następnego miesiąca wraz z rozliczeniem opłat
„Administrator” przekazuje raporty dobowe i okresowe za dany miesiąc do
księgowości Urzędu Miejskiego.
DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ:
1. WYPEŁNIONY PRZEZ WYKONAWCĘ FORMULARZ
OFERTOWY,
2. ZAPARAFOWANY WZÓR UMOWY,
3. ZAPARAFOWANĄ KLAUZULĘ
INFORMACYJNĄ.
Uwaga: Składający przedmiotową ofertę, zobowiązany jest wybrać stawkę podatku VAT.
Sędziszów Małopolski, dnia
13.12.2023 r.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements