Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp-241/ZP – 098/2023 DOSTAWA APARATU USG

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2023 13:35:00
Składania : 08-01-2024 09:15:00
Otwarcia : 08-01-2024 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie i instalacja aparatu USG zwanego dalej „sprzętem medycznym” do siedziby Zamawiającego.

2.      Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.

3.        Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)     dostawę sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 5 do SWZ jego instalacje oraz uruchomienie w siedzibie Zamawiającego,

2)     udzielenia instruktażu w zakresie obsługi sprzętu medycznego, o którym mowa w ust. 1, w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.

4.    Zamawiający wymaga również pełnego wdrożenia, instalacji, konfiguracji i integracji dostarczonego sprzętu medycznego z systemami informatycznymi Zamawiającego a także dostarczenia, w ramach wynagrodzenia umownego, odpowiednich licencji o, ile będą potrzebne do prawidłowego przesyłania danych ze wskazanego aparatu do systemów specjalistycznych którymi dysponuje Zamawiający. Zamawiający dysponuje następującymi systemami specjalistycznymi:

-          PACS Impax 6.6.1.3505 firmy AGFA Sp. z o.o.

-         HIS AMMS v. 6.02.02.50-rMANUAL firmy Asseco Sp. z o.o.

Przywołane oprogramowania pozwalają na prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. z 2015 r. poz. 2069).

4.      Zaoferowany sprzęt medyczny  musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany po 1 stycznia 2023 r. Nie dopuszcza się oferowania sprzętu medycznego rekondycjonowanego oraz sprzętu medycznego demonstracyjnego. Sprzęt medyczny musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (w tym konstrukcyjnych) i prawnych.

 

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 185 2023-12-07 13:35:00 Postępowanie
SWZ - 098.pdf pdf 5142.69 2023-12-07 13:35:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowane 07-12-2023).pdf pdf 378.76 2023-12-07 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrow_monitor.docx docx 59.51 2023-12-07 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - oświadczenie wykonawcy ust. 7.doc doc 52 2023-12-07 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.doc doc 109 2023-12-07 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 89.5 2023-12-07 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 47.5 2023-12-07 13:35:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla wykonawców.pdf pdf 2261.34 2024-01-02 12:29:03 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców.doc doc 221 2024-01-02 12:29:03 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 190.06 2024-01-08 10:13:08 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 41 2024-01-08 10:13:08 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 375.88 2024-01-18 11:16:53 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 110.9 2024-01-18 11:16:53 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu (30-01-2024).pdf pdf 97.84 2024-01-30 09:25:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-30 09:25 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2024-01-18 11:16 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2024-01-08 10:13 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2024-01-08 09:15 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA APARATU USG przeznaczył kwotę 700 000,00 zł brutto.
2024-01-02 12:29 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 539