Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp-241/ZP-105/2023 „Dostawa materiałów szewnych i produktów hemostatycznych – postępowanie uzupełniające.”

Małgorzata Cierpka
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2023 13:39:00
Składania : 22-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 22-12-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 Postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia poniżej 215 000 euro w trybie podstawowym bez negocjacji,  o którym mowa art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.

   Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych i produktów hemostatycznych do magazynu Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu, zwanych dalej „produktami”.

Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe stanowiące załączniki nr 1.1 - 1.17  do formularza ofertowego

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_105_.pdf pdf 4576.34 2023-12-07 13:39:00 Postępowanie
SWZ_105.doc doc 339.5 2023-12-07 13:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ_FO.doc doc 71 2023-12-07 13:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1-1.17 do f.o.xls xls 324.5 2023-12-07 13:39:00 Postępowanie
załącznik nr 2. Projekt umowy.doc doc 482.5 2023-12-07 13:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 49.5 2023-12-07 13:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 48.5 2023-12-07 13:39:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_07.12.23.pdf pdf 248.9 2023-12-07 13:39:00 Postępowanie
informacja 1.doc doc 186 2023-12-13 11:27:00 Publiczna wiadomość
informacja 1.pdf pdf 32.92 2023-12-13 11:27:00 Publiczna wiadomość
informacja 2.doc doc 192 2023-12-14 10:16:46 Publiczna wiadomość
informacja 2.pdf pdf 69.86 2023-12-14 10:16:46 Publiczna wiadomość
informacja 3.doc doc 196 2023-12-15 14:03:29 Publiczna wiadomość
informacja 3.pdf pdf 88.58 2023-12-15 14:03:29 Publiczna wiadomość
informacja 4.pdf pdf 197.68 2023-12-20 10:36:42 Publiczna wiadomość
informacja 4.doc doc 218.5 2023-12-20 10:36:42 Publiczna wiadomość
informacja 5.doc doc 205.5 2023-12-20 13:00:15 Publiczna wiadomość
informacja 5.pdf pdf 114.17 2023-12-20 13:00:15 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 55 2023-12-22 10:14:15 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 39.42 2023-12-22 10:14:15 Publiczna wiadomość
1-2 wyniki postępowania.doc doc 187 2024-02-12 06:58:35 Publiczna wiadomość
wyniki postępowania dla pakietu 1, 2,.pdf pdf 86.15 2024-02-12 06:58:35 Publiczna wiadomość
wyniki postępowania.doc doc 325.5 2024-02-06 10:19:08 Publiczna wiadomość
wyniki postępowania.pdf pdf 668.36 2024-02-06 10:19:08 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru.docx docx 103.64 2024-02-08 10:27:45 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru.pdf pdf 25.86 2024-02-08 10:27:45 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku.pdf pdf 336.28 2024-03-08 11:31:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-08 11:31 Małgorzata Cierpka Ogłoszenie o wyniku postepowania

Ogłoszenie o wyniku. [...].pdf

2024-02-12 06:58 Małgorzata Cierpka Wyniki postępowania dla pakietu 1, 2

1-2 wyniki postępowa [...].doc

wyniki postępowania [...].pdf

2024-02-08 10:27 Małgorzata Cierpka Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wybory w zakresie pakietu 1 i 2

Zawiadomienie o unie [...].docx

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2024-02-06 10:19 Małgorzata Cierpka Wyniki postępowania

wyniki postępowania. [...].doc

wyniki postępowania. [...].pdf

2023-12-22 10:14 Małgorzata Cierpka „Dostawa materiałów szewnych i produktów hemostatycznych – postępowanie uzupełniające.”

oznaczenie sprawy Szp-241/ZP- 105/2023

Zbiorcze zestawienie ofert z otwarcia 22.12.2023

Zbiorcze zestawienie [...].doc

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2023-12-22 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia pn.: „Dostawa materiałów szewnych i produktów hemostatycznych – postępowanie uzupełniające.”, przeznaczył kwotę
157 957,13 brutto w tym:
pakiet 1 / 19 243,27 zł
pakiet 2 / 27 810,22 zł
pakiet 3 / 505,44 zł
pakiet 4 / 5 318,78 zł
pakiet 5 / 2 150,84 zł
pakiet 6 / 138,41 zł
pakiet 7 / 20 585,02 zł
pakiet 8 / 4 227,55 zł
pakiet 9 / 9 310,20 zł
pakiet 10 / 9 797,76 zł
pakiet 11 / 1 667,95 zł
pakiet 12 / 8 781,70 zł
pakiet 13 / 1 689,98 zł
pakiet 14 / 1 006,99 zł
pakiet 15 / 22 913,41 zł
pakiet 16 / 11 404,80 zł
pakiet 17 / 11 404,80 zł


2023-12-20 13:00 Małgorzata Cierpka Informacja nr 5 dla Wykonawców

informacja 5.doc

informacja 5.pdf

2023-12-20 10:36 Małgorzata Cierpka informacja nr 4 dla Wykonawców

informacja 4.pdf

informacja 4.doc

2023-12-15 14:03 Małgorzata Cierpka Informacja nr 3 dla Wykonawców

informacja 3.doc

informacja 3.pdf

2023-12-14 10:16 Małgorzata Cierpka Informacja nr.2 dla Wykonawców

informacja 2.doc

informacja 2.pdf

2023-12-13 11:27 Monika Wojciechowska Informacja nr.1 dla Wykonawców

informacja 1.doc

informacja 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 8011