Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 420/2023/TP/DZP Dostawa bronchoskopu, wagi precyzyjnej oraz stołu weterynaryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2023 09:58:00
Składania : 18-12-2023 10:00:00
Otwarcia : 18-12-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia.doc doc 82 2023-12-07 09:58:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 161.59 2023-12-07 09:58:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 233.28 2023-12-07 09:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 117.5 2023-12-07 09:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 96 2023-12-07 09:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy cz. 1.pdf pdf 203.62 2023-12-07 09:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 4a do SWZ - Projektowane postanowienia umowy cz. 2,3.pdf pdf 197.14 2023-12-07 09:58:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania nr 1.pdf pdf 145.77 2023-12-13 10:07:22 Publiczna wiadomość
Modyfikacja treści SWZ.pdf pdf 137.24 2023-12-13 10:08:11 Publiczna wiadomość
Zmodyf. Załącznik nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy cz. 1.pdf pdf 206.24 2023-12-13 10:08:11 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o zmianie terminu składania i otwracia ofert.pdf pdf 140.56 2023-12-13 10:12:12 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.6 2023-12-13 10:12:12 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 142.31 2023-12-18 12:26:32 Publiczna wiadomość
Informcja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 168.4 2023-12-19 12:25:03 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 3.pdf pdf 138 2023-12-19 12:25:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-19 12:25 Agnieszka Filipiuk Informacja o unieważnieniu postępowania

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-12-19 12:25 Agnieszka Filipiuk Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informcja o wyborze [...].pdf

2023-12-18 12:26 Agnieszka Filipiuk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-12-18 10:18 Agnieszka Filipiuk Uprzejmie informuję, iż nastąpiła omyłka pisarska w informacji zamieszczonej na platformie Zamawiającego w dniu
18.12.2023 r. o godzinie 10:00:00 polegająca na błędnym podaniu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w części nr 1. Poprawna kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części nr 1 wynosi: 4 000,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
2023-12-18 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
- część nr 1: 7 240,00 zł,
- część nr 2: 1 230,00 zł,
- część nr 3: 5 000,00 zł.
2023-12-13 10:12 Agnieszka Filipiuk ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TERMINU ZWIĄZANIA OFERTĄ, SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Zawiadomienie o zmia [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2023-12-13 10:08 Agnieszka Filipiuk Modyfikacja treści SWZ

Modyfikacja treści S [...].pdf

Zmodyf. Załącznik nr [...].pdf

2023-12-13 10:07 Agnieszka Filipiuk Odpowiedzi na pytania nr 1

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 404