Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-12-2023 13:53:00 |
Składania : | 08-12-2023 14:00:00 |
Otwarcia : | 08-12-2023 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
Nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710)
I. Nazwa, przedmiot zamówienia: usługa
Przedmiotem
zamówienia jest: Świadczenie usługi
przewozów autobusowych
o charakterze użyteczności publicznej na pięciu liniach komunikacyjnych:
· „L1” na trasie Sędziszów Małopolski – Krzywa – Sędziszów Małopolski
· „L2” na trasie Sędziszów Małopolski – Będziemyśl – Sędziszów Małopolski
· „L3” na trasie Sędziszów Małopolski – Szkodna – Sędziszów Małopolski
· „L4” na trasie Sędziszów Małopolski – Osiedle Młodych – Osiedle Borek Wielki – Kamionka – Boreczek – Czarna Sędziszowska - Krzywa – Osiedle Kawęczyn – Sędziszów Małopolski
· „L5” na trasie Rynek - Osiedle Borek Wielki – Boreczek – Osiedle Wolica Piaskowa - Rynek
1) Planowana łączna wielkość pracy eksploatacyjnej w okresie trwania umowy na trasie „L1” wynosi 70 560,00 wozokilometrów.
2) Planowana łączna wielkość pracy eksploatacyjnej w okresie trwania umowy na trasie „L2” wynosi 66 150,00 wozokilometrów.
3) Planowana łączna wielkość pracy eksploatacyjnej w okresie trwania umowy na trasie „L3” wynosi 68 090,40 wozokilometrów.
5) Planowana łączna wielkość pracy eksploatacyjnej w okresie trwania umowy na trasie „L5” wynosi 38 808,00 wozokilometrów.
Przewozy będą realizowane zgodnie z założeniami:
1) Trasa „L1” - 7 kursów dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem przypadających w tym okresie dniu ustawowo wolnych od pracy).
2) Trasa „L2” - 7 kursów dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem przypadających w tym okresie dniu ustawowo wolnych od pracy).
3) Trasa „L3” - 7 kursów dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem przypadających w tym okresie dniu ustawowo wolnych od pracy).
5) Trasa „L5” - 7 kursów dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem przypadających w tym okresie dniu ustawowo wolnych od pracy).
Świadczenie usługi przewozowej w tym określenie odjazdów i przyjazdów na poszczególne przystanki odbywać się będzie na podstawie szczegółowego rozkładu jazdy opracowanego przez Operatora i zatwierdzonego przez Organizatora. Rozkład jazdy zostanie opracowany przez Operatora niezwłocznie po poinformowaniu go o tym, że jego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Zarówno Organizator jak i Operator będą mogli zaproponować zmiany w rozkładach jazdy, jeżeli wynikać to będzie z potrzeb społeczeństwa i faktycznych ilości korzystających z usług przewozowych pasażerów.
2. Zgodnie z obowiązującymi przepisami Wykonawca będzie emitował i sprzedawał bilety w cenie określonej przez Gminę Sędziszów Małopolski:
· za przejazd do 8 km – bilet normalny w cenie 2,00 zł
· za przejazd powyżej 8 km – bilet normalny w cenie 3,00 zł
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia cen biletów.
4.
Koszty związane z przygotowaniem i dystrybucją biletów ponosi Wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać
kasę biletowa do sprzedaży biletów jednorazowych
i miesięcznych.
UWAGA!
Złożenie
oferty cenowej na przedmiotowe zapytanie nie gwarantuje otrzymania zlecenia na
wykonanie przedmiotowego zadania. Przewoźnik rozliczać będzie należność za
przewóz zgodnie z ustaloną wyżej stawką w terminach miesięcznych w
postaci przedkładanych not obciążeniowych. Rozliczenie za świadczoną usługę
będzie odbywało się wg wykonanych kilometrów i ustalonych stawek. Termin
zapłaty not wynosi 30 dni, licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej noty obciążeniowej.
I. Oznaczenie CPV: 60112000-6 Usługi w zakresie Publicznego Transportu Zbiorowego
II. Termin realizacji zamówienia:
Termin
wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia 01.01.2024 r. do dnia
31.12.2024 r.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Operatorzy, którzy spełniają niżej określone warunki:
1) posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U.2022.2201)
2) posiadają prawo do dysponowania co najmniej 2 autobusami umożliwiającymi wykonywanie przewozów osób w ramach regularnej linii komunikacyjnej, rocznik – nie starsze niż 13 lat, posiadające sprawną klimatyzację, oklejone na koszt przewoźnika logiem promocyjnym Gminy Sędziszów Małopolski „Mierzymy wysoko” oraz informacją „Gminna Komunikacja Autobusowa”,
3) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.
IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów
wymaganych od Operatorów ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
1) Oferta,
2) Proponowany rozkład jazdy – zgodnie z załącznikiem nr 1;
Operator przed podpisaniem umowy dostarczy Organizatorowi:
1) Kserokopię aktualnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U.2022.2201)
2) Wykaz pojazdów – autobusów niezbędnych do wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych, a w przypadku gdy Operator nie jest właścicielem tych pojazdów – również pisemne zobowiązanie innych podmiotów potwierdzające prawo do dysponowania nimi na cały okres świadczenia usługi.
4) Regulamin przewozu osób i rzeczy
V. Warunki płatności zgodnie z Umową.
VI. Przyjęte kryteria oceny:
Kryterium nr 1 - Cena oferowana za 1 wozokilometr (C) – obejmuje cenę wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej opz. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 80 pkt, oferty będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej
C = [C min / C bad] x 80
gdzie:
C - liczba punktów za cenę ofertową
Cmin - najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych
Cbad - cena oferty badanej
Kryterium nr 2 – czas podstawienia autobusu zastępczego (COZWJ).
Oferta z najkrótszym czasem otrzyma maksymalną ilość punktów = 20 pkt, a oferta z najdłuższym czasem otrzyma punktów 0 pkt.
1. Jeżeli zostanie zaoferowany czas podstawienia autobusu zastępczego w ciągu > 60 min oferta otrzyma 0 pkt,
2. Jeżeli zostanie zaoferowany czas podstawienia autobusu zastępczego w ciągu 60 min oferta otrzyma 10 pkt,
3. Jeżeli zostanie zaoferowany czas podstawienia autobusu zastępczego w ciągu 50 min oferta otrzyma 15 pkt,
4. Jeżeli zostanie zaoferowany czas podstawienia autobusu zastępczego w ciągu 40 min oferta otrzyma 20 pkt,
W przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym pozycji, dotyczącej „czas podstawienia autobusu zastępczego” przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, że czas podstawienia autobusu zastępczego realizowany będzie w minimalnym zakresie określonym w opz i przyzna 0 pkt w kryterium.
Uwaga!
1) W przypadku zaoferowania czasu podstawienia autobusu zastępczego w ciągu 40 min, operator będzie zobowiązany do realizacji ww. usług w przeciągu 40 min przez cały okres obowiązywania umowy.
VII.Opis sposobu obliczenia ceny:
- cena oferty, winna być podana do dwóch miejsc po przecinku,
- cena musi być wyrażona w złotych polskich,
- w ofercie należy przedstawić cenę brutto za przedmiot zamówienia, obliczoną na podstawie iloczynu liczby wozokilometrów wykonanych w okresie rozliczeniowym na linii komunikacyjnej i stosownej stawce za 1 wozokilometr.
VIII. Pozostałe informacje
Organizator zastrzega sobie możliwość żądania innych dokumentów i wyjaśnień w celu potwierdzenia spełniania warunków postępowania na każdym etapie zapytania i realizacji.
Organizator zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Operatorzy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Organizatora z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.
IX. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
W związku z realizacją
wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający, tj. Gmina Sędziszów Małopolski
z siedzibą przy ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, w której imieniu
obowiązki Administratora wykonuje Burmistrz.
1. Inspektorem ochrony danych jest adw. Jakub Curzytek, z którym można się kontaktować za pomocą adresu e-mail kancelaria@adwokatcurzytek.pl lub tel. 692616480.
2. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym
z udzieleniem zamówienia poniżej 30 tys. euro zgodnie z ustawą z dnia z 27
sierpnia 2009 r. o finansach publicznych tj. w sposób celowy i oszczędny.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy prawa oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem świadczą na jego rzecz usługi np. serwisowe, informatyczne.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania w zakresie udzielenia zamówienia, a następnie dla celów archiwalnych przez okres wynikający z przepisów kancelaryjno – archiwalnych obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie Małopolskim.
5. Obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z wewnętrznego regulaminu
udzielania zamówień poniżej 30 tys. euro, obowiązującego u administratora.
Konsekwencją niepodania danych osobowych może być brak możliwości udziału
w postępowaniu.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do żądania sprostowania danych osobowych,
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
7. Przysługuje
Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
w przypadku gdy uzna Pan/Pana że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest
niezgodne z prawem.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO ani nie będą profilowane.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 17 745 36 21
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-11 14:02 | Anna Olech |
Informujemy,
że
w
postępowaniu
na
"Świadczenie
usługi
przewozów
autobusowych
o
charakterze
użyteczności
publicznej
w
2024
r."
wpłynęło
5
ofert
spełniających
warunki
postępowania.
Najkorzystniejsze
oferty
dla
poszczególnych
linii
złożyli: - Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Sławomir Bujak - Linia L1, L2, L4; - Bąk Travel Łukasz Bąk - Linia L5; - Adam Turs - Linia L3. |
Komunikaty