Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 130.000 ZŁ NETTO Dot. „powierzenia wykonawcy zastępczemu usunięcia wad i usterek powstałych w wyniku realizacji zadania pn. „Kompleksowa modernizacja budynku szkoły podstawowej w Leźnie”

Barbara Winczewska
Gmina Żukowo
Termin:
Zamieszczenia : 28-11-2023 10:50:00
Składania : 06-12-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

   Gmina Żukowo                                                                   Żukowo, 28 listopada 2023 r.

    ul. Gdańska 52 

   83-330  Żukowo      

 

 

 

Wykonawcy


 

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 130.000 ZŁ NETTO

                                                                                   

                                                                              

Dot. „powierzenia wykonawcy zastępczemu usunięcia wad i usterek powstałych w wyniku realizacji zadania pn. „Kompleksowa modernizacja budynku szkoły podstawowej w Leźnie”

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

Burmistrz Gminy Żukowo działając w imieniu Zamawiającego (Gminy Żukowo) zaprasza do składania ofert dla przedmiotowego zadania na podstawie załączonego do niniejszego zapytania opisu technicznego.

 

Przy ustalaniu ceny ofertowej należy skalkulować wykonanie wszystkich prac budowlanych wymienionych w załączniku nr 1. Zamówienie będzie realizowane środkami własnymi wykonawcy (kadra, maszyny i urządzenia) z materiałów zakupionych
i dostarczonych przez wykonawcę. Składający ofertę winni przewidzieć koszt wszystkich prac, niezbędnych do wykonania zamówienia. Określenie przedmiotu zamówienia przedstawiono  załączniku nr 1 - OPIS  PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

         Termin wykonania prac objętych przedmiotowym zamówieniem – do 120 dni od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że prace w zakresie prawidłowości funkcjonowania systemu ogrzewania obiektu wykonawca będzie zobowiązany wykonać niezwłocznie po zawarciu umowy. Planowany termin podpisania umowy – grudzień 2023 r.                 

Niniejsze zamówienie dotyczy robót budowlanych o wartości poniżej 130.000,00 zł 
i w związku z tym nie stosuje się przepisów ustawy prawo zamówień publicznych. Gmina Żukowo zastrzega sobie prawo do niepodpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej będzie przekraczała możliwości finansowe Gminy Żukowo lub w innych przypadkach nieprzewidzianych w chwili wystosowania niniejszego zapytania. Cena podana w ofercie wykonawcy traktowana będzie jako cena ryczałtowa w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa.

Do oferty proszę dołączyć:

1)       aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego (KRS lub wypis  z ewidencji działalności gospodarczej),

2)      formularz ofertowy. 

 

Ofertę prosimy złożyć do dnia 6 grudnia 2023 r. do godz. 12:00 w formie elektronicznej  poprzez niniejszą platformę zakupową. 

           

 



Załącznik nr 1

 

1.     Przedmiotem zamówienia jest powierzenie wykonawcy zastępczemu usunięcia wad
i usterek powstałych w wyniku realizacji zadania pn. Kompleksowa modernizacja budynku szkoły podstawowej w Leźnie”

2.    Wady i usterki w robotach budowlanych obejmują:

1)       Uszkodzenie kondensatorów pomp olejowych

2)      Uszkodzenia elewacji (odpadanie, zmiana koloru struktury)

3)      Brak urządzeń umożliwiających sterowanie kotłownią i dostępem do danych diagnostycznych

4)      Brak wyposażenia każdego z przewodów kominowych w punkt pomiaru spalin

1.    Wykonawca dokona wyceny zakresu robót i prac objętych zamówieniem w oparciu
o wizję w terenie, którą można indywidualnie umówić z Dyrektorem zarządzającym szkołą – tel. do kontaktu  58 681 86 94. 

2.    Na czas prowadzenia robót budowlanych wykonawca zobowiązany jest do urządzenia i zabezpieczenia terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku na terenie objętym robotami i usuwaniem odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

3.    Za wykonanie przedmiotu zamówienia przewidziano wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca decyduje o przyjęciu określonych podstaw do ustalenia nakładów rzeczowych i odpowiada za prawidłowe określenie ilości robót oraz za sposób wyliczenia wynagrodzenia ryczałtowego.

4.    Zgodnie z obowiązującym stanem prawnym dla zastosowanych produktów należy stosować przepisy norm zharmonizowanych. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania produktów odpowiadających aktualnie obowiązujących w tym zakresie przepisom.  

5.    Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył wszystkie materiały i urządzenia. Użyte materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne certyfikaty i atesty oraz spełniać normy przewidziane przepisami prawa.

6.      Po wykonanych robotach wykonawca uporządkuje teren, na którym były prowadzone roboty  i ewentualnie teren przyległy jeżeli był wykorzystany podczas realizacji robót.

7.      Po zakończeniu robót budowlanych wykonawca zastępczy sporządzi kosztorys powykonawczy.

 

 

 



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 58 685 83 79

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
druk oferty.pdf pdf 264.93 2023-11-28 10:50:00 Przedmiot zamówienia
druk oferty.pdf pdf 264.93 2023-11-28 10:50:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 kompletny przedmiot zamówienia kpl. prac

druk oferty.pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

druk oferty.pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 257