Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: BOR07.2610.1.2023.DS Usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w dwóch siedzibach Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Warszawie oraz w 37 Biurach Powiatowych na terenie województwa mazowieckiego

Dominik Styczyński
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Department: Mazowiecki Oddział Regionalny
Deadlines:
Published : 29-11-2023 15:42:00
Placing offers : 05-01-2024 09:00:00
Offers opening : 05-01-2024 09:30:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
załączniki nr 1-11 do SWZ.zip zip 383.01 2023-11-29 15:42:00 Proceeding
29.11.2023r. - SWZ.doc doc 551 2023-11-29 15:42:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 2432.3 2023-11-29 15:42:00 Proceeding
SWZ - 29.11.2023r..pdf pdf 1625.88 2023-11-29 15:42:00 Proceeding
Wyjaśnienia treści SWZ, 13.12.2023r..docx docx 30.93 2023-12-13 11:07:05 Public message
Wyjaśnienia treści SWZ, 13.12.2023r..pdf pdf 54.44 2023-12-13 11:07:05 Public message
oferta TETTSUI Cezary Lizewski_231201_135231 (1).pdf pdf 2663.14 2023-12-27 16:39:46 Public message
StIP07.0163.21.2023.WM.pdf pdf 79.26 2023-12-27 16:39:46 Public message
BP Aneksy.pdf pdf 3811.72 2023-12-27 16:39:46 Public message
BP Umowa.pdf pdf 29192.16 2023-12-27 16:39:46 Public message
BP Faktury od 032022 do 112023.pdf pdf 7731.8 2023-12-27 16:39:46 Public message
27.12.2023r. - zmiana SWZ.pdf pdf 611.94 2023-12-27 16:39:46 Public message
2023-OJS249-791650-pl.pdf pdf 2470.7 2023-12-27 16:39:46 Public message
Wyjaśnienia SWZ, 27.12.2023r..pdf pdf 281.61 2023-12-27 16:39:46 Public message
zmiany treści SWZ, 27.12.2023r..pdf pdf 144.74 2023-12-27 16:39:46 Public message
Informacja z otwarcia ofert, 05.01.2024r..pdf pdf 127.35 2024-01-05 15:39:21 Public message
Scan28-02-2024-144040.pdf pdf 1907.68 2024-02-28 15:28:35 Public message
zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru cz.1.pdf pdf 548.82 2024-03-05 13:43:25 Public message
Wybór cz.1.pdf pdf 1092.96 2024-03-21 13:02:46 Public message
uniewaznienie czynnosci wyboru cz.2.pdf pdf 700.17 2024-03-27 12:03:17 Public message
Wybór oferty cz. 2.pdf pdf 2908.21 2024-03-27 13:54:58 Public message

Announcements

2024-03-27 13:54 Dominik Styczyński Zamawiający publikuje zawiadomienie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z informacją o odrzuceniu oferty w części nr 2 zamówienia.

Wybór oferty cz. 2.p [...].pdf

2024-03-27 12:03 Dominik Styczyński Zamawiający publikuje Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 2.

uniewaznienie czynno [...].pdf

2024-03-21 13:02 Dominik Styczyński Szanowni Państwo,

Zamawiający publikuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 1 zamówienia.

Wybór cz.1.pdf

2024-03-05 13:43 Dominik Styczyński Zamawiający publikuje Zawiadomienie o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 1.

zawiadomienie o unie [...].pdf

2024-02-28 15:28 Dominik Styczyński Szanowni Państwo,

Zamawiający publikuje zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w obu częściach zamówienia.

Scan28-02-2024-14404 [...].pdf

2024-01-05 15:39 Dominik Styczyński Szanowni Państwo,

Zamawiający w załączniku udostępnia informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-05 09:00 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia publicznego kwotę w łącznej wysokości 4 801 090, 02 zł gross (kwota netto: 4 030 646,16 zł), z uwzględnieniem:
części I – usługa sprzątania dwóch obiektów MzOR ARiMR w Warszawie tj. 808 240,77 zł gross (kwota netto: 657 106, 32 zł);
części II – usługa sprzątania 37 lokali Biur Powiatowych oraz utrzymania porządku terenów zewnętrznych tj. 3 992 849, 25 zł gross (kwota netto: 3 373 539, 84 zł)
2023-12-27 16:39 Dominik Styczyński Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (DZ.U.2023, poz. 1605 z późn zm.) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania od Wykonawców. Pytania wraz z odpowiedziami Zamawiającego znajdują się w załączniku pn: „Wyjaśnienia SWZ, 27.12.2023r.” tj. pliku w formacie pdf. Zmawiający dodatkowo informuje, że zmianie uległ termin składania ofert, otwarcia ofert oraz związania ofertą.

oferta TETTSUI Cezar [...].pdf

StIP07.0163.21.2023. [...].pdf

BP Aneksy.pdf

BP Umowa.pdf

BP Faktury od 032022 [...].pdf

27.12.2023r. - zmian [...].pdf

2023-OJS249-791650-p [...].pdf

Wyjaśnienia SWZ, 27. [...].pdf

zmiany treści SWZ, 2 [...].pdf

2023-12-13 11:07 Dominik Styczyński Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (DZ.U.2023, poz. 1605 z późn zm.) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły pytania. Pytania wraz z odpowiedziami Zamawiającego znajdują się w załącznikach pn: „Wyjaśnienia treści SWZ, 13.12.2023r.” tj. plikach w formatach docx oraz pdf.

Wyjaśnienia treści S [...].docx

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1665