Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-291-5705/2023 Zakup, dostawa i montaż foteli biurowych obrotowych, krzeseł komputerowych obrotowych, krzeseł konferencyjnych, krzeseł do pomieszczeń socjalnych na potrzeby Centrum Innowacji oraz Badań Prozdrowotnej i Bezpiecznej Żywności Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 27-11-2023 10:16:00
Składania : 28-12-2023 10:00:00
Otwarcia : 28-12-2023 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu_5705-23.pdf pdf 1031.18 2023-11-27 10:16:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia [SWZ]_5705-23.pdf pdf 581.76 2023-11-27 10:16:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ_5705-23.zip zip 805.46 2023-11-27 10:16:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie_5705-23.pdf pdf 1081.81 2023-12-13 09:18:40 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ_5705-23.pdf pdf 167.55 2023-12-13 09:18:40 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ_5705-23.pdf pdf 142.43 2023-12-13 09:18:40 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia_5705-23.pdf pdf 218.78 2023-12-28 13:25:02 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia_5705-23.pdf pdf 214.32 2023-12-28 13:53:37 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia_5705-23_popr.pdf pdf 214.48 2023-12-28 14:07:33 Publiczna wiadomość
WYNIKI_Zad. 1_5705-23.pdf pdf 206.37 2024-01-26 21:54:45 Publiczna wiadomość
WYNIKI_Zad. 2_5705-23.pdf pdf 206.26 2024-01-26 21:54:45 Publiczna wiadomość
WYNIKI_Zad. 3_5705-23.pdf pdf 205.83 2024-01-26 21:54:45 Publiczna wiadomość
WYNIKI_Zad. 4_5705-23.pdf pdf 208.22 2024-02-02 13:27:12 Publiczna wiadomość
SPROSTOWANIE PUNKTACJI_ZAD. 2.pdf pdf 188.51 2024-02-06 15:44:26 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wynikach postępowania_5705-23.pdf pdf 143.84 2024-03-19 10:20:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-19 10:20 Maciej Młynarczyk Ogłoszenie o wynikach postępowania

Ogłoszenie o wynikac [...].pdf

2024-02-06 15:44 Maciej Młynarczyk Sprostowanie punktacji przyznanej pozostałym, nieodrzuconym ofertom w Zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu częściowym nr 2 - "Krzesła komputerowe obrotowe"

SPROSTOWANIE PUNKTAC [...].pdf

2024-02-02 13:27 Maciej Młynarczyk Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu częściowym nr 4 - "Krzesła do pomieszczeń socjalnych"

WYNIKI_Zad. 4_5705-2 [...].pdf

2024-01-26 21:54 Maciej Młynarczyk Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert w następujących zadaniach częściowych:
1) Zadanie nr 1 - Fotele biurowe obrotowe
2) Zadanie nr 2 - Krzesła komputerowe obrotowe
3) Zadanie nr 3 - Krzesła konferencyjne

WYNIKI_Zad. 1_5705-2 [...].pdf

WYNIKI_Zad. 2_5705-2 [...].pdf

WYNIKI_Zad. 3_5705-2 [...].pdf

2023-12-28 14:07 Maciej Młynarczyk Informacja z otwarcia ofert - wersja druga poprawiona.
W niniejszej informacji z otwarcia ofert uwzględniono ofertę złożoną w zadaniu nr 4 przez Wykonawcę "LOBOS" A. Łobos, M. Łobos Sp. k., jak również poprawiono cenę oferty złożonej przez PHU "BMS" Sp. j. Z. Bielecki w zadaniu nr 1 (było: 6 740,00 zł, powinno być: 6 740,40 zł)

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-12-28 13:53 Maciej Młynarczyk Informacja z otwarcia ofert - wersja poprawiona.
W informacji z otwarcia ofert uwzględniono ofertę złożoną w zadaniu nr 4 przez Wykonawcę "LOBOS" A. Łobos, M. Łobos Sp. k.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-12-28 13:25 Maciej Młynarczyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-12-20 08:33 Maciej Młynarczyk Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm) - Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie niniejszego zamówienia, zamierza przeznaczyć łączną kwotę w wysokości: 72 948,27 zł, z czego na:
Zadanie nr 1 - Fotele biurowe obrotowe - 6 528,33 zł
Zadanie nr 2 - Krzesła komputerowe obrotowe - 52 468,52 zł
Zadanie nr 3 - Krzesła konferencyjne - 10 845,84 zł
Zadanie nr 4 - Krzesła do pomieszczeń socjalnych - 3 105,58 zł
2023-12-13 09:18 Maciej Młynarczyk Wyjaśnienia treści SWZ (Pytania i odpowiedzi)
Zmiana treści SWZ
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu (sprostowanie ogłoszenia)

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Zmiana treści SWZ_57 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1057